2007-12-12, 00:55
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Mina kära FB-herrar, vet att jag inte kan få bättre svar på denna fråga än här. Om man nu är nyfiken på att mäta sin kuklängd, men den är lite krökt uppåt så att säga och det står att man skall mäta sin kuk med hård linjal då förlorar jag 1-2cm. Är detta rättvist, för den är ju ändå längre om ni förstår? Eller gäller andra regler som måttband med krökt penis?
Annars kommer jag aldrig begripa hur lång den är.

Vad gäller omkretsen sedan som skall mätas vid penisroten. Om min cp-kuk är som smalast mer eller mindre vid penisrot och som tjockast nästan mitt på strax under ollonet, mäter man inte där då på tjockaste stället??
Citera
2007-12-12, 01:15
Medlem
Diamantinas avatar
Jag är nu inte en "fb-herre", men jag föreslår att du tar ett snöre eller en tråd och låter den löpa längs med ditt ståtliga organ. Därefter klipper du av tråden/snöret där ditt ståtliga organ slutar. Sedan mäter du tråden/snöret.

Mvh Diamantina (alltid redo med välbeprövade husmorstips)
Citera
2007-12-12, 01:22
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Jag är nu inte en "fb-herre", men jag föreslår att du tar ett snöre eller en tråd och låter den löpa längs med ditt ståtliga organ. Därefter klipper du av tråden/snöret där ditt ståtliga organ slutar. Sedan mäter du tråden/snöret.

Tack, hemskt snäll husmor. Du aspirerar på en fb-herre status. Men jag väljer trots det måttbandet då. Om du säger att det är ok.
Citera
2007-12-12, 01:25
Moderator
impieteers avatar
Du ska ju mäta så den blir så lång som möjligt fattar du väl.
Citera
2007-12-12, 01:32
Medlem
tältpinnes avatar
Ditt kön måste i det närmaste likna en ostkrok om det rör sig om en förlust på 1-2cm, är detta korrekt rätt uppfattat?
Citera
2007-12-12, 01:35
Medlem
CrackCrickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Ditt kön måste i det närmaste likna en ostkrok om det rör sig om en förlust på 1-2cm, är detta korrekt rätt uppfattat?

Nä, tror nog han kan förlora en hel del på att den är böjd.
Däremot är ju frågan ifall det spelar någon roll, jag menar, även om kuken är böjd är det ju bara X-cm som tjejen kan dra nytta utav så att säga.
Citera
2007-12-12, 01:38
Medlem
Kundalinis avatar
Vad fan - det här är ju nåt att ta upp din mattelektion i skolan! Förklara problemet för din mattelärare så kanske hela klassen tillsamman kan sitta och räkna ut din kuklängd med vinklar och hypotenusor och dylika hjälpmedel.
Citera
2007-12-12, 02:04
Medlem
Tjohildas avatar
Du ska vara glad att du har den uppåtböjd!! Killar med uppåtböj har mycket lättare att komma åt g-punkten och det tycker vi tjejer är myyycket trevligt!!
Citera
2007-12-12, 02:05
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne

G-punkt-räfsa kallas det. Sån som Scott O'Hara hade.

http://www.artatlarge.com/pages/RECENT_ACQ/ROSEN_NEW/MR_05img/MR_Scott.jpg
Citera
2007-12-12, 11:16
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Du ska vara glad att du har den uppåtböjd!! Killar med uppåtböj har mycket lättare att komma åt g-punkten och det tycker vi tjejer är myyycket trevligt!!

Tack FB:are, nu har jag gainat nån cm till och jag mår numera rätt bra. Det här gjorde min månad.
Att tjejer uppskattar en uppåtböj gör bara det hela ännu bättre. Kanske man skall försöka rafsa och pricka G-punkten kanske. Ja ni är hemskt välkomna att provsitta! Beröm gärna kuken mer och ge mig hybris!
Dock är den inte så böjd som på bilden. Tyvärr får jag säga då.
Citera
2007-12-12, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina

Klipp dig inte i kuken bara!
Citera
2007-12-12, 13:33
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Tack, hemskt snäll husmor. Du aspirerar på en fb-herre status. Men jag väljer trots det måttbandet då. Om du säger att det är ok.
Visst vore det lättare med ett måttband. Men vill du vara riktigt hardcore, gör du det med ståltråd och tumstock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in