Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Jag är nyfiken på vilka personliga favoriter flashbackarna har. Svara enligt mallen:
1. Min personliga favorit är X, därför att...
2. En drog som jag ännu inte provat men skulle vilja prova är...
Hmm... Jag har bara provat några Opi. Dolcontin och Subutex det enda värt att nämna... och sen Cannabis som jag flippar ut totalt på. Om man då bortser från alkohol och sniffning av kontaktlim som inte är någon drog

Benso också, som jag inte får ut något av... Så svaren blir som följer...
1. Min personliga favorit är Dolcontin eftersom jag är en klar Opiatare och inte får ut något av andra saker... tror jag. Att Dolcar slår Subutex beror på att jag blir mer illamående av Sub och det är ett behagligare mer inslutande rus på Dolc. Ska jag dra in sådant som inte är värt att nämna så är faktiskt Kodein min absoluta favorit... och då i form av Citodon. Men nu får jag tyvärr inte ut något av Cittar mer, men när jag fick det så slog det både Tram, Dolc och Sub med hästlängder
2. En drog som jag ännu inte provat men skulle vilja prova är Oxycontin. Hörde talas om det på Oprah för många, många år sedan... Att amerikanska hemmafruar hade fastnat på den... Så ja... då blev jag nyfiken på vad det är då

Sedan dess har jag velat ha det iaf.