Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Jag tycker att han klarat sig undan med det mesta och skyddats av fega journalister. MånsPetter borde känna sig tacksam mot myndigheter vilka låter honom fara fram överallt utan åtgärder. Om jag hatar MånsPetter avgör jag och inte du. Däremot ser jag ett obehagligt förakt gentemot Ciara hos er som vurmar för MånsPetter. Ofattbart då hon är det sanna offret i detta drama. Borde ge men för livet att haft en otrogen make som till och med ville skilja henne från barnen och ge dessa till sin stalker.
Precis så är det. Håller med om allt. Inklusive fega journalister. Det är många sanningar dessa sitter på som de inte publicerar, förrän i vissa fall efter personens död.Och dito kollegor, men där handlar det nog mycket om att "ingen vill va en golare". Och det svenskaste av svenska: man står utanför, lägger sig inte i, för det är lugnast så. Och såklart i synnerhet utåt, om man är en känd person.
Men mer om MZ kommer säkert att komma fram. Särskilt som han tyvärr inte alls verkar ha tagit itu med sitt missbruk, utan kör på som vanligt. Så mycket var de barnen värda...