2013-03-30, 13:30
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Söker ett klipp där japanska flickor säljer glass i en glassbil samtidigt som de försöker hålla masken då de blir slickade under disken.
Citera
2013-03-31, 17:30
Medlem
söker en film ca 40 minuter lång med två amerikanska tjejer, en blondin och en brunett, som är i brunettens pappas sommarhus. de har på sig hotpants/trosor, linnen och benvärmare och börjar jaga varandra/skojbråka vilket till slut leder till sex på pappans soffa. någon som vet vad klippet heter eller kan PMa länk? jag hittade den ursprungligen på existenz under dagens porr eller lesbisk porr eller dylikt, kan dock inte hitta den igen.
Citera
2013-03-31, 21:41
Medlem
roflmaooos avatar
Hej jag söker efter en film! Hade varit kul om någon svarade!
Det är en framtidsfilm, det handlar typ om att jorden fryses ner (inte the day after tomorrow), eller om tiden bara stannar. För sedan börjar allting komma till liv igen några hundra år senare, men då har också växterna tagit över en stor del av jorden osv.
Någon som känner igen denna filmen?
Citera
2013-04-02, 12:07
Medlem
Söker ett klipp. En tjej, brunett och ung, som tuggar tuggummi på rektorn/lärarens kontor och utpressar honom då han kollat/varit med andra elever. Väldigt vacker tjej. Någon?
Citera
2013-04-02, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GolgeJacobsson
Söker ett klipp där japanska flickor säljer glass i en glassbil samtidigt som de försöker hålla masken då de blir slickade under disken.

Har det kliåået på datorn. Kan posta det ikväll!
Citera
2013-04-05, 09:28
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag söker namnet på en genre där manliga strippor (?) går runt i en lokal med vanliga övertaggade kvinnor som blir lyriska över det dom ser och vissa runkar av dom.

Samt finns det nån lesbisk motsvarighet på det?
Senast redigerad av Mikeyjames 2013-04-05 kl. 09:54.
Citera
2013-04-06, 15:11
Medlem
Schlem-123s avatar
SÖKER BÄSTA MASSAGEFILMEN NÅGONSIN!

Den är med rebeca linares och hon blir knullad i det där "blåa rummet" som många massagefilmer utspelar sig i. Det börjar med att hon ger snubben en BJ sen går det över till missionären osv osv... Har fööör mig att den fanns på xvideos men kan inte hitta den...
Citera
2013-04-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag söker namnet på en genre där manliga strippor (?) går runt i en lokal med vanliga övertaggade kvinnor som blir lyriska över det dom ser och vissa runkar av dom.

Samt finns det nån lesbisk motsvarighet på det?
Dancing bear?
Citera
2013-04-09, 22:37
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morotense
Dancing bear?

Tack! Det får duga
Citera
2013-04-10, 12:46
Medlem
Herr Norrlands avatar
Jag försöker med en sista bump.

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Norrland
Jag söker en film som jag har sett på internet. Det var en ung tjej (troligen blond) som stod inne i sitt rum och pratade om att hon var ensam hemma. Sedan la hon sig på sängen och började skriva i sin dagbok. Hon skrev att det var en man som hade sagt till henne att hon var en "cock tease". Hon undrade vad det var. Jag kommer inte ihåg slutet eller vad se hände sedan. Men de filmade henne när hon låg där och allt var jäkligt sexigt.

Hoppas att någon känner igen det!
Citera
2013-04-11, 00:22
Medlem
ragingcows avatar
Söker ett svenskt amtörporrklipp med iransk tjej som suger av en iransk kille som säger "säg att du är hora" med en flummig röst.
Citera
2013-04-12, 22:45
Medlem
jkl555s avatar
Jag har för mig att ett klipp med hela scenen med denna trekant har länkats här på flashback, men kan inte hitta den nu, så vore tacksam om någon som vet vart den kan hittas skulle kunna bidra med hjälp:

http://www.xvideos.com/video3325336/...teen_threesome
http://www.xvideos.com/video3570455/...teur_threesome
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in