2007-12-13, 13:09
Medlem
Profets avatar
Min brandvägg har slutat funka av nån anledning... möjligt att jag gjort nåt med den när jag varit onykter Iaf så måste jag få bort skiten så jag kan installera en ny, men den går inte att avinstallera direkt från mappen, då står det att man ska göra det från kontrollpanelen, men där finns den inte längre!

Så nu tänkte jag ta bort mappen helt enkelt ^^ Men en del filer har jag inte åtkomst till står det... hur löser jag detta?
Citera
2007-12-13, 13:10
möjligtvis från registret.. annars finns det program, kan dom dock inte i huvet.

kör > regedit > HKEY_CURRENT_USER > Software > sen beteckningen på brandväggen.

lycka till.
Citera
2007-12-13, 15:07
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
möjligtvis från registret.. annars finns det program, kan dom dock inte i huvet.

kör > regedit > HKEY_CURRENT_USER > Software > sen beteckningen på brandväggen.

lycka till.

Fasiken... det funka inte men tack iaf!
Citera
2007-12-13, 15:09
Medlem
927s avatar
testa installera den igen

vad är det för brandvägg?
Citera
2007-12-13, 15:39
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
testa installera den igen

vad är det för brandvägg?

Det är en brandvägg man får med när man skaffar glocalnet, ska försöka leta reda på skivan men har inga större förhoppningar då det var flera år sen jag instllerade det första gången
Citera
2007-12-13, 16:15
Medlem
927s avatar
antagligen f-secure, men det måste du ju kunna se...
det är bara testa med ny version, den installationen kan isf ta bort den gamla med en väldans tur
Citera
2007-12-15, 13:19
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
antagligen f-secure, men det måste du ju kunna se...
det är bara testa med ny version, den installationen kan isf ta bort den gamla med en väldans tur

Japp f-secure är det. Nej ser inte skiten och har ingen aning om varför Förut vet jag att "Glocalnet säkerhetspaket" varit med på listan men det är det itne längre som sagt.

Nån som vet nåt program man kan ta bort såna filer med för jag hittar inte skivan ?
Citera
2007-12-15, 15:27
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Japp f-secure är det. Nej ser inte skiten och har ingen aning om varför Förut vet jag att "Glocalnet säkerhetspaket" varit med på listan men det är det itne längre som sagt.

Nån som vet nåt program man kan ta bort såna filer med för jag hittar inte skivan ?

googla efter den versionen du har och försök ta ner den versionen installera den och sen avinstallera den
Citera
2007-12-15, 15:36
Medlem
http://kundservice.glocalnet.se/Kund...kerhetspaket2/

här har du =)
Citera
2007-12-15, 19:13
Medlem
Profets avatar
Tack för länken men jag måste ha cd-key när jag instllerar det där ..och den finns förmodligen på samma ställe som skivan ^^

Har iaf mailat glocalnet nu och frågat hur dom tycker jag ska lösa det här!
Citera
2007-12-15, 19:31
Medlem
927s avatar
maila f-secure och fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in