I hopp om att någon kan hjälpa mig söker jag en ganska gammal film.
Jag tror att den är gjorde av Randy West och innehåller material ifrån "up & cummers"
Det är en ganska gammal film och är kopierad ifrån VHS.
Söker också min första rulle. Såg den runt 94-95 men den kan ha varit ett par år gammal då. Rocco är med och jag har ett vagt minne av att Buttman också är inblandad (kanske som kameraman).
"Handlingen" i filmen går ut på att Rocco är en avdankad porrskådis som behöver hitta inspiration. I en scen så spänner han och en annan manlig porrskådis på en sekreterare i röd klänning, samt en till tjej.
I andra scener så blir bl.a. två tjejer påsatta i en villa av flera män (någon löjlig historia om en borttappad hund), och i en annan scen så blir några tjejer påsatta i en bar.
Hoppas att någon har en susning om vilken film det kan vara.
Behöver hjälp såg någonstans för ett tag sen en reklam bit om en film som typ heter Rebell eller Rebellen eller något sånt =P...Vet iaf att det är en ny film som ska utspela sig på 50-talet tror jag ^^...skulle uppskattas stort =)
Söker också min första rulle. Såg den runt 94-95 men den kan ha varit ett par år gammal då. Rocco är med och jag har ett vagt minne av att Buttman också är inblandad (kanske som kameraman).
"Handlingen" i filmen går ut på att Rocco är en avdankad porrskådis som behöver hitta inspiration. I en scen så spänner han och en annan manlig porrskådis på en sekreterare i röd klänning, samt en till tjej.
I andra scener så blir bl.a. två tjejer påsatta i en villa av flera män (någon löjlig historia om en borttappad hund), och i en annan scen så blir några tjejer påsatta i en bar.
Hoppas att någon har en susning om vilken film det kan vara.
Ingen? Man kanske kan få en länk till något amerikanskt porrforum isåfall, eller ett Rocco fan-forum där man kan fråga.
Söker en scen där Olivia O'lovely medverkar tillsammans med en blondin. Båda två blir påsatta av två svarta män. Bland annat blir O'lovely påsatt bakifrån stående.
Postade i Önskemålstråden men det kanske är mer rätt att göra det här när man letar efter ett klipp?
Ett videoklipp som fanns på Kazaa mm för ett antal år sedan. Det är ett gangbang på nån utomhus basket/tennisbana eller liknande. Det minst 3 brudar och ett gäng snubbar. Minns inte vad klippet hette men hoppas någon vet vilket jag menar baserat på min dåliga beskrivning.
Postade detta inlägg i tråden "Vart få tag på gladporr?" innan jag såg denna tråd.
För en massa år sen såg jag gladporrsrulle. Nu är det så att jag har glömt vad den filmen heter, men jag kan återge några scener.
1. I första scenen är det en man och kvinna i ett rum som först diskuterar, för att senare börja suga och slicka (tror jag) och knulla. Utanför rummet står ett par män ochde tittar in genom nyckelhålet. Utanför rummet finns också en skylt märkt med "IN" och "OUT". På denna skylt finns en skiva som är flyttbar som männen använder vid varje injuck blir det "IN" och utjuck blir det således "OUT" på skylten. Detta går fortare och fortare.
2. I en annan scen i samma film ligger en man på en brits hos en läkare. Läkaren skall göra en undersökning på mannen. Han ber sjuksköterskan som har svart långt hår och är klädd i vit läkarrock att förbereda mannen. Läkaren själv går ut ur rummet och ber patienten att inte tänka på något. Sjuksköterskan sätter på olika elektroder på patienten (på huvudet och kroppen) sedan kommer hon ner till könsorganet och det visar sig att han har världens bånge. Då klär hon själv av sig och de börjar att knulla.
Nu skulle jag vilja veta om det är någon som känner igen dessa scener som jag beskrivit ovan och kunna återge filmtiteln. Ett tag trodde jag att det var typ "I Hingstens tecken" eller någon av de andra tecken-filmerna. Detta har jag nu släppt eftersom jag varit nere på Hemmakväll och kollat igenom de filmerna.
Senast redigerad av Liljegren 2008-08-07 kl. 00:36.
Anledning: Tillägg
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!