2007-12-14, 15:26
Medlem
C M Burnss avatar
Ni har alla läst det. Så fort en diskussionen i en tråd rör ämnet könsorgan så är det någon som måste lägga den kvicka kommentaren om sin FB-kuk på 78 cm. Skämtet går ut på att folk som använder Flashback ljuger om storleken på sitt kön och således har samtliga manliga skribenter en monsterkuk på nätet, men inte i verkligheten.

Jag tycker att det är på tiden att detta lilla skämt upphör och att man ska bli bannad om man skojar om sin egen eller någon annans FB-kuk.

Tillägg: Trådskapare som skriver "och kom nu inte och skämta om era FB-kukar " för att dom tror att det är roligt borde också bannas.
Exempel på TS som begår detta brott: http://www.flashback.org/showthread.php?p=9256840#post9256840
Citera
2007-12-14, 15:30
Medlem
Squalos avatar
Fy fan vad fjompigt. Det är ju en del av FB-kulturen, och borde snarare K-märkas. Denna invasion av nykomlingar på FB har ju mer eller mindre slaktat det mesta av FB-kulturen.

Några saker måste vi ha så man märker att man är på FB, och inte på valfritt androgynt internetforum.
Citera
2007-12-14, 15:44
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag tycker att det är lite komiskt när en medlemmarna på olika sätt försöker tala om att de minsann har en stor kuk.
En del berättar att marknadens största kondomer är för små för dem och andra berättar att flickvännen klagar osv.

Stor humor som inte stör mig alls.
Citera
2007-12-14, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Fy fan vad fjompigt. Det är ju en del av FB-kulturen, och borde snarare K-märkas. Denna invasion av nykomlingar på FB har ju mer eller mindre slaktat det mesta av FB-kulturen.

Några saker måste vi ha så man märker att man är på FB, och inte på valfritt androgynt internetforum.

Ord, samma med tvåan-skämtet. Det hör till på Flashback, och så irriterande kan det inte vara.
Citera
2007-12-14, 15:56
Medlem
Gojcins avatar
Hur kom det hela till flashback? Finns det nån tråd som förklarar eller nåt ?
Citera
2007-12-14, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gojcin

Är väl mer allmänt på Internet, de flesta överdriver litegrann, och när kukstorlek kom på tal ligger väl medel en bra bit över det uppmätta 14,8 eller vad det nu är... Sen tror jag ingen på allvar säger sig ha 35 cm men...
Citera
2007-12-14, 16:01
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Finns en tråd där Fb-medlemmarna uppmanas att förtälja sin kukstorlek. De flesta kommentarer ser ut ungefär såhär: " Min kuk är bara 26 cm stor , är detta förlitet??" Därav dras slutsatsen att den genomsnittlige FB:arens könsorgan är omkring 35 cm långt och allt därunder får betraktas som litet.
Citera
2007-12-14, 16:12
Medlem
Hundsims avatar
Äsch då, låt dem hållas. Går de för långt så plockar modsen dom.
Det är som med raiding-tråden, vissa gillar det, andra inte.
Citera
2007-12-14, 16:23
Medlem
TYGs avatar
Hela grejen är rätt fascinerande. Att det finns så många som aldrig tycker saker blir slitna. Jag fattar inte alls grejen med extremt upprepande "skämt". Antar att jag är för gammal eller nått. Ok, det kan vara kul typ en månad eller så men sen blir det mest trist och destruktivt för trådarna.

Jag skulle vilja träffa någon irl som är sådan som alltid ska skriva samma kommentarer som 1000 andra har gjort innan och se vad det är för filurer och hur deras humor fungerar annars - om den är lika torr när de umgås med riktiga människor osv. Är helt bortom min värld och folk jag umgås med, men som sagt rätt fascinerande.
Citera
2007-12-14, 16:24
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Det är en massa människor som fått för sig att fenomenet "Internetkuk" är specifikt för FB. Det är ett internationellt begrepp vi snackar om här. Har ni aldrig hört talas om "e-penis" tidigare?
Citera
2007-12-14, 17:02
Medlem
skgs avatar
Om nåt uttryck ska förbjudas så borde det vara "WT", fyfan så trött man blir på att se det överallt
Citera
2007-12-14, 17:13
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skg
Om nåt uttryck ska förbjudas så borde det vara "WT", fyfan så trött man blir på att se det överallt

Det kan jag hålla med om! Fb kuk dit FB kuk hit, vem bryr sig? Men alla som kastar WT runt sig fy fan. Hur går det där ordspråket..... Han som sa't han va't....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in