2008-10-07, 13:26
Medlem
Bowens avatar
Såg dokumentären om Ron Jeremy som gick på 2an i förra veckan. Dom berättar där om en film där han knullade 14 brudar i 4 timmar (tror jag det var) så jag skulle gärna vilja veta vad den filmen heter och om den finns ute ngn stans? tack på förhand!
Citera
2008-10-07, 22:55
Medlem
Schamlippens avatar
Letar efter en film jag såg förut här på flashback, då en kille blev avsugen vid en sjö i norrland har jag för mig iaf. skulle vara snällt om någon postade den igen
Citera
2008-10-08, 11:45
Medlem
TotenEngels avatar
Jag söker en film från mitten av åttiotalet (?) med b.l.a Nina Hartley och Ron Jeremy. Den handlar om (har jag för mig) Nina och hennes vännina som vill utveckla en manlig knulldocka, för att deas pojkvänner inte orka knulla hela tiden. Minns att scenen med Jeremy och Hartley, så sitter Jeremy och berättar roliga historier medans Hartley suger av honom. Nån som vet vad den filmen heter. Den var riktigt kultig såsom många rullar från 80-talet e.
Citera
2008-10-09, 00:19
Medlem
Tjena
Såg ett klipp på internet för ett tag sedan som jag gärna skulle vilja hitta igen.

Det jag kommer ihåg är 2 tjejer (~20 års åldern?), varav iaf en var asiat (möjligtvis med lite europeiska drag) i röd klänning, som smådansade på någon fest. Vet inte storyn, men det var tydligt att tjejerna ville retas med en kille som kollade på dem från en soffa strax intill för de småtaffsade och -hånglade med varandra medan de slängde blickar mot honom. Den icke asiatiska tjejen drog sedan sakta ner den asiatiska tjejens klänning så man kort ser en bröstvårta och drar sedan upp den igen.

Det är det jag kommer ihåg. Klippet är mycket erotiskt.

Skulle vara mycket tacksam ifall någon vet vad filmen heter alt. länka till klippet som kan ses på internet.

Tack på förhand
/Snake1
Citera
2008-10-09, 01:14
Medlem
Hail_Satans avatar
Letar efter en film, den var SÅ jävla bra. Handlade om en tjej som jobbade på nåt ställe. Var typ nån kille som kom in där varje dag, lite suspekt så där. Han försökte väl stöta på henne, Nåja... Snart tog han tjejen i kassan i varje hål iallafall. Nån annan tjej kom på dom i ett ensamt rum och skulle berätta, men istället hade de 3-kant. Nån som vet vad den hette?
Citera
2008-10-09, 02:03
Medlem
Hail_Satans avatar
Ingen? Fan vad besviken man blir!

Citera
2008-10-09, 09:13
Medlem
GR8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotenEngel
Jag söker en film från mitten av åttiotalet (?) med b.l.a Nina Hartley och Ron Jeremy. Den handlar om (har jag för mig) Nina och hennes vännina som vill utveckla en manlig knulldocka, för att deas pojkvänner inte orka knulla hela tiden. Minns att scenen med Jeremy och Hartley, så sitter Jeremy och berättar roliga historier medans Hartley suger av honom. Nån som vet vad den filmen heter. Den var riktigt kultig såsom många rullar från 80-talet e.

Denna film var en av de första jag såg.
-Vilka minnen!

Dåtidens populära Amber lynn, var även med.
På Svenska tror jag den hette: Stimulatorn.
Skulle också vilja ha tillgång till denna film. Får hoppas på mer info.
Citera
2008-10-09, 12:26
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hail_Satan
Ingen? Fan vad besviken man blir!

Ja, för den "handlingen" har man aldrig gjort i någon annan porrfilm tidigare!
Citera
2008-10-11, 15:16
Medlem
EDIT: skrev nåt som var knas
Citera
2008-10-11, 16:26
Medlem
Hittade den på DC++ för längesedan..

Den hette iaf: Gauge den bästa porren jag sett på länge. Men den användaren hade ju såklart döpt om den så inge aning vad riktiga namnet är.

Iaf först suger hon av honom - han har den största vita kuken jag sett (mest tjock) sen lägger han kuken ovanför hennes fitta i någon sekund sedan kör han in den långsamt. Så typ kör dom så, han kommer. Sedan kör dom igen, fast då kör han henne i röven. Dom har sex emellan två sängar.

Tjejen ser ut och va ganska kort, C kupor och halvsnygg.

Ganska dålig beskrivning men hopas någon fattar
Citera
2008-10-13, 16:06
Medlem
Vilken Tom Byron och XXX film är scenen från 24/48 carat samling.

Har ett minne från en gammal 24 eller 48 carat samlingsfilm med en scen där Tom Byron blir inkallad till en tjejs morsa för att han ska ha tittat på henne med stånd och morsan vill se ståndet... =) "Morsan" är klädd i en vit spetsteddy och står på alla fyra/ligger och kråmar sig på sängen. Riktigt bra scen coh frågan är som sagt vad filmen scenen kommer ifrån heter samt vad motspelerskan heter. Behövs mer info så fråga på så ska jag svara alltefter jag minns.

/BadRobser
Citera
2008-10-13, 16:24
Medlem
Såg en film för ett tag sedan. Det var typ en parodi på Sagan om Ringen, gollum hade aslång näsa, typ som en kuk. Sen fanns det nåt ställe som hette Balls Deep eller likn. Nån som vet vilken det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in