Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-30, 14:54
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Tror ni väggarna i näseländet kollapsar snart? Hört rykten om att ena näsborren inte går att bruka till ändamålet längre.
Fast det är klart, det är ju också pollensäsong (...)
Citera
2025-08-30, 14:57
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Kan inte komma ihåg i exakt vilket avsnitt men Måns berättade ju själv i Eurovisioncast podden 2023 att nanny är “den största fan av Eurovision”

Måns är en stor lögnare, dokumenterat.
Nannyn kan också ha ljugit, om hon nu sagt detta.
Mycket troligare att hon kollat på Hollyoaks 2008 då det var ett popkulturellt fenomen för Millenials i England (Laurens generation), än att hon ”älskat Eurovision” när engelsmän aldrig kollar på det.
Citera
2025-08-30, 15:01
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Tror ni väggarna i näseländet kollapsar snart? Hört rykten om att ena näsborren inte går att bruka till ändamålet längre.
Fast det är klart, det är ju också pollensäsong (...)
Går väl relativt fort, den fräter ju sönder.
Citera
2025-08-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Måns är en stor lögnare, dokumenterat.
Nannyn kan också ha ljugit, om hon nu sagt detta.
Mycket troligare att hon kollat på Hollyoaks 2008 då det var ett popkulturellt fenomen för Millenials i England (Laurens generation), än att hon ”älskat Eurovision” när engelsmän aldrig kollar på det.

Läs på lite, endast några hundratusen tittade på Hollyoaks och är nedläggningshotat idag. De som såg Hollyoaks är mest troligt inte i livet idag, såpoperor som dessa är det endast pensionärer som är fans till. Nannyn är för ung och såg det inte.

Det finns kommentarer på nätet som "
Jag tittar på det, det är en hjärnrengöring inklusive de dummaste handlingarna och värsta skådespeleriet man kan tänka sig"

Den som ljuger är Ciara men nu försöker lägga det på Måns och Nannyn utan bevis. Du skriver dokumenterat men är en lögn.
Senast redigerad av Asdfghjkl-12345 2025-08-30 kl. 17:58.
Citera
2025-08-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Eftersom jag skäller mycket på dig vill jag också ge positiv feedback när det är möjligt. Nu vet jag inte om du svarar på rätt grej eller om du citerar rätt MEN nu bygger du ditt inlägg på något, dvs ett Carola-citat. Bra jobbat! Ett första trevande steg.

Nästa steg är att använda det i rätt sammanhang typ: ”Många säger att inga kollegor har något positivt att säga om Måns, men titta vad Carola skriver”!

Vägrar behandla folk som korkade, jag vill tro att folk kan se efter själva. Jag hämtar allt från nätet så allt finns där. Om man är lat och inte orkar så får det vara.

Du skrev det så bra och är så sant, Carola hyllar Måns bland många andra. Varför skulle de ge sig in i en bitter skiljsmässa? De är alla så vana skitsnack och skvaller att de är avtrubbade. Det är bara de hämndlystna som sparkar på den som ligger, väldigt lätt att genomskåda dessutom.

Jag tror tom att den som Måns tog drogerna med är någon väldigt känd person som hyllar Måns men som själv vid tillfället mådde dåligt. Jag tror att Måns är väldigt snäll med sina kollegor och mycket uppskattad vän.
Citera
2025-08-30, 18:37
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Läs på lite, endast några hundratusen tittade på Hollyoaks och är nedläggningshotat idag. De som såg Hollyoaks är mest troligt inte i livet idag, såpoperor som dessa är det endast pensionärer som är fans till. Nannyn är för ung och såg det inte.

Jag tittar på det, det är en hjärnrengöring inklusive de dummaste handlingarna och värsta skådespeleriet man kan tänka sig"

Den som ljuger är Ciara men nu försöker lägga det på Måns och Nannyn utan bevis. Du skriver dokumenterat men är en lögn.
Ibland tror jag att du använder google translate, ibland chat gpt. Det är helt ok, om man inte behärskar svenska så bra men meningarna blir jäkligt knasiga. Bara ett tips
Senast redigerad av vemedinma 2025-08-30 kl. 19:36. Anledning: Felstavat
Citera
2025-08-30, 19:34
Medlem
Citat:
Vägrar behandla folk som korkade, jag vill tro att folk kan se efter själva. Jag hämtar allt från nätet så allt finns där. Om man är lat och inte orkar så får det vara.

Det ingår att visa källa när man diskuterar och argumenterar. Och att Nannyn till ex har stökigt i sitt rum för att hon sätter sig sist som Askungen, finns inga belägg för ”på nätet”.
Citera
2025-08-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Det har du antagligen rätt i att CJ inte ville ha en pangbrudsnanny .

Det har ju framgått i tråden att CJ är svartsjuk och hade hjärnspöken kring MZ alla kvinnliga kollegor.

Fullt förståeligt med tanke på Måns upprepade otroheter i relationer.
Citera
2025-08-30, 19:52
CJ har lagt upp ett insta-inlägg där hon målar, river sönder lite mer av brudklänningen och ser ut att fälla någon tår.

Man kan inte längre se hans likes på hennes konto, men hennes likes visas på hans konto.
Citera
2025-08-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Det ingår att visa källa när man diskuterar och argumenterar. Och att Nannyn till ex har stökigt i sitt rum för att hon sätter sig sist som Askungen, finns inga belägg för ”på nätet”.

Men du vet logik måste man lära sig. Det är som matematik. Om man sköter barn 60 timmar/ v så är det inte många timmar kvar. Hon hinner inte träna, gå ut med kompisar eller resa. Vet inte om du är mamma men vi andra vet att städning får stå tillbaka. Att hon är självuppoffrande är självklart om man ger andras familj 60 tim/ vecka. Då värderar man inte annat eller framför allt sig själv så mycket och en människa som är så oerhört självuppoffrande är en jättefin människa. Inte många andra är på det sättet.. De räknar timmar tills de har sin lediga tid. Kommer bli svårt om inte omöjligt att hitta densamma igen.
Citera
2025-08-30, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett.Knyck
CJ har lagt upp ett insta-inlägg där hon målar, river sönder lite mer av brudklänningen och ser ut att fälla någon tår.

Man kan inte längre se hans likes på hennes konto, men hennes likes visas på hans konto.

Ett annat exempel på hur CJ spelar offret...hennes beteende sedan mars kan studeras i psykologiska studier som ett klassiskt exempel: Jag är ett offer, ni måste alla hjälpa mig och skydda mig.....Dessutom, kommer hon att ge en procentandel av försäljningen av sina målningar till MZ-ledningen för att de arrangerade en utställning för henne? Och vem kommer att organisera hennes utställningar i Sverige nu, om det finns några alls? Naturligtvis vet ingen här svaret, men jag tänker bara högt.
Citera
2025-08-30, 20:17
Citat:

Behövde inte läsa på då jag har familj och vänner samt har bott i England. Den första frågan jag fick 2008 när jag flyttade dit för andra gången var faktiskt ”Känner du till Hollyoaks? Vill du se?”
INGEN har NÅNSIN tagit upp eller pratat, nämnt osv Eurovision, det existerar inte i England.

”Real life but better looking’: ultimate teen soap Hollyoaks turns 25”
Kallas Storbritanniens Beverly Hills:

https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2020/oct/20/real-life-but-better-looking-ultimate-teen-soap-hollyoaks-turns-25

1,3 miljoner tittare för ett enda avsnitt hade programmet 2008. Det var riktat specifikt till unga i Laurens ålder i den ålder hon var då.
E4's soap Hollyoaks attracted a massive 1.3m viewers (7%) last night - more than were watching BBC2, Five or Channel 4 at the time.”

https://www.broadcastnow.co.uk/hollyoaks-storms-the-ratings/1897402.article

Hollyoaks har ett eget forum på Reddit:

https://www.reddit.com/r/hollyoaks/comments/1ck4sf6/what_would_you_say_is_the_best_year_for_hollyoaks/

Top 10 2008:
https://hollyoaks.fandom.com/wiki/2008
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in