2025-09-06, 19:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag måste ha missat något? Hur försöker han hänga sig kvar till varje pris? Har googlat men fann inga nyheter. Senast var när han gjorde ett litet uppträdande på sitt eget café, där någon reporter dök upp?

Måns hund dog. Messi som varit med på flertalet Eurovisionevent och liksom hört till "familjen". Ändå fint att han lät fansen veta vad som hänt. Över 30k människor hade hjärta nog att hjärta det. Följetong var det nog bara du som hoppades på.

I november uppträder han återigen på Ziggy dome.
17 000 i publiken och flera europeiska länder tv-sänder. Däribland Uk. Så jävla tråkigt är det nog inte att inte vara - eller ha någonting alls.🖕

Härliga nyheter Lazydell 😉👍ja, ja det blir väl bara som det brukar MZ är en vinnare och kommer vidare, medans övriga CJ krigare sitter kvar här på FB och kommer ingen vart förutom till tangentbordet förstås.

Hans exfru har väl också spelat ut alla kort hon hade på handen och förövrigt är de väl skilda i mitten på september. Det är ju bra då kan ju MZ ägna sig åt förberedelser inför sitt kommande uppträdande i lugn och ro.

Lycka till MZ om du läser här.
Citera
2025-09-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Härliga nyheter Lazydell 😉👍ja, ja det blir väl bara som det brukar MZ är en vinnare och kommer vidare, medans övriga CJ krigare sitter kvar här på FB och kommer ingen vart förutom till tangentbordet förstås.

Hans exfru har väl också spelat ut alla kort hon hade på handen och förövrigt är de väl skilda i mitten på september. Det är ju bra då kan ju MZ ägna sig åt förberedelser inför sitt kommande uppträdande i lugn och ro.

Lycka till MZ om du läser här.
Ja, det är sant, det är han. Och det finns mer än nog som bara längtar efter att han kommer tillbaka. Och när skilsmässan är klar och MZ kan koncentrera sig på sig själv igen, kommer han att återkomma bättre och starkare än tidigare. 👍

MZ, du klarar det och vi väntar!

Och CJ? När hon har förbrukat alla rester av sin bröllopsklänning och andra tillbehör i sina tavlor, kommer hon nog att behöva leta efter andra motiv för sitt nästa kapitel. Om de kommer att bli lika ”framgångsrika” återstår att se. Jag vet bara en sak, jag kommer inte att bry mig om det, och många andra förmodligen inte heller 🤭
Citera
2025-09-06, 22:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Ja, det är sant, det är han. Och det finns mer än nog som bara längtar efter att han kommer tillbaka. Och när skilsmässan är klar och MZ kan koncentrera sig på sig själv igen, kommer han att återkomma bättre och starkare än tidigare. 👍

MZ, du klarar det och vi väntar!

Och CJ? När hon har förbrukat alla rester av sin bröllopsklänning och andra tillbehör i sina tavlor, kommer hon nog att behöva leta efter andra motiv för sitt nästa kapitel. Om de kommer att bli lika ”framgångsrika” återstår att se. Jag vet bara en sak, jag kommer inte att bry mig om det, och många andra förmodligen inte heller 🤭

Ja absolut efterlängtat av många! Jag kollade biljetter verkar vara ganska slutsålt framförallt av de bästa biljetterna. Vad skönt att livet pågår utanför detta forum!

Ja vad MZ ex ska få inspiration till nya tavlor efter att bröllops tyget är slut och skilsmässan är klar återstår väl att se.
Citera
2025-09-06, 22:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rox1e
Ja eller ”Månster” är en bra titel också på en självbiografi😂

Ja eller "Mästaren" han överlever/övervinner ju det mesta han är ju som en katt med nio liv 😹
Citera
2025-09-06, 22:29
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag måste ha missat något? Hur försöker han hänga sig kvar till varje pris? Har googlat men fann inga nyheter. Senast var när han gjorde ett litet uppträdande på sitt eget café, där någon reporter dök upp?

Måns hund dog. Messi som varit med på flertalet Eurovisionevent och liksom hört till "familjen". Ändå fint att han lät fansen veta vad som hänt. Över 30k människor hade hjärta nog att hjärta det. Följetong var det nog bara du som hoppades på.

I november uppträder han återigen på Ziggy dome.
17 000 i publiken och flera europeiska länder tv-sänder. Däribland Uk. Så jävla tråkigt är det nog inte att inte vara - eller ha någonting alls.🖕

En eurovisionkväll i Amsterdam i november. Det är vad som återstår av spelningar för Måns. 5 minuter och sedan till Red Light District? Vad gör Måns hela dagarna, han har ju ingenting mer 2025 än 5 minuter i november och 2026 lär ju ingen anlita Måns.
Citera
2025-09-06, 22:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
O, ja, det vimlar av dem på melodifestivalen 😅
Frågan är hur Måns fördriver tiden nu. Inga jobb, ingen familj, inget café?

Men Rikskrim08🤔 det vet du väl att han har familj och ett café/vinbar, en vingård, samarbete med ett eget vinmärke och att han även är delägare i andra företag.

Så det behöver du nog inte oroa dig för kanske bättre att du sörjer för hans ex ev. arbetsförmåga som du ändå är en stor supporter av.
Citera
2025-09-06, 22:57
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Men Rikskrim08🤔 det vet du väl att han har familj och ett café/vinbar, en vingård, samarbete med ett eget vinmärke och att han även är delägare i andra företag.

Så det behöver du nog inte oroa dig för kanske bättre att du sörjer för hans ex ev. arbetsförmåga som du ändå är en stor supporter av.

Jag är inte orolig, hans barn är i England, cafét är väl stängt, att kalla en skånelänga i staffanstorp för vingård är ju ett jävla skämt, det vet du. Så bra att Måns har mycket att göra då. Kanske håller honom borta från drogerna. Vi får se 2026..
Citera
2025-09-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Jag är inte orolig, hans barn är i England, cafét är väl stängt, att kalla en skånelänga i staffanstorp för vingård är ju ett jävla skämt, det vet du. Så bra att Måns har mycket att göra då. Kanske håller honom borta från drogerna. Vi får se 2026..

Och det betyder väl inte att MZ inte ser sina barn?
Citera
2025-09-06, 23:14
Medlem
Den svenska sajten tog äntligen bort hennes målningar... så det är svårt att marknadsföra utan efternamnet MZ.
Citera
2025-09-06, 23:30
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Och det betyder väl inte att MZ inte ser sina barn?

Det får han göra om han är drogfri. Är Måns klar med sin "rehab"? Vet inte hur många ggr Måns slutat med kokain
Citera
2025-09-07, 00:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Den svenska sajten tog äntligen bort hennes målningar... så det är svårt att marknadsföra utan efternamnet MZ.

Vilken sajt var detta undrar bara? Ja Zelmerlöw är ett starkt varumärke har jag förstått men hans ex får väl fortsätta med Jansson (katten Jansson )
Citera
2025-09-07, 02:13
Medlem
Citat:
Vilken sajt var detta undrar bara? Ja Zelmerlöw är ett starkt varumärke har jag förstått men hans ex får väl fortsätta med Jansson (katten Jansson )

Mitt misstag, den är fortfarande där.

https://artportable.com/artists
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in