2026-06-13, 18:52
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
[...]
Så, berätta du, litet örn? Vad är din källa som påstår sig ha sett familjen Z i loftet (alltså i den egentliga nattklubben) tidigt på morgonen? För trädgården är ingen nattklubb, och uppträdandet var över strax efter klockan 23.

P.S. En imaginär liten djävul på din axel räknas inte.

Som vanligt ljuger du, jag har sagt att de inte enbart befann sej på scenen, så du menar att trädgården hade eget insläpp utan åldersgräns? Ang ditt post scriptum så lär det nog vara du som lika Alfons Åberg har fantasier vilka du gör om till verkliga.
Citera
2026-06-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Givetvis så kan en bild med Måns Petter Albert tillsammans på scenen med sina små barn uppfattas som gulligt, men om man sedan gräver lite i omständigheterna faller allt platt, dvs ingen normalt funtad människa tar med ett 4 årigt barn på en fullsatt Nattklubb fram till midnatt. 4 år!!!
Nu får du sluta fabulera.
Och göra en check i verkligheten. Maila festarrangören och fråga denna.
Eller anmäl till berörda myndigheter.
Istället för att sitta här dagligen och försöka svartmåla MZ med dina fantasier.

Det mest bedrövliga är ju att både du och *Armstark gör det mot bättre vetande som vanligt.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-13 kl. 19:22.
Citera
2026-06-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Svaret på din fråga till Armstark är ett JA, sen om du benämner det med PR jippo eller ngt annat liknande är av sekunda värde. Mums använde ivf sina barn den kvällen/natten för att få en positiv bild utåt sett av sej själv, That's It!
Bevisa det!
Hans barn var här på besök. Tror du inte de ville se sin far uppträda?
Göra något mysigt med sina farföräldrar? Det märks tydligt att du inte har
egen erfarenhet av barn.
Citera
2026-06-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Ja, det är verkligen intressant att se i den här tråden att källhänvisningar alltid bara krävs av dem som har något positivt att säga om MZ. Eventuella källhänvisningar som speglar något negativt om MZ ifrågasätts ALDRIG av ena sidan i den här tråden. Mycket påfallande.

[...]

Det är naturligtvis fritt fram för vem som vill att be om källor där sådana uppfattas saknas. I det här fallet kan jag inte se att det är uppgifter som är entydigt negativa eller positiva för Månz. Sönerna sägs vara tillbaka i England och han ska ha läst sin egen Flashback-tråd - relativt neutrala upplysningar, enligt min mening.
Citera
2026-06-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det är naturligtvis fritt fram för vem som vill att be om källor där sådana uppfattas saknas. I det här fallet kan jag inte se att det är uppgifter som är entydigt negativa eller positiva för Månz. Sönerna sägs vara tillbaka i England och han ska ha läst sin egen Flashback-tråd - relativt neutrala upplysningar, enligt min mening.
Jag kände inte att jag behövde lämna några källor eftersom jag uppfattade det som att du enbart bad om dem då du själv känt dig trängd när du inte kunnat lämna några - och därför ville "ge igen" lite.
Och jag kan inte säga annat än att min uppfattning verkar stämma; för en stund sedan kallade du upplysningarna för "avgörande" och nu heter det att de är "relativt neutrala".
Varför ska jag göra jobbet och hämta hem länkar åt dig när jag vet att du bara vill "sätta dit mig"?
Dessutom vet du mycket väl att källor finns.
Citera
2026-06-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du har också lite otur när du tänker. Det är precis som med MånsPetter, ni kan inte rå för att ni är lite korkade.
Kategorisera mig gärna med MZ!
För vem vill inte hellre ha lite otur och vara lite korkad än att ha mycket otur och vara mycket korkad?!
Citera
2026-06-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nu får du sluta fabulera.
Och göra en check i verkligheten. Maila festarrangören och fråga denna.
Eller anmäl till berörda myndigheter.
Istället för att sitta här dagligen och försöka svartmåla MZ med dina fantasier.

Det mest bedrövliga är ju att både du och *Armstark gör det mot bättre vetande som vanligt.
Vad ska man fråga dem?
Kanske något om deras åldersgräns och om en fyraåring räknas som +20 år?
Ska man fråga om det fanns fler förskolebarn på stället?
Bjöd de på alkoholhaltigt när de bjöd på mat och dryck?
Vad tycker alkoholhandläggaren om att man inte håller sin åldersgräns?
Ska man kanske fråga socialen om det finns fog för en orosanmälan om föräldrar tar med sina barn på krogen/nattklubben?

Vad menar du med att MånsPetter blir svartmålad? Är det någon av ovanstående frågor som inte baseras på verkligheten och vad som hänt?
Citera
2026-06-13, 21:47
Medlem
Citat:
Vad ska man fråga dem?
Ska man kanske fråga socialen om det finns fog för en orosanmälan om föräldrar tar med sina barn på krogen/nattklubben?

Vad menar du med att MånsPetter blir svartmålad? Är det någon av ovanstående frågor som inte baseras på verkligheten och vad som hänt?
Förstår att du radar upp det på detta sätt så att det sammantaget ska se värre ut. Problemet, för dig, är att det tyvärr inte ser värre ut. Lite tvärtom, faktiskt.
Verkar som att du inser det själv eftersom du undrar vad man ens ska fråga dem om?

Hoppas - och tror - innerligt att du inte frågar någon om något övht. Slösa inte skattepengar när de behövs till bättre ändamål.
Citera
2026-06-13, 21:48
Medlem
Citat:
Vad ska man fråga dem?

Fråga vilka regler som gäller för inbjudna gäster med familj o barn, samt artister med familj och barn, på deras stora dag dvs jubeileumsfirande. Hur säkerheten var ordnad för artister med familj.?
Kan det vara så svårt?

det fetade. "krogen/nattklubben". Du är inte säker längre?
Du och örnen har ju gapat genomgående om att MZ tagit med sina barn på "nattklubb" med bar och fylla, skrik och skrän! Vid midnatt!
När papas garden är en restaurang i trädgården.
Och ni vet att spelningen slutade 23.10 och att hela familjen Z med farföräldrar och barn åkte hem efter det.

EDIT: Ja, fråga du om de bjöd alkoholhaltig dryck till en 4 och 6 åring? En grogg eller en stor stark? Eller om de möjligen hade barnvänliga alternativ som läsk, joos eller mjölk på restaurangen?
Så de fattar på en gång vilken stolle de har att göra med.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-13 kl. 22:16.
Citera
2026-06-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Förstår att du radar upp det på detta sätt så att det sammantaget ska se värre ut. Problemet, för dig, är att det tyvärr inte ser värre ut. Lite tvärtom, faktiskt.
Verkar som att du inser det själv eftersom du undrar vad man ens ska fråga dem om?

Hoppas - och tror - innerligt att du inte frågar någon om något övht. Slösa inte skattepengar när de behövs till bättre ändamål.
"Vad ska man fråga om? Ledande frågor?" Armstark jobbar som tur är inte med journalistik.
Citera
2026-06-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag kände inte att jag behövde lämna några källor eftersom jag uppfattade det som att du enbart bad om dem då du själv känt dig trängd när du inte kunnat lämna några - och därför ville "ge igen" lite.
Och jag kan inte säga annat än att min uppfattning verkar stämma; för en stund sedan kallade du upplysningarna för "avgörande" och nu heter det att de är "relativt neutrala".
Varför ska jag göra jobbet och hämta hem länkar åt dig när jag vet att du bara vill "sätta dit mig"?
Dessutom vet du mycket väl att källor finns.

Om du kände att du inte behövde lämna några källor får du ju också ta konsekvenserna av det, nämligen att folk inte tror på dig. Med "relativt neutrala" menar jag naturligtvis - som framgår av sammanhanget - att uppgifterna varken är direkt positiva eller direkt negativa. De kan förstås ändå vara "avgörande" för en bedömning av exempelvis ett sammanhang som någon annan refererar.

Du får naturligtvis själv avgöra om du vill "göra jobbet", men jag noterar att du inte hjälper till för att dina uppgifter ska kunna källbeläggas. Det i sin tur får förstås konsekvenser för hur man ser på dem och på dig.
Citera
2026-06-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Om du kände att du inte behövde lämna några källor får du ju också ta konsekvenserna av det, nämligen att folk inte tror på dig. Med "relativt neutrala" menar jag naturligtvis - som framgår av sammanhanget - att uppgifterna varken är direkt positiva eller direkt negativa. De kan förstås ändå vara "avgörande" för en bedömning av exempelvis ett sammanhang som någon annan refererar.

Du får naturligtvis själv avgöra om du vill "göra jobbet", men jag noterar att du inte hjälper till för att dina uppgifter ska kunna källbeläggas. Det i sin tur får förstås konsekvenser för hur man ser på dem och på dig.
Vet du vad? Jag tar gärna de konsekvenserna.
Att ingen tror på fakta i den här kretsen är inte nått nytt.
Vad gäller ditt resonemang så är det tyvärr lika oklart som tidigare. Vad du än säger så kan inte någon uppgift vara direkt avgörande i ena stunden - samtidigt som den är "mid" i andra.

Det får konsekvenser för hur man ser på mig säger du? Hehe, du är rolig men det hjälper inte mycket. Om du är seriöst nyfiken vem tror du uppgifterna kommer ifrån? Googla kanske. Tar 3 sekunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in