2025-09-23, 22:16
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Åh, har han bekräftat det offentligt? Eller är det bara ett rykte i tidningarna än så länge?

Och vad var det för några dagar sedan i Expressen om hennes modekampanj? Var det inte en intervju? Vad var det då, berätta för mig.

Och bara för att hon tror att hon är drottningen av England har hon inte rätt att hitta på saker om sin exman och lägga fram dem som bevis i domstol, att sprida lögner offentligt. För det är vad hon bevisligen har gjort, se GB News.

Nä du, hon behöver inte sprida några lögner för att alla ska förstå vad hon gått igenom. Det gjorde Tingsrätten klart och framförallt Måns själv när han talade där.
Citera
2025-09-23, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Det syntes ju bara i bevismaterialet, hon ber honom sluta knarka och säger att barnen inte ska vara i närheten av hans knark.
De har för fan haft enorma problem enda från start, han skrev ju en låt om det såg jag när jag googlade.
Han LJUGER KONSTANT, så även om hon märkte en massa skumma saker lär han ha ljugit och förnekat in absurdum
Apropå att ljuga konstant - vilken låt har han skrivit om deras enorma problem FRÅN START?
Sedan måste jag återigen undra varför hon la fram kokainet inom barnens räckhåll om hon inte vill ha dem i närheten. Hittar inget vettigt svar på den frågan - gör du?
Citera
2025-09-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ja, enligt Strömstedts är det HON som ständigt söker bråk. Som inte kan sluta och alltid börjar om igen.
Och den bilden fick de efter endast några få timmar ihop med CJ & MZ.
Citera
2025-09-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Exakt. Det är han som ska förändra sig. Eller strunta i det, jag skiter i vilket, bara han slutar jävlas med henne.
🤔 På vilket sätt jävlas han med henne? Eller ens fortsätter jävlas? Vad tror du att du vet som ingen annan vet?
Citera
2025-09-23, 22:30
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Och den bilden fick de efter endast några få timmar ihop med CJ & MZ.

Det är fortfarande han som knarkat och varit otrogen och tagit barnens pass och bettet sig illa i rättegången mm mm… så om du kan komma med något någon endaste gång som är i närheten av det så ska vi börja lyssna på dig. Upp till bevis nu för du har inte lyckats ännu på dina 1237 inlägg!
Citera
2025-09-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Att använda och inneha kokain är olagligt, det är allas ”buisiness”. Det här är en skvallertråd om MånsPetters liv, inte bara arbetsliv. Om du tycker att det är ointressant så finns det jättemånga andra trådar på Flashback.

Har MånsPetter fått sparken på grund av sex, berätta mer! Det är intressant skvaller!
Hur är det allas buisness? Är det allas problem när du går mot röd gubbe också?
Har aldrig sagt att det är ointressant. Jag vet inte mer än du om Måns fått sparken eller lämnat otaliga jobb själv. Klart är att hans exfrus "målande beskrivningar" av honom haft med saken att göra. Liksom sex.
Citera
2025-09-23, 23:51
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Vem ska ge ut boken då?
Jag tror han skulle få fler sålda exemplar om han tecknade en barnbok om HUR ARG MÅNS ÄR!
Egensinne, din jävel.
Citera
2025-09-24, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Vem ska ge ut boken då?
Jag tror han skulle få fler sålda exemplar om han tecknade en barnbok om HUR ARG MÅNS ÄR!
Egensinne, din jävel.

Hahaha
”Måns sparkar på saker”
”Alla andra knarkar”
”Snögubben uppträder”
”Dumma turnébussen”

Nej, skulle ens kärringarna på Facebook lägga flera hundra på att läsa om hans egna ord om 4-6 månader tillbaka i tiden?
Tror inte det. Han överskattar intresset.
Citera
2025-09-24, 04:15
Medlem
Citat:
Ja, enligt Strömstedts är det HON som ständigt söker bråk. Som inte kan sluta och alltid börjar om igen. Och det sms som du menar skrev hon från England, efter att hon timmar tidigare påstås ha lagt en påse kokain på nattduksbordet hemma i Staffanstorp, där barnen hade fri tillgång till den.

Var kan du bevisa att han ljuger? En generalisering räknas väl inte som bevis?
Åh, och eftersom hon inte hade några bevis, skapar hon helt enkelt egna för att bättre kunna försvara sig i domstolen? Ja, det passar helt in i helhetsbilden.

Hoppsan, nu ljuger du också. Jag har sett programmet med Strömstedts, din ”tolkning” stämmer inte.
Sen är det väldigt typiskt förhållanden med missbrukare och notoriskt otrogna som alltid blir påkomna med att flirta med andra och ha ljugit om saker, att partnern blir arg och tar upp det som inte stämmer.
No shit.
Citera
2025-09-24, 06:25
Medlem
Citat:
Hur är det allas buisness? Är det allas problem när du går mot röd gubbe också?
Har aldrig sagt att det är ointressant. Jag vet inte mer än du om Måns fått sparken eller lämnat otaliga jobb själv. Klart är att hans exfrus "målande beskrivningar" av honom haft med saken att göra. Liksom sex.
MånsPetters ”kokainproblem” göder den mycket problematiska gängkriminaliteten. I slutändan är det sådana som han som finansierar 13-åringar som rekryteras för mord och terror. Det är MånsPetters bidrag till samhället.

Det är allas ”buisness” eftersom det drabbar alla, till skillnad om jag går mot röd gubbe. Fattar du nu?
Citera
2025-09-24, 06:30
Medlem
Citat:
Apropå att ljuga konstant - vilken låt har han skrivit om deras enorma problem FRÅN START?
Sedan måste jag återigen undra varför hon la fram kokainet inom barnens räckhåll om hon inte vill ha dem i närheten. Hittar inget vettigt svar på den frågan - gör du?
Varför skulle någon behöva hitta ett vettigt svar på något som du har fantiserat ihop?

Du har inget som helst belägg för ditt påstående om att hon skulle ha lämnat kokain inom räckhåll för sina barn, ändå vill du att andra ska ge dig en vettig anledning till varför hon gjorde det som du har fantiserat ihop att hon gjorde.

Det är givetvis omöjligt att ge en vettig anledning till något som bara har hänt i din ovettiga fantasi.
Citera
2025-09-24, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nä du, hon behöver inte sprida några lögner för att alla ska förstå vad hon gått igenom. Det gjorde Tingsrätten klart och framförallt Måns själv när han talade där.
Menar du verkligen det, varför ljuger hon då? Men kanske måste hon det, efter den drömbild av ett par som hon själv målade fram till januari?

Därför skapade hon "bevis" för att få reda på att han hade tagit droger, och eftersom det passade så bra lade hon fram det direkt i domstolen och hävdade att han hade droger hemma. Även om det, sett ur det perspektivet, tydligen inte var fallet, som han sa från början. I efterhand ljuger hon dessutom i tv och säger att han kastade ut henne ur huset efter domstolsbeslutet och behöll passet i två månader efter domen. Inför en publik som inte känner till hela historien.

Utan det skulle man nog inte tro på henne, så hon var tvungen att måla upp en dramatisk bild för att ha en chans alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in