2009-05-24, 07:39
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordfzz
Tjena!

Letar efter titel på film som jag såg för ett par år sen.
Handlar om en neger som någon lurar. Har för mig att han blir lurad att skjuta någon från ett tak, kanske presidenten eller dylikt.
Filmen är samma stil som "Jagad" då han vad jag kan minnas i stort sett blir jagad genom filmen.
Tror också att i en av slut scenerna så har han spänt fast en kille i en stol som han skjuter i knäna.

tacksam för svar
mvh

Denna tråd är enbart till för frågor om porrfilmer och inte vanlig. Finns säkert någon annan tråd om det dock.
Citera
2009-05-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mynickistaken
Hej!

Såg en film för ca 6-7 år sedan på playboy channel, en långfilm som jag tror är producerad av just playboy men är inte säker. Söker namn om någon känner igen detta:

Det hela utspelade sig i en förort/villaområde med en ung kvinna som hade en pojkvän som hon förförde, en scen var när hon band fast honom på en stol och strippade för honom. En annan scen var när en tjej stod på andra våningen och tittade ut på sin granne när han styrketränade på baksidan, han låg o bänkpressade och hon blev upphetsad. Sedan var det nog nog 2 scener till, en i trappan och en framför en brasa..

Väldigt lite info att gå på jagvet men jag har tänkt på filmen sen dess och gör härmed ett försök o frågar er..

hoppas på något svar..
mvh

inte lätt o veta var man ska skriva.. alltid är det något som inte stämmer.. den frågan ska vara där, den frågan ska vara där, den där osv osv
I rätt tråd är den fel, i fel tråd är den fel.. sorry för att den låg fel men ändå.. nån som vet?
Citera
2009-05-25, 12:45
Medlem
Jag söker 3 filmer. Allar är ifrån skarven 80-90tal.

I den ena så är Ron Jeremy nån form av klubbägare där det dansas och tjejerna har sex med publiken. En av tjejerna är Megan Leigh.

Storyn går ut på att en mamma söker upp 2 privatdeckare(den ena är Joey Silvera(?)) och berättar att hennes dotter jobbar på detta etablissemang.

Kanske inte så mkt att gå på men jag har letat och det står helt still vad denna film heter och var man kan få tag på den igen. Mest för nostalgiska skäl.

Den andra hamnar om en snubbe vars fru har dött och han åker omring o hittar en tjej i en gul bil(som jag tror är Brandy Alexandre) Sen blir han besatt av henne och letar efter henne men han hittar henne inte för tydligen så var hon död och det var hans skyddsängel.till sist så blir han ihop med Tracey Adams

Den sista är en film som Ashlyn Gere har ett flygbolag ihop med en kompis och det blir nån form av tävling mellan rivaliserande bolag.

Dessa filmer såg jag typ jämt på i min ungdom och hade varit kul att återuppleva tonåren igen.
Citera
2009-05-26, 00:42
Medlem
Snälla hjälp mig hitta min första porrfilm.

Hej.

Jag skulle gärna vilja se om min första porrfilm. Det har ett nostalgist värde, och kanske skulle man få tillbaka någon känsla man kände då :-)

Det jag säkert vet från filmen:
- Antagligen utgiven på 80-talet, inte 90- i alla fall.
- Filmen börjar med ett scenario i ett helt vitt rum. Man ser bara en tjej bredvid könet av en naken man som ligger ner. Hon pratar in i kameran och börjar suga kuken från sidan.
- Det finns en scen i filmen där en tjej sitter på en skoltoalett i ett bås och suger av en kille som står. Han sprutar, endast oral sex i den scenen.

Det jag tror mig komma ihåg, men kan inte svära på:
- Filmen är i skolmiljö, high school
- En ung Tom Byron är med.

Är det någon som kan hjälpa mig? Skulle vara evigt tacksam!

/C
Citera
2009-05-26, 21:33
Medlem
sampalitos avatar
Letar alltså efter ett klipp, och ingen film, den fanns på myfreepaysite -> igallery -> Facial Feast för typ 1 år sen, men nu är den tydligen borta.

Klippet börjar med att det ligger en blond, jävligt sexig brud i en säng, varpå en ganska biffig grabb på typ 30-35 kommer in och frågar henne vart hennes brorsa är och hur gammal hon är osv. Hon snackar typ med brittisk accent(inte helt 100%) dock. Ganska dålig beskrivning, men det finns inte så mycket att gå på, då jag inte har några namn. Men jag undrar om någon har klippet alternativt vet vad dom två huvudpersonerna heter, alternativt om någon ens sett klippet jag beskriver.
Citera
2009-05-26, 21:38
Medlem
Superfoxs avatar
Letar efter en ca 15min lång "lolita film" där en ung blond tjej blir av med oskulden och får den även i rumpan stenhårt.
Citera
2009-05-26, 22:30
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superfox
Letar efter en ca 15min lång "lolita film" där en ung blond tjej blir av med oskulden och får den även i rumpan stenhårt.

Lite mer info hade varit trevligt. Finns minst 1000 såna filmer
Citera
2009-05-26, 22:33
Medlem
Superfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nussse
Lite mer info hade varit trevligt. Finns minst 1000 såna filmer

Den är minst 4 år gammal, tror den hette russian 17years old .
Citera
2009-05-27, 20:01
Medlem
Undercasts avatar
Söker en gammal svensk, skånsk porrfilm som heter Stamfadern eller något o stil med det. minns någon scen där en liten vit tanig kille ska knulla en rakad kvinna..."Skkkkka jjjjag kn n n n nullla dig?" frågar han tror jag... PMa gärna om svar.
Citera
2009-05-29, 08:59
Medlem
Jag måste också fråga om en film!
Såg den här kanske...82 -83 eller nåt..
Rätt spejsad rulle.. Ok:

En amerikansk rulle ..eller så var den dubbad, ingen glad porr eller så utan "dåtida" porr rulle!
Ett par får motorstop (tror dom åker i nån liten sportcab) och kommer till ett hus som verkar typ tomt tror jag..
Dom går omkring i huset, kommer till olika rum.
B la så stöter killen på en skyltdocka som hepp: lever....Så då gökar dom..

Senare i filmen så stöter dom på en låst dörr med ett guld(el silver) färgat rör brevid.. killen går tillbaks till en guldmålad "staty", stoppar in kuken i henne varpå kuken då blir guldfärgad och kan stoppa in den i röret vid dörren så den således öppnar sig!!

osv osv
Låter skit konstig å det är den säkert!!!!!?
Säkert inspelad slutet 70 el så

Nån som är gammal nog att minnas? Det här var innan gagging å throatfucking å skit..
Citera
2009-05-30, 01:10
Medlem
farmenSebastians avatar
är den borta?

"incest" "father daughter" nånting.

europeisk herre i full färd med att inserta salivdränkt lem i en flickas hm butt.
hon är säkert 18 men ser något yngre ut. minns inte.
De har en kort dialog iaf.

"no not in the pope" ? medans han bara flämtar bort svaret.
Citera
2009-05-30, 02:42
Medlem
troligens avatar
Vad Heter Den?

Vad heter filmen/tjejerna i filmen på playboy right now.
Gillar vad jag ser

Edit: Kärringar ingen som kigar pörr?
Senast redigerad av troligen 2009-05-30 kl. 02:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in