2025-08-18, 19:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Haha låter som han är hennes pappa??
Nej, snarare som en typisk psykopat som ska kontrollera sin partner. Bestämmer vad dom ska ha på sig och vilka dom får umgås med. I det här fallet tror jag det berodde på att MånsPetter var otroligt svartsjuk på hennes stiliga danspartner.
Citera
2025-08-18, 19:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag fick datumet april 24 (händelsen) från N.Armstark nyss.
Det var väl sommaren 24 CJ kastade ut MZ 2 ggr från hemmet i UK?
PGA misstänkt otrohet i UK som jag förstått det
Du måste hänga med lite bättre. Det var då som MånsPetter köpte sex av transan och därför blev utkastad. Med all rätt. Enda felet var att hon tog tillbaka honom och blev lurad till ett nytt försök.
Citera
2025-08-18, 19:14
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Skrv det inte som fakta när det inte framgår någonstans. Egna misstankar är inte fakta. Då får man skriva "jag tror"
Citera
2025-08-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Haha låter som han är hennes pappa??

Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Nej, snarare som en typisk psykopat som ska kontrollera sin partner. Bestämmer vad dom ska ha på sig och vilka dom får umgås med. I det här fallet tror jag det berodde på att MånsPetter var otroligt svartsjuk på hennes stiliga danspartner.

Ja, det är sjukt.
Han har visat sitt rätta ansikte tillräckligt nu, för att man förstår vad Ciara och hans tidigare tjejer gått igenom. Obehagligt!
Citera
2025-08-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tycker att han klarat sig undan med det mesta och skyddats av fega journalister. MånsPetter borde känna sig tacksam mot myndigheter vilka låter honom fara fram överallt utan åtgärder. Om jag hatar MånsPetter avgör jag och inte du. Däremot ser jag ett obehagligt förakt gentemot Ciara hos er som vurmar för MånsPetter. Ofattbart då hon är det sanna offret i detta drama. Borde ge men för livet att haft en otrogen make som till och med ville skilja henne från barnen och ge dessa till sin stalker.

Precis så är det. Håller med om allt. Inklusive fega journalister. Det är många sanningar dessa sitter på som de inte publicerar, förrän i vissa fall efter personens död.Och dito kollegor, men där handlar det nog mycket om att "ingen vill va en golare". Och det svenskaste av svenska: man står utanför, lägger sig inte i, för det är lugnast så. Och såklart i synnerhet utåt, om man är en känd person.
Men mer om MZ kommer säkert att komma fram. Särskilt som han tyvärr inte alls verkar ha tagit itu med sitt missbruk, utan kör på som vanligt. Så mycket var de barnen värda...
Citera
2025-08-18, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av No.Reindeer
Ärende nr AM-43088-25. Beslut om nedläggning 2025-08-11.

Det är enkelt (och man kan vara anonym) att få uppgiften om datum direkt av åklagarkammaren (Västerorts åklagarkammare):

registrator.akvasterort-stockholm@aklagare.se

Senast redigerad av No.Reindeer 2025-08-18 kl. 19:49.
Citera
2025-08-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ja, du kommer att leta fel på MZ och fortsätta att sätta C i en guldstol oavsett vad hon gör.
I Sverige är förtal som sprids i en större grupp med avsikt att väcka missaktning för den förtalade ett allvarligt brott. Vare sig det är sant eller lögnaktigt. Första gången visste kanske CJ inte det. Men andra gången kan hon inte skylla på att "Jag är ju brittiska och ganska naiv inför den Svenska lagstiftningen".
Då visste hon det bombsäkert. Så rent jävelskap från CJ att hon lät det ligga uppe på sitt IG i en kvart.
Hon behöver inte bry sig om svensk lagstiftning eftersom hon är britt och då givetvis lyder under lagarna i sitt hemland. Där är aldrig sanningen förtal.
Citera
2025-08-18, 20:13
Medlem
Citat:
April 24 är inget datum, det är en månad och ett år, är du helt tappad bakom en vagn.

Ciara sade på rättegången att hon i april 2024 fick kännedom om vissa allvarliga händelser och det blev tydligt för henne att Måns missbruk eskalerat.

Jag har en känsla av att dessa allvarliga händelser kommer att avslöjas inom en snar framtid. Det är inte en i serien av alla vänsterprassel. Allvarligare än så.
Citera
2025-08-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Givetvis inte, bara kul att läsa hur SHeANNAx trasslar in sig i lögner. Polisen informerar ingenting, beslutet att lägga ner en utredning tas av åklagaren. Först informeras parterna och sedan allmänhet och media. Bokstavskombinationen delade med sig av informationen i tråden innan allmänhet och media informerades. Hen avslöjade även att det finns en uppgörelse mellan parterna om framtida umgänge.

Har nu följt dig för att försöka förstå hur du fungerar men det är helt galet. Förstår nu Måns ännu mer vad han får utstå. Dessa spekulationer som bara går längre och längre till absurdum, men för all del fortsatt du. Förstår att han inte bryr sig om att kommentera saker som dessa.
Citera
2025-08-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Har nu följt dig för att försöka förstå hur du fungerar men det är helt galet. Förstår nu Måns ännu mer vad han får utstå. Dessa spekulationer som bara går längre och längre till absurdum, men för all del fortsatt du. Förstår att han inte bryr sig om att kommentera saker som dessa.
Vem menar du med ”han som inte bryr sig om att kommentera saker som dessa”?

Tänker du på bokstavskombinationen eftersom du citerar inlägget jag skrev till SHeANNAx?
Citera
2025-08-18, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
April 24 är inget datum, det är en månad och ett år, är du helt tappad bakom en vagn.

Ciara sade på rättegången att hon i april 2024 fick kännedom om vissa allvarliga händelser och det blev tydligt för henne att Måns missbruk eskalerat.

Jag har en känsla av att dessa allvarliga händelser kommer att avslöjas inom en snar framtid. Det är inte en i serien av alla vänsterprassel. Allvarligare än så.

Det var värst vad många brittiska fans Måns har. April 24 skriver man ju på engelska, 24 april på svenska.
Starkt jobbat ändå att ha 10 fanatiska, brittiska fans på ett svenskt, gammaldags, forum, när han är helt okänd i England.
Citera
2025-08-18, 20:42
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ja, du kommer att leta fel på MZ och fortsätta att sätta C i en guldstol oavsett vad hon gör.
I Sverige är förtal som sprids i en större grupp med avsikt att väcka missaktning för den förtalade ett allvarligt brott. Vare sig det är sant eller lögnaktigt. Första gången visste kanske CJ inte det. Men andra gången kan hon inte skylla på att "Jag är ju brittiska och ganska naiv inför den Svenska lagstiftningen".
Då visste hon det bombsäkert. Så rent jävelskap från CJ att hon lät det ligga uppe på sitt IG i en kvart.

Så länge hon inte varit otrogen och knarkat så har hon allas fulla sympati för att blivit utsatt för det. Alla normalt funtade personer förstår det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in