Citat:
Ursprungligen postat av
subtleoak
De bråkade inte om det!!
Ciara var full och hade fått för sig att MZ var otrogen med en tjej från hans skivbolag och kom därför upp till hans rum och slet upp dörren, där hon frågade var hon var mm. Sedan skulle hon även kolla igenom hans mobil bland annat.
MZ försökte komma ifrån henne för att hämta barnen som var med Lauren då slog Ciara på MZ och försökte ta hans mobil. Vilket syns på övervakningskameror.
Du vet den där storyn om kokainpåsen håller inte längre!
"Fått för sig", han har pratat om att han älskar att vara otrogen sen han dumpade Marie Serneholt. Sen pratar man med sin fru. Om min fru "fått för sig att jag var otrogen" hade jag tagit henne på allvar. Visst, blivit bestört eftersom jag inte har det. Hon litar också på mig eftersom jag inte knarkar och är otrogen, så vi bråkar i princip aldrig än att man blir irriterade på varandra ibland (utan att komma med fula ord!).
Men vad fan är grejen med hans ständiga ignorerande och att han bara ställer sig upp och ska "fly" så fort han blir konfronterad eller hans fru vill prata?
Det verkar vara ett så vanligt mönster att han påstår att Ciara har ett annat "kärleksspråk" än honom - syftande på att hon vill ha hans fokus när hon/de pratar. Att han inte konstant låtsas som att han inte hör eller ser henne, vilket är psykisk misshandel.
Tror inte ett skit på att hon skulle ha slagit honom och sen anmält, självklart är det tvärtom.
Hoppas hon stämmer skiten ut honom för boken.