2007-12-16, 17:28
Bannlyst
Jag är nyfiken på vilka personliga favoriter flashbackarna har. Svara enligt mallen:

1. Min personliga favorit är X, därför att...

2. En drog som jag ännu inte provat men skulle vilja prova är...

Mina egna svar:

1. Måste säga att klassikern tjack är oslagbar. Det är en bra allrounddrog som fungerar både till vardags och fest. Att den kan kombineras med annat gör att den aldrig känns tråkig.

2. Är nyfiken på att prova någon tyngre opiat.
Citera
2007-12-16, 17:30
Medlem
Trollishs avatar
1. Min personliga favorit är alkohol, därför att ruset är otroligt bra, billig plus den är socialt accepterad

2. En drog som jag ännu inte provat men skulle vilja prova är pcp.
Citera
2007-12-16, 17:36
Medlem
Nemesis1s avatar
1. Opioider
2. Hmmm, skulle vilja ta doser av ketamin och DMT som jag verkligen bryter igenom på... Sen skulle jag vilja testa lite fler opioider... Oxymorfon och hydromorfon lär vara riktigt härliga, speciellt att skjuta... Metadon har jag pinsamt nog inte testat heller, så den drogen skulle jag vilja prova... Eller ännu hellre, LAAM (metadon som varar typ tre gånger så länge som vanligt)... Äh, egentligen vill jag prova alla opioider!
Citera
2007-12-16, 17:58
Medlem
Tomte99s avatar
1. Just nu så är favoriten helt klart metadon, starkt rus som håller i sig rätt länge, men de flesta andra opioderna går också bra.

2. En drog som jag ännu inte har provat men som jag skulle vilja testa är helt klart Tjack, nu när LSD är avklarat får det bli mitt nästa mål

Nemesis1 : Whaaa !! Metadon som håller i sig 3h längre än vanligt!? Låter som något man inte skulle tacka nej till direkt
Citera
2007-12-16, 18:01
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Jag är nyfiken på vilka personliga favoriter flashbackarna har. Svara enligt mallen:

Mina egna svar:

1. Måste säga att klassikern tjack är oslagbar. Det är en bra allrounddrog som fungerar både till vardags och fest. Att den kan kombineras med annat gör att den aldrig känns tråkig.

2. Är nyfiken på att prova någon tyngre opiat.

1. Min personliga favorit är cannabis, därför att det är en drog som man med fördel kan kombinera studier med (i viss mån i alla fall), den passar så bra bara för att ta det lugnt och slappna av, och därför att jag mår jäkligt bra av den. Det är ett plus också att det är en relativt lätt drog.
2. Jag skulle vilja prova någonting hallucinogent, gärna syra. Jag har redan provat det, två gånger, men tyvärr utan effekt.
Citera
2007-12-16, 18:24
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll

Hmm... Jag har bara provat några Opi. Dolcontin och Subutex det enda värt att nämna... och sen Cannabis som jag flippar ut totalt på. Om man då bortser från alkohol och sniffning av kontaktlim som inte är någon drog Benso också, som jag inte får ut något av... Så svaren blir som följer...

1. Min personliga favorit är Dolcontin eftersom jag är en klar Opiatare och inte får ut något av andra saker... tror jag. Att Dolcar slår Subutex beror på att jag blir mer illamående av Sub och det är ett behagligare mer inslutande rus på Dolc. Ska jag dra in sådant som inte är värt att nämna så är faktiskt Kodein min absoluta favorit... och då i form av Citodon. Men nu får jag tyvärr inte ut något av Cittar mer, men när jag fick det så slog det både Tram, Dolc och Sub med hästlängder

2. En drog som jag ännu inte provat men skulle vilja prova är Oxycontin. Hörde talas om det på Oprah för många, många år sedan... Att amerikanska hemmafruar hade fastnat på den... Så ja... då blev jag nyfiken på vad det är då Sedan dess har jag velat ha det iaf.
Citera
2007-12-16, 18:28
Medlem
mqas avatar
1) Min personliga favorit är subutex eller ketogan, på grund av det kraftiga ruset och välmåendet som följer därav.

2) Jag skulle gärna vilja prova morfin och heroin.
Citera
2007-12-16, 18:35
Medlem
wsbs avatar
1. Tjack ligger ruskigt nära förstaplatsen, men MDMA vinner på den oslagbara euforin.

2. Opioder. I dagsläget passar det bäst för mig att börja med tramadol.
Citera
2007-12-16, 18:37
Medlem
interassists avatar
1. Jag gillar CB mest därför att det är en lätt drog som man slappnar av väldigt bra på! En annan fördel med cb är att den är förhållandevis lätt tillgänglig (i mina kompis kretsar iaf).

2. E har jag velat prova länge nu och som det ser ut nu så har jag fått tag på rosa mitzar till helgen Längtar som fan!!
Citera
2007-12-16, 18:37
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Nemesis1 : Whaaa !! Metadon som håller i sig 3h längre än vanligt!? Låter som något man inte skulle tacka nej till direkt
LAAM är inte metadon som håller i sig tre timmar längre än vanligt... LAAM har ett rus som är tre gånger så långvarigt som vanlig metadon! =D
Citera
2007-12-16, 18:40
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
LAAM är inte metadon som håller i sig tre timmar längre än vanligt... LAAM har ett rus som är tre gånger så långvarigt som vanlig metadon! =D

Ah, skrev och tänkte fel där, menade 3 gånger så länge som du först skrev .
Men det där "LAAM" låter ju helt underbart ändå =)
Citera
2007-12-16, 18:41
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

Vilket är bra mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in