2007-12-15, 22:32
Medlem
hejsan, börjar bli lite smått irriterad på mitt msn, tror inte att det är ngt virus, skulle kunna vara att mitt internet är lite segt, men inte fan är det ett 1998-modem!

Till saken.. när jag skriver till någon kan msn plötlsigt stanna, och det tar kanske upp till 2-4 minuter innan vad jag knappar in visar sig,
och ibland när jag startar msn(händer fåtal ggr) så startar datorn om , som sagt, tippar inte på att det är ett virus, men efter ett tag kan det bli drygt,

eftersom det förstnämndra problemet uppstår väldigt ofta.. har jag tänkt prova att ladda ner en äldre version av msn, me n har inte orkat leta
Citera
2007-12-16, 14:28
Medlem
seraphs avatar
börja om
Citera
2007-12-17, 09:26
Medlem
Barbafettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konteyey
hejsan, börjar bli lite smått irriterad på mitt msn, tror inte att det är ngt virus, skulle kunna vara att mitt internet är lite segt, men inte fan är det ett 1998-modem!

Till saken.. när jag skriver till någon kan msn plötlsigt stanna, och det tar kanske upp till 2-4 minuter innan vad jag knappar in visar sig,
och ibland när jag startar msn(händer fåtal ggr) så startar datorn om , som sagt, tippar inte på att det är ett virus, men efter ett tag kan det bli drygt,

eftersom det förstnämndra problemet uppstår väldigt ofta.. har jag tänkt prova att ladda ner en äldre version av msn, me n har inte orkat leta

Jaså.. du "tippar" inte på att det är virus? Varför inte scanna datorn efter virus för att VETA om det är virus?

Och så orkar du inte leta... skall någon här på FB leta efter det åt dig menar du?
Citera
2007-12-17, 11:03
Medlem
Formatera om skiten, eller byt till linux.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in