2025-03-19, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Undrar vad det innebär i praktiken. Vad är det de känner att de måste klippa om/bort?

Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Ja jag undrar detsamma. Det förtäljer inte Aftonbladet eller Expressen.

Högst troligt för att hon åker ut och dom står typ och myser efteråt
Citera
2025-03-19, 11:10
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Skulle helt enkelt kunna vara saker där Måns nämns etc, att juryn nämner Måns och sådant när de bedömer henne.

Ja, det förstår jag. Det är mest för Masked Singer jag är nyfiken på vad de behöver klippa.
Citera
2025-03-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Jsg tror Måns kan ha gjort saker men att Ciara överdriver så in i helvete för att skada honom. Asså fysiskt/psykiskt våld låter jätte allvarligt. Men me de kan det ju varit att hon satt uppe sena nätter och har väntat på honom för att hon är svartsjuk, det kan ju hon tolka som psykisk misshandel medans de flesta föreställer sig nåt helt annat, så liknande situation gällande de andra anklagelserna.

Har svårt å se Måns en lundapåg från bra familj så rutten, kvinnor kan ca riktigt jävliga de ska ni ej glömma!

Så kan det absolut vara. Alla som har haft en partner vet hur mycket otrohet gör ont i själen. Tydligen så har han dessutom varit notoriskt otrogen. Hon vill säkert hämnas på honom för att han har sårat henne djupt. Det är också väldigt effektivt att blanda sanning med lögn när man ska berätta något. Vi vet ju alla att Måns alltid varit otrogen mot tidigare partners och tydligen välkänd på att punda. Han själv har erkänt sexmissbruk.
Otrohet kan definitivt räknas som psyiskt misshandel i mitt tycke. Däremot fysiskt misshandel kan hon lagt till bara för stärka sin sak. Det jag har sett av honom så verkar han inte ha några agressiva tendenser och det från Mello att han blev sur/arg är inte samma sak som att slå sin fru.

Men å andra sidan finns det flera kändisar i Sverige som verkar som en helhylle kille i tvrutan och bakom kulisserna agressiva så inget förvånar mig om det vore sant.
Senast redigerad av ProGBG 2025-03-19 kl. 11:21.
Citera
2025-03-19, 11:18
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Så kan det absolut vara. Alla som har haft en partner vet hur mycket otrohet gör ont i själen. Tydligen så har han dessutom varit notoriskt otrogen. Hon vill säkert hämnas på honom för att han har sårat henne djupt. Det också väldigt effektivt att blanda sanning med lögn när man ska berätta något. Vi vet ju alla att Måns alltid varit otrogen mot tidigare partners och tydligen välkänd på att punda. Han själv har erkänt sexmissbruk.
Otrohet kan definitivt räknas som psyiskt misshandel i mitt tycke. Däremot fysiskt misshandel kan hon lagt till bara för stärka sin sak. Det jag har sett av honom så verkar han inte ha några agressiva tendenser och det från Mello att han blev sur/arg är inte samma sak som att slå sin fru.

Men å andra sidan finns det flera kändisar i Sverige som verkar som en helhylle kille i tvrutan och bakom kulisserna agressiva så inget förvånar mig om det vore sant.

Men har hon nämnt fysisk misshandel? Inte vad jag kunde utläsa men jag kanske missade?
Citera
2025-03-19, 11:18
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Högst troligt för att hon åker ut och dom står typ och myser efteråt

Det är inte Let's Dance de klipper om.
Citera
2025-03-19, 11:19
Medlem
Citat:
Men har hon nämnt fysisk misshandel? Inte vad jag kunde utläsa men jag kanske missade?

Ja, det gjorde hon i sammanband med den psykiska misshandeln. Tyvärr har jag inte hennes inlägg sparat men den finns säkert nånstans.
Citera
2025-03-19, 11:22
Medlem
greyhounds avatar
Citat:

"I cannot allow my family to live in a hostile environment and be exposed to drug abuse, emotional, physical abuse and endless infidelity anymore".
Citera
2025-03-19, 11:24
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
"I cannot allow my family to live in a hostile environment and be exposed to drug abuse, emotional, physical abuse and endless infidelity anymore".

Korkat av mig. Jag har slarvläst och gjort om det till psykisk misshandel. Tack.
Citera
2025-03-19, 11:28
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Undrar om Ciara har en massa fotobevis (skador osv) och inspelningar på det Månz har sysslat med?

Hade varit smaskigt.

Egna foton kan manipuleras och räknas inte, att gå till en vårdcentral och få det dokumenterat, däremot.
Citera
2025-03-19, 11:31
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Korkat av mig. Jag har slarvläst och gjort om det till psykisk misshandel. Tack.
Tyvärr är det konstigt skrivet och öppnar därmed för tolkningsmöjligheter. Det skulle ha varit tydligare att skriva "emotional and physical abuse" vilket låter mest troligt i sammanhanget. Nu är det svårt att se vad "emotional" hör ihop med.
Citera
2025-03-19, 11:35
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Egna foton kan manipuleras och räknas inte, att gå till en vårdcentral och få det dokumenterat, däremot.

Vad menae du med "räknas inte"? Självfallet kan egna foton ha bevisvärde.
Citera
2025-03-19, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Ser där ja, konsekvenser innan han döms skyldig. Det är så det brukar gå till, det där kommer kosta han dyrt då folk älskar döma på förhand. Han kanske kommer synas 2025 men sen kommer det bli glest.

Han åstadkommer för mycket fittjuice hemma i tv-sofforna för att försvinna! Det blir tyst en stund, sen får han prata ut om att han mått dåligt och egentligen hade dåligt självförtroende och hatade sig själv och det värsta var att det gick ut över dom han älskade mest, men nu har han jobbat med sig själv och funnit ro. Sen rullar det igen! Kanske ett lite förhållande med nån svensk kändis för att pöbeln ska glömma att brittiskan nånsin existerat i mumsisens liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in