Citat:
Ursprungligen postat av svaa
Jag letar efter den amerikanska titeln på porrfilmen "låt kameran gå" som jag såg på tv1000 back in the day
Någon som kan hjälpa mig?
Mvh
Två tjejer är med i scenerna jag minns, en brunett med krulligt/lockigt hår och en blondin med ganska rakt. Blondinen är erfaren medans brunetten varken brukar onanera eller haft tjejsex innan.
Den innehåller bla en scen när de har sex i en soffa. Den brunhåriga tjejen har inte testat tjejsex innan och skäms och blir generad för att de är kompisar, men blondinen fortsätter övertalande, och brunetten blir kåtare och kåtare mellan fnissandet och glömmer snart vem som gör det skönt för henne.
Den andra scenen är den jag letar mest efter!
I den lär sig brunetten hur man onanerar av sin kompis. Blondinen använder olika redskap, minns inte alla men det slutar med en sån där stor, vit jättevibrator med sladd. (Det ca 30 cm långa handtaget ser ut som en brödkavel/maglite-ficklampa och i änden är det som en dosa med formen och storleken av en brandvarnare. Den vibrerar kraftigt och hålles mot klittan.)
Brunetten är generad och berättar att hon aldrig gjort detta tidigare, men blondinen onanerar åt henne och "teasar" henne genom att massera henne tills hon nästan kommer, för att då sluta en stund och sen börja om.Detta gör brunetten så kåt att hon tillslut sliter apparaten ur händerna på den blonda och avslutar i en ryckig orgasm!
Brunetten säger senare i filmen ungefär; "Jag har lärt mig att det är skönt att onanera/smeka mig själv"
Helt omöjlig att hitta med den svenska titeln...hjälp!