Hej, första inlägget efter läst flashback länge men reggat mig tillslut
Så filmen jag letar efter är amerikansk porr från sena -90 tidiga -2000 åren, vet att jag såg den på antingen Canal+ eller TV1000 ungefär då.
Handlingen utspelar sig på ett resort/spa i tropikerna (note: det är INTE Paradise med Jenna Jameson, trodde det ett tag men var fel tyvärr)
huvudrollen är en blond tjej i tidiga medelåldern, inget direkt kännetecken på henne, skulle förmodligen känna igen henne idag men var inte så insatt när jag såg den här filmen :/
Men scenen ifråga som kanske någon känner igen är när två tjejer står vid en bar på resorten.
Det är blondinen plus en rödhårig tjej, dom klagar på att det är så varmt ute vid poolen och att man inte kan göra något. Bartendern kommer och serverar dom lite lemonad, sen börjar dom prata om blondinens rumpa av någon anledning. Dom vill gärna se den och eftersom hon bara har en kjol på sig så lutar hon sig mot bardisken och drar upp den så dom kan se.
Bartendern går fram och känner på den vilket gör den rödhåriga tjejen lite svartsjuk så hon drar ner sina hotpants så bartendern kan känna på hennes rumpa också. Dom diskuterar lite vem som har snyggast rumpa men inget mer händer, dom tar på sig igen och sen bryts det till att den rödhåriga får massage och hon har sex med massören på massagebordet.
Ganska utförlig beskrivning men den scenen får en igång vilket jag vill minnas
tror att det var i samma film som blondinen har sex med någon på en tennisbana lutandes mot nätet, samt var en lesbisk scen med 3-4 tjejer i en pool/undervattens grotta, borde vart samma film men inte helt hundra.
Hoppas någon känner igen filmen, var väldigt bra vill jag minnas