2025-08-28, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Hon fick chansen och tog den. Lauren gick i väntans tider......
Detta är inte en seriös diskussion.
Rakt ut i luften drar ni era sjuka fantasier om den stackars barnflickan.
Hon verkar vara välutbildad inom barn.
Alltså har hon nog velat att arbeta med barn.
Någon annan plan/mål har hon nog inte haft.
Citera
2025-08-28, 17:35
Avstängd
:
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Detta är inte en seriös diskussion.
Rakt ut i luften drar ni era sjuka fantasier om den stackars barnflickan.
Hon verkar vara välutbildad inom barn.
Alltså har hon nog velat att arbeta med barn.
Någon annan plan/mål har hon nog inte haft.
flickan?
Senast redigerad av Vipan 2025-08-28 kl. 17:38.
Citera
2025-08-28, 17:52
Medlem
Citat:
:
flickan?
"Beauty is only skin deep"
Ni gubbar är kanske inte så mkt grannlåt själva?
Men liksom Lauren har ni ett gott hjärta, långt där inne.....
Citera
2025-08-28, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Hon är lesbisk och besatt av Ciara sedan Hollyoaks, mark my words.
Nu tror jag du projicerar dina egna känslor för CJ på Lauren bestämt.
Hon visste nog redan när hon ställde upp som MZs vittne att relationen med CJ skulle vara körd förevigt.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-08-28 kl. 18:18.
Citera
2025-08-28, 18:47
Medlem
Citat:
Hon är lesbisk och besatt av Ciara sedan Hollyoaks, mark my words.
Jag tror inte att det är Ciara som är föremålet för nannyns beundran. På rättegången framkom detta:

Citat:
Lauren Wight har hörts och berättat bl.a. följande. Hon är utbildad barnflicka och har
arbetat med det i femton år. Hon kände inte till Ciara när hon sökte tjänsten. Hon fick
information om den genom en bekant. Hon hade en uppfattning om vem Måns var.

Hon kände till MånsPetter men inte Ciara när hon sökte tjänsten.
Citera
2025-08-28, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag tror inte att det är Ciara som är föremålet för nannyns beundran. På rättegången framkom detta:

Hon hade hört talas om MZ tidigare eftersom hon var ett ESC-fan.
Det var CJ som anställde henne på meriter.
Citera
2025-08-28, 18:57
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Hon var nanny innan ja men självklart ljög hon om att ha vetat vem Måns är och inte Ciara.
Hollyoaks var jättestort precis när Ciara var med och Lauren var exakt i rätt ålder för målgruppen.
Ciara var jättekänd bland millennials som såg serien, alla hade en åsikt om hennes karaktär, skådespeleri, hotness osv.

Att hon varit känd länge märks ju inte minst på de skumma engelsmännen i tråden som ”följt Ciaras karriär sen 2008”.
Citera
2025-08-28, 19:00
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Bullshit! Lauren är INTE homosexuell!

Nej jag vet inte? Det har stått i tråden hela tiden, vet inte var det kommer ifrån 😅
Besatt av att vara elak mot Ciara är hon hursomhelst, den avundsjuka Ursula-häxan.
Citera
2025-08-28, 19:03
Medlem
Citat:
Alla uppdrag och framgångar Ciara åtnjuter beror tydligen endast på att Måns har största påverkan genom hans enorma kändisskap i hela världen?. . Då är saken biff. Samma Måns såg till att Ciara åkte ut ur Let’s Dance med dunder och brak.. Har aldrig trott nåt annat.....
.
Aha, har du äntligen redigerat klart?

Tja, kanske inte alla uppdrag. När hon hade sin ”framgång” i England för 20 år sedan kände de ju inte varandra ännu. Men han har säkert haft mycket att göra med hennes uppdrag i Sverige, alltså konstutställningarna hittills och hennes medverkan i tv-program.

Och nu välkommen tillbaka till konspirationstråden. Som om Måns hade något med hennes utkastning att göra. Löjligt. Den som främst fokuserar på sitt utseende när man dansar och alla känslor är dåligt spelade och verkar stela, kommer inte vidare om de andra är betydligt bättre.

”Har aldrig trott nåt annat” – ja, efter att du korrigerat dig minst tre gånger, jag läste det i eftermiddags.

Först ville du skylla på den svartsjuke Måns, eftersom hennes dansare också är så snygg och attraktiv? Ja, så som hon kastade sig om halsen på honom och flirtade med honom var det åtminstone hennes avsikt. Men jag tror inte att det fungerade på Måns.

Och sedan ville du förklara det med att skilsmässan redan var bestämd vid den tiden. Men tyvärr var inspelningen ungefär tre veckor innan det kom ut. Det stod i pressen att hon inte kunde åka till Mello för att heja på Måns i Malmö, eftersom hon samtidigt hade inspelningar för Let's Dance.

Och Måns kommer i alla fall inte längre att hjälpa henne att få några uppdrag i Sverige. Men istället hjälper hennes nya vän Läckberg nu henne, som man kan se i storyn. Kan Ciara överhuvudtaget klara något på egen hand?
Citera
2025-08-28, 19:04
Medlem
Citat:
Hon var nanny innan ja men självklart ljög hon om att ha vetat vem Måns är och inte Ciara.
Hollyoaks var jättestort precis när Ciara var med och Lauren var exakt i rätt ålder för målgruppen.
Ciara var jättekänd bland millennials som såg serien, alla hade en åsikt om hennes karaktär, skådespeleri, hotness osv.

Att hon varit känd länge märks ju inte minst på de skumma engelsmännen i tråden som ”följt Ciaras karriär sen 2008”.
Varför valde Lauren att vittna för motparten dvs MZ?
Varför vittnade hon inte till det "åtrådda objektet" CJs fördel isåfall?
Framförallt då hon nog förstod att det skulle vara ut i kylan med henne själv förevigt ,vad det gällde CJ.
Kan du förklara det?
Citera
2025-08-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Hon hade hört talas om MZ tidigare eftersom hon var ett ESC-fan.
Det var CJ som anställde henne på meriter.
Men hon sökte för att få arbeta hos sin idol, kanske med förhoppningar om mer.
Citera
2025-08-28, 19:05
Medlem
Citat:
Eller hur. Tesen att Ciara har ett sinnessjukt brittiskt fan sen hon var med i den där såpan stärks snarare.
Hon får fan anställa vakter och ansöka om kontaktförbud för barnflickan.
Under rättegången kom det fram att hon påstås inte ha känt Ciara tidigare. Och det är fullt möjligt.

Vem känner egentligen Ciara nuförtiden? Hennes Hollyoaks-dagar är för länge sedan förbi. Jag har också bara känt till henne i några år, och jag känner inte det minsta behov av att titta på det, hon är ingen bra skådespelerska, alldeles för stel och känslolös. Dessutom har jag inte tillgång till brittisk television.
Och nu är du igång igen med ditt kontaktförbud. Som om någon här i Sverige verkligen skulle vara intresserad av henne personligen. Om du verkligen tror det, har du helt fel. Så löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in