2025-08-21, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Kommer hans karriär dö nu presis som det gjorde gör Soran Ismail som fick sin karriär ödelagd efter anklagelser som aldrig ledde till någon fälkande dom.
Behövs inga fällande domar för att bli bortglömd och förbrukad karriär.. Tvärtom blir många förbannade för att turgubben klarade sig än en gång från repressalier. Det finns en uppsjö med avdankade kändisar men på grund av ointresset och glömska minns man inte dessa på rak arm. Upp som en sol och ner som en måne. Till och med när du skrev Soran Ismail så blev tanken, javisstja, den hade jag glömt....
Senast redigerad av Vipan 2025-08-21 kl. 16:59.
Citera
2025-08-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Nu blir jag förbannad på riktigt. Jag har bott i både England och Sverige och nåt av det bästa med England är hur mycket vackrare och härligare det är att vara ute och gå där.
Kolla på ”A place in the country”, SKÄMTAR DU??!!
Måns ex-fru bor inte i centrala London, hon bor i sköna Surrey med gott om natur och vackra platser för barnen.
Och du är dum i huvudet som tror att as-fula och deppiga SD-orten Staffanstorp med Sveriges piss-klimat är roligare för barn att leka ute i än fantastiska jätteparken Hyde Park med mycket bättre väder än här. Varmare, vackrare höstar, tidigare, varmare, vackrare, grönare vår.
Här är det iskallt mellan oktober till maj och regnar i mörker 9 månader i sträck.

Och nu bor de som sagt inte i London utan hela landskapet Surrey är ett paradis.
Men om de vill åka till Hyde Park är det fan ett minne för livet, till skillnad från att leka i en blöt dunge i världens fulaste och mest inskränkta ort, Staffanstorp.

De bor inte i Staffanstorp utan utanför i en by som jag glömt namnet på.
Visst är England jättevackert på landsbygden från bil, buss och tåg . Det jag saknade mest var allemansrätten och framförallt vägrenar att gå på utan fara för liv och lem.. Samt vägar att cykla på eftersom jag inte har körkort,. De väldigt trafikerade vägarna tyckte jag var skitjobbigt.
Jag har bara varit på besök och inte bott där. Så mina lite förutfattade meningar beror på korta besök samt vad de britter som jag känner som flyttat hit berättat om skillnader mellan länderna.
Framförallt hur "crowded" det är. Sjöar som är proppfyllda med fritidsbåtar på sommaren så man knappt kan bada. Vägar med långa bilköer.
Surrey är känt för att vara väldigt naturskönt. Menade inte att förolämpa någon.
Men i Stor-London med 10 miljoner invånare skulle jag inte vilja bo för allt smör i Småland.
Citera
2025-08-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Tingsrätten för ett längre resonemang om avsikten med flytten och vad parterna har för åsikt om den och landar i att det inte spelar någon roll:

Den enskilt största anledningen till att tingsrätten tycker att England bör vara barnens hemvist är MånsPetters bristande föräldraförmåga på grund av hans missbruk. Det är ett tufft piller för honom och hans fans, men det är bara att svälja.
Avled inte fokus hela tiden. Det handlar inte om vad domstolen har använt som grund för sin dom. Hon hävdade ju att dessa villkor gällde för flytten till Sverige.

Det du citerar är också bara om den fortsatta vistelsen i Sverige:
”Det noteras härvid att Ciara Zelmerlöws inställning att en fortsatt vistelse i Sverige förutsatte att Måns Zelmerlöw avhöll sig från drogmissbruk framstår som relevant med utgångspunkt särskilt från barnens bästa.”

Så, sedan när har detta villkor egentligen funnits? Kanske först efter att det redan hade uppstått en konflikt mellan de två, från slutet av februari i år? Först efter att hon skickade detta sms till Måns efter sin vernissage?
Citera
2025-08-21, 17:13
Medlem
Citat:
Det finns ingenting som hindrar honom från att jobba. Bara att spotta i nävarna och köra igång.

Att vara en fd. missbrukare har inte gett någon yrkesförbud. Det är människor som lever med ett pågående missbruk som är ett problem. Där måste det nog till ett val för MånsPetter.

Hans rådgivare borde rekommendera honom att sätta sig i morgonsoffan på Tv4, visa en gnutta ödmjukhet och säga att det blev fel men att det ska fixas till.
Åh, och ska jag våga mig på en framtidsvision? Efter att han gjort det på TV4 kommer ni att skrika igen att han framställer sig själv som offer och medvetet går till pressen. Och kort därefter skulle något från Ciara dyka upp i pressen, där hon återigen måste berätta sin historia. Men kanske förbereder hon just det just nu?

Jag såg precis hennes story, hon är tydligen i Sverige? Det ser ut som om hon ska göra en intervju eller något liknande med en Sara Sommerfeld. Någon som har skrivit en bok med titeln ”Är allt jag lärt mig om kärlek en lögn?”. Det ser ut som om hon måste berätta något offentligt via PR igen och kanske ännu mer om sin historia? Kanske har för få svenskar hört hennes intervju i England, Expressen och andra har inte skrivit så mycket om innehållet...
Citera
2025-08-21, 17:14
Medlem
vemedinmas avatar
Tycker tråden spårat ur. Den heter skvaller om Måns Zelmerlöw....
Ni som vill skvallra om Ciara kan väl starta en egen tråd. Just nu handlar majoriteten av inläggen om Ciara och vad hon sagt och gjort och gör och inte gör....
Citera
2025-08-21, 17:17
Medlem
Citat:
Vem ska stämma Läckberg för förtal? Vad finns det mer som skulle kunna komma fram?

Man kan förutom förtäckt hot även stämma henne för förtal och att hon på detta sätt försöker tysta Måns. Detta skrev hon som kommentar i sitt namn på Måns instagram offentligt. Hon insinuerar att det finns saker att berätta för att väcka spekulationer och framställa honom i sämre dager än Ciara.

Måns kan stämma dem båda, om han vill ge dem en dom dvs OM han anser sig behöva pengarna. Om han inte gör det är han alldeles för snäll med tanke på vad det väckt bland annat här bland er Måns hatare. De spekulationer man kan läsa här är horribla.
Citera
2025-08-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Ni som vill skvallra om Ciara kan väl starta en egen tråd. Just nu handlar majoriteten av inläggen om Ciara och vad hon sagt och gjort och gör och inte gör....
Ja, det handlar bland annat om vad hon sa om honom. Eller vad hon påstås ha kommit överens om med honom. Men det verkar alltmer tvivelaktigt för mig...
Citera
2025-08-21, 17:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
De bor inte i Staffanstorp utan utanför i en by som jag glömt namnet på.
Visst är England jättevackert på landsbygden från bil, buss och tåg . Det jag saknade mest var allemansrätten och framförallt vägrenar att gå på utan fara för liv och lem.. Samt vägar att cykla på eftersom jag inte har körkort,. De väldigt trafikerade vägarna tyckte jag var skitjobbigt.
Jag har bara varit på besök och inte bott där. Så mina lite förutfattade meningar beror på korta besök samt vad de britter som jag känner som flyttat hit berättat om skillnader mellan länderna.
Framförallt hur "crowded" det är. Sjöar som är proppfyllda med fritidsbåtar på sommaren så man knappt kan bada. Vägar med långa bilköer.
Surrey är känt för att vara väldigt naturskönt. Menade inte att förolämpa någon.
Men i Stor-London med 10 miljoner invånare skulle jag inte vilja bo för allt smör i Småland.
Hur klarar sig alla andra barn i England när det är så bedrövligt? Är du säker på att dom skulle välja att bo bland vinbuskar istället? Staffanstorp, bara namnet ger rysningar. Barnen och fotgängare i den landsortshålan lever farligt när den vindruckne kokainisten far omkring med sin bil. Vad anser du om detta ?
Citera
2025-08-21, 17:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Man kan förutom förtäckt hot även stämma henne för förtal och att hon på detta sätt försöker tysta Måns. Detta skrev hon som kommentar i sitt namn på Måns instagram offentligt. Hon insinuerar att det finns saker att berätta för att väcka spekulationer och framställa honom i sämre dager än Ciara.

Måns kan stämma dem båda, om han vill ge dem en dom dvs OM han anser sig behöva pengarna. Om han inte gör det är han alldeles för snäll med tanke på vad det väckt bland annat här bland er Måns hatare. De spekulationer man kan läsa här är horribla.
Toppen om han stämmer alla som går? Vi behöver nytt/mer material att diskutera och det skulle kunna bli ett kanonskott för trådens fortlöpande. Hoppas!.
Citera
2025-08-21, 17:34
Medlem
Citat:

Det hör ihop. Det fanns ingenting att skriva här utan Ciara. Hon eldar på det hela tiden och kan ifrågasättas själv på många sätt. Tråden heter allt skvaller
Citera
2025-08-21, 17:34
Medlem
Citat:
Jag kommentarade det du skrev att M var kollega med transan och i samma mening skrev du: "de flesta dansare är väl gay"
Skulle du kunna tänka dig att sluta använda det nedsättande uttrycket "transan".
En transperson och en transvestit (crossdresser) har inget alls med vartannat att göra.
Citera
2025-08-21, 17:35
Medlem
Citat:
Försök själv att enbart skvallra om MZ om du kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in