2007-12-12, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mega_raptor
varför skriver ni så? jag har ju inte skrivit nåt dumt om er.,

jag skriver bara om vad jag såg. inte mer inte mindre.
Välkommen till Flashback!
Det spelar ingen roll vad du har för åsikt här, det finns alltid folk som vet bättre. Tror dom.
Citera
2007-12-12, 14:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Lägg av med LSD...
Citera
2007-12-12, 14:54
Medlem
909bds avatar
jag har varit med om samma sak 2 ggr. Sånt här är omöjligt att begripa för folk som inte varit med om det själva.
Känner igen adrenalinrushen., jag kanske har varit något koolare än du och inte skrikit och gapat, mer förvånat iakttagande och stel som en isstod.

Vad och vem är det? well,.vem vet.

Ett generellt tips som gäller i alla tillstånd: "Var inte rädd"
Citera
2007-12-12, 15:41
Medlem
Tar du droger?
Har du hallucinerat förut?
Tror du på spöken?
Citera
2007-12-12, 16:21
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
varför skriver ni så? jag har ju inte skrivit nåt dumt om er.,

jag skriver bara om vad jag såg. inte mer inte mindre.

Vänj dig, du kommer bli behandlad såhär tills det kommer folk som faktiskt är intresserade av ämnet.

Jag tror att du hade en hallucination, med tanke på din beskrivning. Men har du tagit reda på hur damen som bodde där innan såg ut? Kan du isåfall jämföra?

vad var ditt rum innan ni flyttade in där? Sådana här grejor kan du ta och plocka fram och försöka se om det finns en anledning till, att om hon nu spökade, var där.
Citera
2007-12-12, 16:39
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayhem
Tar du droger?
Har du hallucinerat förut?
Tror du på spöken?

1. nej
2. nej
3. vet inte. kanske..
Citera
2007-12-12, 16:41
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 909bd
jag har varit med om samma sak 2 ggr. Sånt här är omöjligt att begripa för folk som inte varit med om det själva.
Känner igen adrenalinrushen., jag kanske har varit något koolare än du och inte skrikit och gapat, mer förvånat iakttagande och stel som en isstod.

Vad och vem är det? well,.vem vet.

Ett generellt tips som gäller i alla tillstånd: "Var inte rädd"

Vad skönt att nån annan kan förstå! nej, det är inte lätt!

jag blev så rädd att jag bara skrek. kunde inte kontrollera det! det var som ett djur i mig! det var nog lite av det läskigaste av allt faktiskt,

vad har du sett då?
Citera
2007-12-12, 16:41
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.monster
Välkommen till Flashback!
Det spelar ingen roll vad du har för åsikt här, det finns alltid folk som vet bättre. Tror dom.

Tack! ok!
Citera
2007-12-12, 16:43
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Vänj dig, du kommer bli behandlad såhär tills det kommer folk som faktiskt är intresserade av ämnet.

Jag tror att du hade en hallucination, med tanke på din beskrivning. Men har du tagit reda på hur damen som bodde där innan såg ut? Kan du isåfall jämföra?

vad var ditt rum innan ni flyttade in där? Sådana här grejor kan du ta och plocka fram och försöka se om det finns en anledning till, att om hon nu spökade, var där.

Ok. då vet jag. jag tycker iaf att det är intressant, samtidigt som det är skrämmande!

Jag har inte kollat hur det såg ut innan när hon bodde i där. men jag tror att hennes rum var mitt. det jag sover i.
Citera
2007-12-12, 16:43
Medlem
mega_raptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Lägg av med LSD...

hehe. nej inget sånt här tack!
Citera
2007-12-12, 20:48
Medlem
Andvaris avatar
Citat:
hehe. nej inget sånt här tack!

Jag tycker i alla fall att det luktar lite en-mans-raid när du är i närheten, mega_raptor.
Inget personligt.
Citera
2007-12-12, 20:58
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
nej, jag lovar. jag var klar-vaken! jag vet att man kan drömma att man vaknar, men jag lovar. det var inte så!

Du var vaken men en del av din hjärna var fortfarande igång med att drömma. Det oavsett hur långsamt du vaknade.

Alternativt så var det naturligtvis den döda damen som var hos dig. Är det det svaret du vill ha så ta det till dig och akta dig. Hon är arg nu för att du är på hennes domäner och hon kommer att äta upp dig när du sover. Med ketchup på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in