2007-12-12, 21:08
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andvari
Jag tycker i alla fall att det luktar lite en-mans-raid när du är i närheten, mega_raptor.
Inget personligt.

jag förstår inte vad du menar med en-mans-raid?
Citera
2007-12-12, 21:09
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Du var vaken men en del av din hjärna var fortfarande igång med att drömma. Det oavsett hur långsamt du vaknade.

Alternativt så var det naturligtvis den döda damen som var hos dig. Är det det svaret du vill ha så ta det till dig och akta dig. Hon är arg nu för att du är på hennes domäner och hon kommer att äta upp dig när du sover. Med ketchup på.

okj. nej jag vet inte vad jag ska tro. vill ju inte att det ska vara ett spöke, men jag vill inte va knäpp heller!
Citera
2007-12-12, 21:18
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mega_raptor
okj. nej jag vet inte vad jag ska tro. vill ju inte att det ska vara ett spöke, men jag vill inte va knäpp heller!

Jag lovar, du är mer knäpp om du tror att det är ett spöke som ska äta upp dig med ketchup på än att din hjärna glömde stänga av drömfunktionen en enda gång.

Jag tror inte det är så ovanligt att det händer så jag tror inte du behöver oroa dig för din mentala hälsa.

Det har hänt mig en gång och jag är fullkomligt normal och jag måste säga... nej jag får ta det en annan gång för nu flyger det ostar förbi mitt fönster som jag måste prata med. Fan vad mina fötter är många nu. Hej då!
Citera
2007-12-12, 21:19
Medlem
Wojaks avatar
Vafan gör man i paranormala forumet om man inte tror på paranormala företeelser frågar jag er alla idioter som kallar TS för knäpp.

Skulle vara jädrans skoj om alla ni som skrivit nedlåtande saker här skulle hemsökas av ett argt och hämndfullt spöke!

Själv är jag skeptisk, men man vet aldrig. Vetenskapen är inte fulländad ännu.
Citera
2007-12-12, 21:24
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wojak
Vafan gör man i paranormala forumet om man inte tror på paranormala företeelser frågar jag er alla idioter som kallar TS för knäpp.

Skulle vara jädrans skoj om alla ni som skrivit nedlåtande saker här skulle hemsökas av ett argt och hämndfullt spöke!

Själv är jag skeptisk, men man vet aldrig. Vetenskapen är inte fulländad ännu.

ok. jag gissar att jag är TS. vad e det? tack för hjälpen iaf.
Citera
2007-12-12, 21:31
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
ok. jag gissar att jag är TS. vad e det? tack för hjälpen iaf.

TS= trådskaparen...
Citera
2007-12-12, 21:34
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
TS= trådskaparen...

aha!! tack.
Citera
2007-12-12, 21:49
Medlem
Andvaris avatar
Citat:
jag förstår inte vad du menar med en-mans-raid?

Att allt det här är påhittat för du vill ha uppståndelse
Citera
2007-12-12, 21:53
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andvari
Att allt det här är påhittat för du vill ha uppståndelse

nej, det är sant, alltihop. så dum är jag inte att jag hittar på bara för att få uppmärksamhet.
Citera
2007-12-13, 00:48
Medlem
Necrobutcher666s avatar
Citat:
nej, jag lovar. jag var klar-vaken! jag vet att man kan drömma att man vaknar, men jag lovar. det var inte så!

Rättelse, du tror att du var klar-vaken.
Citera
2007-12-13, 08:04
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher666
Rättelse, du tror att du var klar-vaken.

ja det kanske är så. men om du hade varit med om samma grej så hade du nog förståt mej.
Citera
2007-12-13, 12:50
Medlem
Gringons avatar
Citat:
ja det kanske är så. men om du hade varit med om samma grej så hade du nog förståt mej.
Helt klart i gränslandet mellan dröm och vaken. Du gick i sömnen och vaknade. Jag har själv varit med om liknande och gav ett vrål utan dess like. Grovt och djupt som ett monster. Jag var livrädd men sedan vaknade jag.
Sedan har jag på sistone intresserat mig mer o mer åt de esoteriska tankebanorna så kanske var det någon I din dröm som ville "komunicera"
Enligt esoteriken är det i drömlandet vi som människor är "fria" att kommunicera och uppleva allt det andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in