2025-08-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Exakt, likheterna är ju slående! Depp är ju musiker också! Det finns så många likheter:
Ja, och hur det gick kan man ju läsa om. Och bland annat också att hon till exempel ljög i rätten... Som ett exempel.
Citera
2025-08-16, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Ja, och hur det gick kan man ju läsa om. Och bland annat också att hon till exempel ljög i rätten... Som ett exempel.
Vem ljög i rätten? Ge gärna ett exempel.
Citera
2025-08-16, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vad konstigt! Så det avslöjades i tråden att polisutredningen var nedlagd innan det ens blev officiellt? Hur kan det vara möjligt, det är väl information som endast en väldigt begränsad krets kan ha kännedom om?

Finns det en läcka inom polismyndigheten? För det är väl knappast någon i kretsen runt de inblandade parterna som avslöjar sånt i en tråd på Flashback, det känns extremt oseriöst i så fall.

Det är väl bara slumpen som gjorde att det blev rätt med hittepåinläggen.
Citera
2025-08-16, 17:36
Medlem
Rikskrim08s avatar
Otroligt att tråden fortfarande lever. Måns är en marginell artist, ointressant och allmänt töntig. Hans självbild är grandios medan verkligheten visar att han är ingenting längre.

Måns har inga barn att komma hem till och inget riktigt jobb att gå till som de flesta andra 40-åringar har. Tomheten sköljer säkert över honom.

Vi får bara hoppas att han inte är beroende av droger och att han kan rikta sitt, som det framstår, patologiska bekräftelsebehov på något vettigt som anstår en medelålders pappa.
Citera
2025-08-16, 21:12
Medlem
RinkebyParadisos avatar
Ciara Jansons ord om Måns Zelmerlöw i brittisk tv
Citat:
Måns Zelmerlöw och Ciara Janson har genomgått en uppslitande skilsmässa.

Under lördagen berättade Janson om uppbrottet i brittisk media.

– Det var en sagoromans och det slutade olyckligtvis i katastrof, säger hon.

https://www.expressen.se/noje/ciara-...i-brittisk-tv/

https://www.youtube.com/watch?v=HOVD...channel=GBNews
Citera
2025-08-16, 22:56
Medlem
"Jag tänker bara på barnen. Det är därför jag ansökte om skilsmässa i England, för att hålla allt privat... nu när jag inte har blivit ett exempel på en kvinna som utsattes för övergrepp för att den svenska polisen inte trodde på mina fantasier, gick jag på TV med bilder på barn för att bli ett exempel på en kvinna som vann en internationell juridisk strid, stackars jag, hemlös i två månader... men nu är jag en ledstjärna för Haagkonventionerna, den nya Greta Thunberg, vad inte... Jag råkar bara glömma att säga att jag under de två månaderna var flera gånger i England för att träffa ett barn från ett tidigare förhållande... men jag upprepar, jag tänker bara på barnen, det är därför jag ansökte om skilsmässa i England, för att hålla allt privat..."
Citera
2025-08-16, 23:31
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat Expressen:
– Många, många saker hände och ledde till haveriet av vårt äktenskap.

Bl a hade hennes man Måns Petter Albert haft sex med en Transa, det fel Ciara gjorde då var att hon inte sparkade ut Knarkaren omedelbart när detta kom fram, snäll som hon är så försökte hon istället att rädda äktenskapet.
Citera
2025-08-17, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
"Jag tänker bara på barnen. Det är därför jag ansökte om skilsmässa i England, för att hålla allt privat... nu när jag inte har blivit ett exempel på en kvinna som utsattes för övergrepp för att den svenska polisen inte trodde på mina fantasier, gick jag på TV med bilder på barn för att bli ett exempel på en kvinna som vann en internationell juridisk strid, stackars jag, hemlös i två månader... men nu är jag en ledstjärna för Haagkonventionerna, den nya Greta Thunberg, vad inte... Jag råkar bara glömma att säga att jag under de två månaderna var flera gånger i England för att träffa ett barn från ett tidigare förhållande... men jag upprepar, jag tänker bara på barnen, det är därför jag ansökte om skilsmässa i England, för att hålla allt privat..."

Hon bodde väl hos Läckberg ?
Citera
2025-08-17, 00:05
Avstängd
Citat:

Ja det verkar ju uppenbarligen motsägelsefullt att säga att man agerar i England för att hålla det privat för att sedan sätta sig i en tv soffa och prata om den uppslitande skilsmässan . Och sedan kan man undra hur stort intresse det finns av detta i UK då framförallt team C sidan framfört vilken ynklig artist Måns är han är inte värd något alls egentligen enligt dem.. Han kan absolut inget inte sjunga inte framträda ingen vet vem han är i Uk osv
Så vilket intresse har de i uk att läsa om detta ?
Citera
2025-08-17, 01:32
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Ja det verkar ju uppenbarligen motsägelsefullt att säga att man agerar i England för att hålla det privat för att sedan sätta sig i en tv soffa och prata om den uppslitande skilsmässan . Och sedan kan man undra hur stort intresse det finns av detta i UK då framförallt team C sidan framfört vilken ynklig artist Måns är han är inte värd något alls egentligen enligt dem.. Han kan absolut inget inte sjunga inte framträda ingen vet vem han är i Uk osv
Så vilket intresse har de i uk att läsa om detta ?

Patetiskt. Det är ju Ciara som är känd i England. Du ser väl själv vad rubriken säger?! ”Actress Ciara Janson”?!
Sen frågas hon om sin skådespelarkarriär.
Måns nämns inte ens vid namn. Han är bara ”Actress Ciara Janson’s exhusband who kidnapped their kids abroad”.
Citera
2025-08-17, 01:49
Citat:

Måns har ju talat ut i GP efter att ha villkorat att de inte fick prata med Ciara. Hans PR ringde ju runt till alla tidningar och sa att Ciara inte skulle bli tillfrågad om kommentar till hans intervju.
Utöver det har han skrivit långa anklagelser på Instagram, som ligger kvar, (vilket bland andra Camilla Läckberg kan anmäla för förtal), uttalat sig på spelningar på sin egen bar osv.
Äntligen får vi höra Ciaras version och då säger hon nästan ingenting.
Hon hade kunnat gå full Princess Diana och pratar i tre timmar om allt hans knarkande, otrohet, hur frånvarande han varit - även i Sverige lika mycket!
Men det gjorde hon inte.
Intervjun handlar om ”Inte utan min dotter”-situationen; följ inte med män till deras hemländer för då riskerar ni att barnen kidnappas i landet och att ni aldrig kan lämna.
Jag vet tex en fransk kvinna vars barn hölls kvar i Brasilien i 8 år.
Citera
2025-08-17, 02:01
Citat:
Ursprungligen postat av RinkebyParadiso
Ciara Jansons ord om Måns Zelmerlöw i brittisk tv

https://www.expressen.se/noje/ciara-...i-brittisk-tv/

https://www.youtube.com/watch?v=HOVD...channel=GBNews

Tack för YouTube-länk. Har lyssnat igenom. Expressen skrev ju inte så mycket i artikeln.

Intressant:

Citat:
Nana: Do you think he planned this to do get you there so he could get the children?

C: To be honest at the time: Absolutely not. From the very beginning i just thought he would be in truthful to me. I love this person. I trust this person. Of course I gonna absolutely do this But, as it turned out - unfortunately it was the plan. We found ourselves in the situation we are in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in