Personligen äger jag också en ATI Radeon x600 versionen och den fungerar bra för nyare spel, tycker jag. Inga märkvärdiga problem som jag ser då jag spelar..
Personligen äger jag också en ATI Radeon x600 versionen och den fungerar bra för nyare spel, tycker jag. Inga märkvärdiga problem som jag ser då jag spelar..
så du kan alltso spela t.ex crysis på något annat än low utan lagg? eller call of duty 4?
När man spelar ett spel ska man iaf kunna köra på medium för att få ut något av det, finns inget tråkigare än att få sätta ner allt på lägsta när man kör ett singelplayer spel, dom spel jag spelat på låg grafik har det känts som att 70% av känsslan i spelet försvinner.
Kolla vilket som ligger näst längst ned!
Det är visserligen PRO-versionen (som jag har då) men XT-versionen är inte mycket bättre.
haha 25 fps i half live 2 och påstår att nya spel går att spela, nu är half life 2 inte så jätte gammalt men tycker inte det räknas in bland dom nyare spelen längre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!