Citat:
Ursprungligen postat av
Generalkosmos
Jsg tror Måns kan ha gjort saker men att Ciara överdriver så in i helvete för att skada honom. Asså fysiskt/psykiskt våld låter jätte allvarligt. Men me de kan det ju varit att hon satt uppe sena nätter och har väntat på honom för att hon är svartsjuk, det kan ju hon tolka som psykisk misshandel medans de flesta föreställer sig nåt helt annat, så liknande situation gällande de andra anklagelserna.
Har svårt å se Måns en lundapåg från bra familj så rutten, kvinnor kan ca riktigt jävliga de ska ni ej glömma!
Så kan det absolut vara. Alla som har haft en partner vet hur mycket otrohet gör ont i själen. Tydligen så har han dessutom varit notoriskt otrogen. Hon vill säkert hämnas på honom för att han har sårat henne djupt. Det är också väldigt effektivt att blanda sanning med lögn när man ska berätta något. Vi vet ju alla att Måns alltid varit otrogen mot tidigare partners och tydligen välkänd på att punda. Han själv har erkänt sexmissbruk.
Otrohet kan definitivt räknas som psyiskt misshandel i mitt tycke. Däremot fysiskt misshandel kan hon lagt till bara för stärka sin sak. Det jag har sett av honom så verkar han inte ha några agressiva tendenser och det från Mello att han blev sur/arg är inte samma sak som att slå sin fru.
Men å andra sidan finns det flera kändisar i Sverige som verkar som en helhylle kille i tvrutan och bakom kulisserna agressiva så inget förvånar mig om det vore sant.