2025-03-22, 13:58
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Undrar hur det fungerar med vårdnaden av barnen om hon, vilket väl är troligt flyttar hem?
I Sverige kan ju inte tex mamman flytta långt ifrån pappan utan hans godkännande.

Reserverar mig att lagar är ändrade nu för tiden.
Nu pratar jag ju om delad vårdnad och inte om enskild.

Kanske bra att han nu bosatt sig rätt nära flygplatsen.
Kan bli väldiga problem då dem är inskriva i skolsystemet redan båda barnen, dem är kvar i Skåne hos han vad jag vet så jag tror det BLIR svår löst!
Citera
2025-03-22, 14:03
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Måns kommer ta livet av sig, överdos eller hängning. Bara en känsla jag har
Undra hur länge det är tills dess om han väljer att göra det! Men har svårt att tro det faktiskt. Känns som han är för stolt för det.
Citera
2025-03-22, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kan bli väldiga problem då dem är inskriva i skolsystemet redan båda barnen, dem är kvar i Skåne hos han vad jag vet så jag tror det BLIR svår löst!

Ja ,vilken jädra soppa detta blivit!
Citera
2025-03-22, 14:04
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Givetvis ska han sluta ta kokain men även gå i terapi för sitt sexmissbruk.
Han verkar ju snarare mata monstret mer och mer.
En del kändisar slutar ju den resan med att ta livet av sig. Måns lär väl knappast göra det då han är en narcissist.

Der är väldigt många artister som inte skriver sina egna låtar och man kan ju vara riktigt bra för det.
Givetvis mer creed att skriva hits själv.
Måns har väl dock mer sångrösten och utstrålningen som sin talang, extremt extrovert med energi och älskar uppmärksamheten.
Att han har en talang kan ingen ta ifrån honom tyvär så har kändisskapet gett honom möjligheten att utveckla sina negativa sidor maximalt utan stopp.
Menar när du skrev att kokain har hjälpt till att skriva hits, då tänker jag på 80 talet när alla tog kokain och skrev sina låtar själva, till skillnad från Måns.

Precis det jag menar, han matar monstret mer och mer som du skriver. Att han inte själv inser det.
Citera
2025-03-22, 14:07
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Givetvis ska han sluta ta kokain men även gå i terapi för sitt sexmissbruk.
Han verkar ju snarare mata monstret mer och mer.
En del kändisar slutar ju den resan med att ta livet av sig. Måns lär väl knappast göra det då han är en narcissist.

Der är väldigt många artister som inte skriver sina egna låtar och man kan ju vara riktigt bra för det.
Givetvis mer creed att skriva hits själv.
Måns har väl dock mer sångrösten och utstrålningen som sin talang, extremt extrovert med energi och älskar uppmärksamheten.
Att han har en talang kan ingen ta ifrån honom tyvär så har kändisskapet gett honom möjligheten att utveckla sina negativa sidor maximalt utan stopp.

A narcissist mindset: That didn't happen, and if it did, it wasn't that bad, and if it was, it's not a big deal, and if it is, it's not my fault and if it was, I didn't mean it, and if I did, you made me do it.
Citera
2025-03-22, 14:08
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Undra hur länge det är tills dess om han väljer att göra det! Men har svårt att tro det faktiskt. Känns som han är för stolt för det.

Tycker det känns osmakligt att spekulera om någon kommer ta sitt liv. Faktiskt. Vi har alla olika gränser. Där gick nog min. Att uttrycka oro för att någon ev kan ta sitt liv är en annan sak.
Citera
2025-03-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Tycker det känns osmakligt att spekulera om någon kommer ta sitt liv. Faktiskt. Vi har alla olika gränser. Där gick nog min. Att uttrycka oro för att någon ev kan ta sitt liv är en annan sak.

Kan bara hålla med dig,sen blir jag lika förvånad varje gång man är härinne så mkt hat det finns i folk.

För min del hoppas jag att det lugnar ner sig och att bägge får den hjälp och stöd dom behöver.
Hoppas dom har lugna,sansade förståndiga människor runt sig som stöttar dom och inte hetsar o driver på .

Eftersom dom har två små barn ihop måste dom ju kunna kommunicera ,skillad om inga barn är inblandade.
Citera
2025-03-22, 14:32
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Vet inte om jag tror på den fysiska misshandeln. Tror inte man vågar göra det yttrandet om han faktiskt gett sig på henne.
Citera
2025-03-22, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Måns kommer ta livet av sig, överdos eller hängning. Bara en känsla jag har

Nej inte särskilt troligt han är narcissist och skulle aldrig göra det. Dom har en extrem självbevarelsedrift och ett jäkla driv. Låg självinsikt dock.
Nu när han är singel kan han ju dessutom ligga runt och festa och ha det gött med sina pengar. Resa och göra vad han vill när han lagt detta haveri bakom sig.
Citera
2025-03-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Menar när du skrev att kokain har hjälpt till att skriva hits, då tänker jag på 80 talet när alla tog kokain och skrev sina låtar själva, till skillnad från Måns.

Precis det jag menar, han matar monstret mer och mer som du skriver. Att han inte själv inser det.

Ja precis det var rent allmänt artister och skådespelare under 80-talet jag syftade på inte Måns.

Ja precis tyvär gör han ju det men hans livsstil har ju pågått i 20 år nu så är väl svårt att göra en förändring.
Det funkar ju om man är singel och inte spårar ur.
Citera
2025-03-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
A narcissist mindset: That didn't happen, and if it did, it wasn't that bad, and if it was, it's not a big deal, and if it is, it's not my fault and if it was, I didn't mean it, and if I did, you made me do it.

Ja den stämmer väldigt väl den gamla klassikern.
Lär vara Måns på pricken.
Citera
2025-03-22, 15:07
Medlem
Jag tror Måns lever ett lyckligare liv som singel. Han passar inte i ett stadigt förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in