2025-08-21, 11:18
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Kan inte MånsPetter ta hand om barnen? Hans vinodling har nog lågsäsong på vintern.

Hu, nej!! Han knarkar ju och kommer lämna dem för att knulla runt aspackad hela nätterna.
Citera
2025-08-21, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Hu, nej!! Han knarkar ju och kommer lämna dem för att knulla runt aspackad hela nätterna.
Han får ta med sig mamma. De kan shoppa loss i London samtidigt. Båda vill ju umgås mer med barnen så det är en bra lösning! Det borde inte ens vara ett problem att Ciara behöver jobba så länge barnen har två föräldrar.
Citera
2025-08-21, 11:30
Medlem
Citat:
Nu blir jag förbannad på riktigt. Jag har bott i både England och Sverige och nåt av det bästa med England är hur mycket vackrare och härligare det är att vara ute och gå där.
Kolla på ”A place in the country”, SKÄMTAR DU??!!
Måns ex-fru bor inte i centrala London, hon bor i sköna Surrey med gott om natur och vackra platser för barnen.
Och du är dum i huvudet som tror att as-fula och deppiga SD-orten Staffanstorp med Sveriges piss-klimat är roligare för barn att leka ute i än fantastiska jätteparken Hyde Park med mycket bättre väder än här. Varmare, vackrare höstar, tidigare, varmare, vackrare, grönare vår.
Här är det iskallt mellan oktober till maj och regnar i mörker 9 månader i sträck.

Och nu bor de som sagt inte i London utan hela landskapet Surrey är ett paradis.
Men om de vill åka till Hyde Park är det fan ett minne för livet, till skillnad från att leka i en blöt dunge i världens fulaste och mest inskränkta ort, Staffanstorp.

Åh, wow, vad du kan säga... Flytta då till England. Eller är det kanske ändå bäst hemma i Sverige och man kan inte förstå att man överhuvudtaget kan semestra utomlands? Och så har du aldrig hört talas om det regniga England?
Och nästa fråga: Vet du exakt var hon bor, så att du kan bedöma det? Enligt mina efterforskningar är Surrey inte precis ett litet område, med cirka 1 miljon invånare och 1663 kvadratkilometer.
Och det man har sett av Staffanstorp ser också mycket vackert ut, de vidsträckta fälten med vinrankor, direkt som en trädgård. Han behöver inte åka över en timme någonstans, som till Hyde Park, för att komma ut i naturen.

Förresten, det där med teatern har hon delat på Instagram, precis som sin mamma. Hon är mycket bra på att marknadsföra sig själv, och oftast offentligt.
Citera
2025-08-21, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12.Steg
Svarade dig även igår. Menar letat lite till nu.

Angående det du Asdfghjkl-12345 skrev om igår, att CL skulle ha skrivit att MZ "inte skulle få anmäla CJ för förtal" - det hittar jag inte.

Ordet "förtal" nämns flera kommentarer som är riktade direkt till CL där det skrivs t ex:
- "jag hade varit skraj att åka för förtal" (till @lackberg)
- om @lackberg "låt bli med förtal!"
- @lackberg "du kan själv bli anmäld för förtal".

Det tog ett tag att hitta, bland några tusen kommentarer, Läckbergs egen kommentar om att hon skulle kunna bli förtalsanmäld:

Hittar faktiskt inga kommentarer alls om MZ/CJ-frågan (förtal).
Det skrivs, vad jag kan se, bara om MZ/Läckberg-förtal, där som sagt var några Instagramkonton hävdar att CL med inlägget 14 maj skulle kunna ha förtalat MZ.

Denna häxjakt ni bedriver är helt enkelt motbjudande. Men uppenbarligen har ni slut på riktiga argument för att fortsätta anklaga Måns för de värsta sakerna, så att ni måste ta till sådana metoder?

Om du inte har märkt det, så skrev hen på ”hans sida”. Kanske var det på Måns Instagram, innan kommentarfunktionen stängdes av, så att det nu helt enkelt inte går att hitta?

Och om ni är så intresserade av enskilda användares framtidsutsikter, hur kommer det sig då att N.Armstark precis kvällen före Ciaras intervju återupptog huvudtemat här efter en lång tid, nämligen barnkidnappning?

Och det är säkert att ingen engelsk redaktör har läst om det i ett svenskt forum och tagit upp det. Särskilt inte om han är så okänd utanför Sverige, som ni alltid hävdar. Det är en mycket spännande tillfällighet...
Citera
2025-08-21, 11:46
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Denna häxjakt ni bedriver är helt enkelt motbjudande. Men uppenbarligen har ni slut på riktiga argument för att fortsätta anklaga Måns för de värsta sakerna, så att ni måste ta till sådana metoder?

Om du inte har märkt det, så skrev hen på ”hans sida”. Kanske var det på Måns Instagram, innan kommentarfunktionen stängdes av, så att det nu helt enkelt inte går att hitta?

Och om ni är så intresserade av enskilda användares framtidsutsikter, hur kommer det sig då att N.Armstark precis kvällen före Ciaras intervju återupptog huvudtemat här efter en lång tid, nämligen barnkidnappning?

Och det är säkert att ingen engelsk redaktör har läst om det i ett svenskt forum och tagit upp det. Särskilt inte om han är så okänd utanför Sverige, som ni alltid hävdar. Det är en mycket spännande tillfällighet...
Jag tycker dock häxjakten på C är betydligt mer motbjudande...det är inte hon som skitigt i det blå skåpet
Citera
2025-08-21, 12:18
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han får ta med sig mamma. De kan shoppa loss i London samtidigt. Båda vill ju umgås mer med barnen så det är en bra lösning! Det borde inte ens vara ett problem att Ciara behöver jobba så länge barnen har två föräldrar.

Tyvärr måste jag dissa din idé igen, hans mamma märker ju inte när han är påtänd av kokain och tycker dessutom det är en bagatell och inga problem; = farmor kommer inte skydda dem från pappa. Tvärtom förmedla till barnen att pappa inte gör nåt fel utan att han gör helt rätt…
Citera
2025-08-21, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Åh, wow, vad du kan säga... Flytta då till England. Eller är det kanske ändå bäst hemma i Sverige och man kan inte förstå att man överhuvudtaget kan semestra utomlands? Och så har du aldrig hört talas om det regniga England?
Och nästa fråga: Vet du exakt var hon bor, så att du kan bedöma det? Enligt mina efterforskningar är Surrey inte precis ett litet område, med cirka 1 miljon invånare och 1663 kvadratkilometer.
Och det man har sett av Staffanstorp ser också mycket vackert ut, de vidsträckta fälten med vinrankor, direkt som en trädgård. Han behöver inte åka över en timme någonstans, som till Hyde Park, för att komma ut i naturen.

Förresten, det där med teatern har hon delat på Instagram, precis som sin mamma. Hon är mycket bra på att marknadsföra sig själv, och oftast offentligt.

Jag kommer göra det i framtiden men kan tyvärr inte just nu.
Men jag bor ändå jävligt mycket bättre än Staffanstorp, populär plats i Sverige
Citera
2025-08-21, 12:47
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Jag tycker dock häxjakten på C är betydligt mer motbjudande...det är inte hon som skitigt i det blå skåpet

Håller med fullständigt! Det är enda anledning att jag följer tråden för jag har aldrig varit med om något liknande förut och som dessutom aldrig tar slut.
Citera
2025-08-21, 13:00
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Håller med fullständigt! Det är enda anledning att jag följer tråden för jag har aldrig varit med om något liknande förut och som dessutom aldrig tar slut.
Känns lite som man behöver vara kvar för att försvara den som bör försvaras
Citera
2025-08-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12.Steg
Håller inte med om din beskrivning.

1.
Om jag inte fattat helt fel så skrev CL den 14 maj på sitt eget Instagramkonto. Har inte sett att hon skulle ha skrivit på MZ:s konto.

2.
När du Asdfghjkl-12345 påstår, att CL i inlägget också skulle
- ha "hotat"
- ha förbjudit ("inte få") samt slutligen
- ha skrivit att det annars "skulle komma fram mer"

tycker jag att det överdriver och snedvrider. För det bör ju vara det här stycket i CL:s kommentar om skilsmässan som avses:

"Det finns mycket mer jag kan säga. Men jag nöjer mig bemöta de saker @manszelmerlow sagt offentligt ".

Det skiljer sig alltså en del mellan det Asdfghjkl-12345 påstår att CL skulle ha skrivit och det som CL faktiskt skrev när hon kommenterade skilsmässan och då även kritiserade MZ.

Att du inte sett betyder inte att hon inte gjort det. Detta har det skrivits om i tråden som ni er vana trogen lyfter igen och vinklar efter egen agenda. Suck
Citera
2025-08-21, 13:17
Medlem
Citat:
Visst är det pinsamt hur Måns ”fans” vet en massa väldigt privata saker om Måns och Ciara som man inte kan veta genom media/instagram?
Det ser jävligt illa ut för Måns.

Men massor av skådespelerskor har barn. Det är verkligen inte samma sak att jobba på teater nära hemmet, som att bo i ett annat land än sina barn och bara träffa dem 3-4 ggr per år.

Ja det är föör pinsamt, men det är ju det som gör tråden så intressant och långlivad.

Mina personliga cringefavoriter var när Lazydell skrev om hans manliga haka, att Måns är en 10-poängare, att han är lång och ståtlig (INTE 1.74!!), att han har absolut gehör och är en av de tonsäkraste vi har, en extrem begåvning, IQ över genomsnittet plus fotografiskt minne. Och just det - det var röstfusk i mello, det var ju faktiskt egentligen Måns som vann.

Tyvärr blev Lazy avstängd men i samma veva fick vi ju sheannax
Citera
2025-08-21, 13:23
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Att du inte sett betyder inte att hon inte gjort det. Detta har det skrivits om i tråden som ni er vana trogen lyfter igen och vinklar efter egen agenda. Suck

Har du koksat bort hela hjärnan? Sådär kan man ju inte argumentera!
Isåfall kan vi säga ”Att du inte sett om Måns mördade Olof Palme genom att ta en tidsmaskin till 1986, det betyder inte att han inte gjort det!”
”Att du inte sett att Måns sög av Tony Irving för att han skulle ändra reglerna i Let’s Dance just detta år där hans fru skulle delta, det betyder inte att han inte har sugit av Tony Irving som muta”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in