2026-09-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittiecatkitten
https://www.facebook.com/share/p/19Ebv1cjF6/?mibextid=wwXIfr
Här är Måns bredvid Ronan Keating som är 1.75

Och då brukar väl Måns ha platåskor? Jag har gissat på 174 tidigare (max) men tror mer på 169 nu.
Citera
2026-09-26, 12:19
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Varför sänkte du blicken?

För att se ifall det var Måns. Tittar man rakt fram ser man bara håret.
Citera
2026-09-26, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Aha så Ciara ville skiljas 2024, men Måns LURADE henne att "försöka" ett år till bara för att sätta dit henne ordentligt? Lura henne till Sverige, ta barnens pass, ta bilnycklarna, byta lås på huset osv.
Psykopat.
Det fetade ????? Det var Ciara som kom efter Måns och ville att det skulle bli bra igen.
Du tycks leva i en Psykopat fantazy.
Som lever sitt eget liv i ditt huvud.
Har du glömt att ta dina vitaminpiller på länge?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-26 kl. 15:50.
Citera
2026-09-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hon verkar vara en driven affärskvinna med egen karriär. Modigt dessutom att ställa sig i rampljuset bredvid en av landets mest utskrattande män. Deras resa kommer inte att vara i medvind med solen i ansiktet. Speciellt inte när man hör att MånsPetter investerar stora summor på Baravara för sin personliga utveckling.

De presenterar sin verksamhet med denna beskrivning:
Att upptäcka och utveckla en känsla av kärlek och respekt för sig själv innebär en inre förändring som gör det möjligt att möta världen omkring sig med större förståelse. Denna medkänsla skapar ringar på vattnet och i en tid som denna är detta viktigare än någonsin.
Att utveckla en känsla av kärlek och respekt för sig själv hos en narcissist är inget framgångsrecept. Att investera lite på att utveckla sin medkänsla och empati hade varit bättre använda pengar.

Om ett år kommer förmodligen alla i tråden som idag hatar Ciara att spy galla över Elin i stället.
Vad är det du brukar säga? Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus.
Tror du att empati och medkänsla bara gäller selektivt? Förbehållet vackra tjejer?
Vad hade du sagt om MZs depression lett till att han tagit sitt liv?
Jag vet precis vad du sagt. Och det hade inte varit empati eller medkänsla som du uttryckt då.
Empati och medkänsla gäller allt levande. Hört talas om humanism?

EDIT: Och Måns har inte gjort sig skyldig till något mer än din stora idol Tommy Körberg.
Men Körberg är ju så cool och tar inte åt sig. Tvärtom han garvar åt sitt illustra liv.
När han knarkade och var otrogen. När han sålde kokain och satt i fängelse pga kokainhärvan han var inblandad i.
När han förlorade körkortet pga rattonykterhet.
Du sållar mygg o sväljer kameler. Hur kommer det sig???
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-26 kl. 15:45.
Citera
2026-09-26, 16:46
Medlem
Vem var det i tråden som kände till Måns nya tjej? Hittar inte inlägget.
Citera
2026-09-26, 17:07
Medlem
Så bra att Måns träffat en ny.!!!!!! Det svartsjuka Ciara gjorde var "kvinnligt hedersvåld " dvs om inte bästa jag får skall ingen annan och det på egna barnens bekostnad. Hon är så hög i sig själv. Hon ljög och och sade allt negativt om en man som går bara för att ingen skulle se åt Måns. Nu har hon träffat någon genom tyck -synd -om mig kortet. Han verkar vara sådan som svarar på det. Måns och nya flickvännen ser ut som ett par som kan bli långvarigt.
Citera
2026-09-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Vad är det du brukar säga? Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus.
Tror du att empati och medkänsla bara gäller selektivt? Förbehållet vackra tjejer?
Vad hade du sagt om MZs depression lett till att han tagit sitt liv?
Jag vet precis vad du sagt. Och det hade inte varit empati eller medkänsla som du uttryckt då.
Empati och medkänsla gäller allt levande. Hört talas om humanism?

EDIT: Och Måns har inte gjort sig skyldig till något mer än din stora idol Tommy Körberg.
Men Körberg är ju så cool och tar inte åt sig. Tvärtom han garvar åt sitt illustra liv.
När han knarkade och var otrogen. När han sålde kokain och satt i fängelse pga kokainhärvan han var inblandad i.
När han förlorade körkortet pga rattonykterhet.
Du sållar mygg o sväljer kameler. Hur kommer det sig???
Jag har lite svårt att förstå vad Körberg har med detta att göra? Har du fantiserat ihop nåt om vad jag tycker om honom?

Empati och medkänsla är inget man får oreserverat, det är selektivt, något man förtjänar. Om MånsPetter har varit deprimerad så får han själv ta ansvaret för det. Hans mående ursäktar inte hans beteende. Han har inte tagit sitt liv så det känns rätt meningslöst att diskutera vad som hade hänt om han hade gjort det. Många missbrukare mår dåligt och depressioner och självmordstankar är vanliga under abstinensen.
Citera
2026-09-26, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Så bra att Måns träffat en ny.!!!!!! Det svartsjuka Ciara gjorde var "kvinnligt hedersvåld " dvs om inte bästa jag får skall ingen annan och det på egna barnens bekostnad. Hon är så hög i sig själv. Hon ljög och och sade allt negativt om en man som går bara för att ingen skulle se åt Måns. Nu har hon träffat någon genom tyck -synd -om mig kortet. Han verkar vara sådan som svarar på det. Måns och nya flickvännen ser ut som ett par som kan bli långvarigt.
Var det vad hon menade när hon skrev:
“I wish Måns all the best for his future endeavors, and I hope he seeks the help he so desperately needs.

“Whilst this chapter is closing, I wish him nothing but a path toward a better future.

“I truly appreciate all the love and support during this unavoidably difficult time. Thank you.”
Det är lätt att misstolka det som att hon menar motsatsen. Bra att du redde ut det.
Citera
2026-09-26, 17:58
Medlem
Citat:

Kan du beskriva närmare vad i deras utseenden som gör att deras förhållande kan antas bli långvarigt? Frågan är ärligt menad, jag tycker det låter spännande om man kan göra sådana förutsägelser.
Citera
2026-09-26, 18:29
Medlem
Citat:

Det är normalt att en kvinna blir ledsen och arg om hennes egen make är otrogen hela tiden.
Men hon har gått vidare och som tur är (för Ciara) har även Måns det.
Jag tror också de kan se ut att hålla länge,

Citat:
Festade tillsammans i tre dygn
Och när de väl möttes blev det en rivstart.

Enligt Stoppa Pressarnas källor festade Måns och Elin tillsammans i tre dygn. Paret ska snabbt ha upptäckt att de trivdes i varandras sällskap – även när det blev sent.

– Båda gillar att festa till det tillsammans, om jag säger så, berättar en uppgiftslämnare.

– Det är verkligen klackarna i taket, säger en annan.

LÄS MER: Måns Zelmerlöws nya liv efter kokainfesterna

Elin uppges också ha fått smeknamnet ”Elin i Shottemåla” – en blinkning till att hon gärna tar en shot eller två när det är fest.
Loooooooooooool. Hon låter som Måns själsfrände.
Konstigt nog ska han tydligen ha svartmålat Ciara för att hon och hennes vänner drack alkohol på deras bröllopsfest och det problematiseras i tråden att hon tar ett glas vin ibland, så man får ju se hur "Elin från shottemåla" vänds emot henne om ett par år när han ska tackla att det kommit fram nya skandaler.
https://stoppapressarna.se/svenskt/mans-zelmerlows-flickvan-elin-tinder/
Citera
2026-09-26, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag har lite svårt att förstå vad Körberg har med detta att göra? Har du fantiserat ihop nåt om vad jag tycker om honom?

Empati och medkänsla är inget man får oreserverat, det är selektivt, något man förtjänar. Om MånsPetter har varit deprimerad så får han själv ta ansvaret för det. Hans mående ursäktar inte hans beteende. Han har inte tagit sitt liv så det känns rätt meningslöst att diskutera vad som hade hänt om han hade gjort det. Många missbrukare mår dåligt och depressioner och självmordstankar är vanliga under abstinensen.
Så det var bara därför Måns var deprimerad. Pga abstinensen? Du gör det väldigt enkelt för dig. Empati =0
EDIT: Jag trodde Körberg var din stora idol? Det är ett tag sedan du höjde Körberg till skyarna och jämförde honom med MZ, som du dissade. Men Körberg fick fortsätta sin karriär i lugn och ro utan drev och hat. Varför kan inte MZ få det också?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-26 kl. 20:32.
Citera
2026-09-26, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Det är normalt att en kvinna blir ledsen och arg om hennes egen make är otrogen hela tiden.
Men hon har gått vidare och som tur är (för Ciara) har även Måns det.
Jag tror också de kan se ut att hålla länge,

Loooooooooooool. Hon låter som Måns själsfrände.
Konstigt nog ska han tydligen ha svartmålat Ciara för att hon och hennes vänner drack alkohol på deras bröllopsfest och det problematiseras i tråden att hon tar ett glas vin ibland, så man får ju se hur "Elin från shottemåla" vänds emot henne om ett par år när han ska tackla att det kommit fram nya skandaler.
https://stoppapressarna.se/svenskt/mans-zelmerlows-flickvan-elin-tinder/
Stoppa pressarna är verkligen inte en trovärdig källa. Värsta slasktidningen som annonserar efter skvaller som de erbjuder betalning för samtidigt som de utlovar anonymitet till uppgiftslämnare.
Du kan ju tänka dig vad det är för figurer som säljer "uppgifter" för en hundring eller två. Anonymt.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-26 kl. 20:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in