2007-12-12, 03:03
Medlem
Egalmannens avatar
Jag skulle vilja ha en bra affär där jag kan köpa reservdelar, fler spel och Joystick till min Amiga 500, vill man ha ngt o köper av privatpersoner måste man oftast köpa hela datorn, mus, kanske skärm. med en 200 spel på köpet som man förstås måste betala för, Är ju ingen som bara vill sälja en joystick lr mus separat. O det e det jag behöver.
Så ngn som känner till nån bra datoraffär som passar mig, i Göteborg?

Sega 16 bitars och nintendo 8 bitars har jag också o de e ju lätta o få tag på, lr jag har ialalfall hittat en affär som har lite sånt. Så besviken att ingen saluför Amiga 500
Citera
2007-12-12, 03:09
Medlem
Kolla på Tradera, e-bay. ect.
Citera
2007-12-12, 03:14
Medlem
acuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
Jag skulle vilja ha en bra affär där jag kan köpa reservdelar, fler spel och Joystick till min Amiga 500, vill man ha ngt o köper av privatpersoner måste man oftast köpa hela datorn, mus, kanske skärm. med en 200 spel på köpet som man förstås måste betala för, Är ju ingen som bara vill sälja en joystick lr mus separat. O det e det jag behöver.
Så ngn som känner till nån bra datoraffär som passar mig, i Göteborg?

Sega 16 bitars och nintendo 8 bitars har jag också o de e ju lätta o få tag på, lr jag har ialalfall hittat en affär som har lite sånt. Så besviken att ingen saluför Amiga 500

Göteborg är nog den enda staden i sverige som är utrustad med det du söker. http://www.ggsdata.se/Datorer/se.html
Citera
2007-12-12, 03:25
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acura
Göteborg är nog den enda staden i sverige som är utrustad med det du söker. http://www.ggsdata.se/Datorer/se.html

haha fyfan vad lycklig du gjorde mig! o vilken otroligt bra service grabbar, det här bugar jag djupt för.
Trodde inte jag skulle få svar idag redan om ens någonsin
Kan knappt vänta tills jag kan lira Kick off igen.
Citera
2007-12-14, 17:47
Medlem
CohfzZs avatar
Blocket.se kan man hitta en del. ta en titt på chipper.se/com det är en affär i örebro som b l a chippar konsoler, de kan allt och lite till gällande gamla eller nya konsoler. slå en pling, du får säkert bra råd eller förmodligen din önskade vara skickat till göteborg.
Citera
2007-12-14, 17:53
Medlem
xxxxUxxxxs avatar
Vara inte bli medlem på forum som behandlar "retro" finns några stycken. Och de flesta brukar ha "köp&sälj" på sidorna.

Annars kan jag tipsa om loppisar, där har jag gjort många fynd i mina dagar gällande tv-spel och datorer med tillbehör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in