Citat:
Ursprungligen postat av
Bjorndenratte
Nu blir jag förbannad på riktigt. Jag har bott i både England och Sverige och nåt av det bästa med England är hur mycket vackrare och härligare det är att vara ute och gå där.
Kolla på ”A place in the country”, SKÄMTAR DU??!!
Måns ex-fru bor inte i centrala London, hon bor i sköna Surrey med gott om natur och vackra platser för barnen.
Och du är dum i huvudet som tror att as-fula och deppiga SD-orten Staffanstorp med Sveriges piss-klimat är roligare för barn att leka ute i än fantastiska jätteparken Hyde Park med mycket bättre väder än här. Varmare, vackrare höstar, tidigare, varmare, vackrare, grönare vår.
Här är det iskallt mellan oktober till maj och regnar i mörker 9 månader i sträck.
Och nu bor de som sagt inte i London utan hela landskapet Surrey är ett paradis.
Men om de vill åka till Hyde Park är det fan ett minne för livet, till skillnad från att leka i en blöt dunge i världens fulaste och mest inskränkta ort, Staffanstorp.
Åh, wow, vad du kan säga... Flytta då till England. Eller är det kanske ändå bäst hemma i Sverige och man kan inte förstå att man överhuvudtaget kan semestra utomlands? Och så har du aldrig hört talas om det regniga England?
Och nästa fråga: Vet du exakt var hon bor, så att du kan bedöma det? Enligt mina efterforskningar är Surrey inte precis ett litet område, med cirka 1 miljon invånare och 1663 kvadratkilometer.
Och det man har sett av Staffanstorp ser också mycket vackert ut, de vidsträckta fälten med vinrankor, direkt som en trädgård. Han behöver inte åka över en timme någonstans, som till Hyde Park, för att komma ut i naturen.
Förresten, det där med teatern har hon delat på Instagram, precis som sin mamma. Hon är mycket bra på att marknadsföra sig själv, och oftast offentligt.