2007-12-12, 13:40
Bannlyst
Använd ögonmått så slipper du dra, linda, förlänga, omvandla och glädjemäta för att få fram en längd du är nöjd med. Vad du än mäter med för metod tvivlar jag att den kommer vara i närheten av en verklig längdangivelse.. Varför ska du mäta? Är det för att berätta för nån på msn? Här på fb har vi alla +25 cm, du också så länge du inte klantar dig och får ihop det med nån som får syn på din lilla ostkrok..

btw, var har du fått att man ska mäta vid roten ifrån? måste ju vara rättvisast på mitten av pitten, det rimmar ju t o m..
Citera
2007-12-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Jag är nu inte en "fb-herre", men jag föreslår att du tar ett snöre eller en tråd och låter den löpa längs med ditt ståtliga organ. Därefter klipper du av tråden/snöret där ditt ståtliga organ slutar. Sedan mäter du tråden/snöret.

Mvh Diamantina (alltid redo med välbeprövade husmorstips)

Var försiktig med saxen,
Citera
2007-12-12, 16:31
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Använd ögonmått så slipper du dra, linda, förlänga, omvandla och glädjemäta för att få fram en längd du är nöjd med. Vad du än mäter med för metod tvivlar jag att den kommer vara i närheten av en verklig längdangivelse.. Varför ska du mäta? Är det för att berätta för nån på msn? Här på fb har vi alla +25 cm, du också så länge du inte klantar dig och får ihop det med nån som får syn på din lilla ostkrok..

btw, var har du fått att man ska mäta vid roten ifrån? måste ju vara rättvisast på mitten av pitten, det rimmar ju t o m..

Ja, jag håller med dig alltså mäter jag på mitten. Man mäter nog där det är som tjockast, det kanske det är vid roten på mångas utom just på mitt missbildade!
Varför jag vill mäta? För alla har ju stenkoll frånsett jag. Jag mätte i tonåren men la ner det såfort man regelbundet gängade brudar, då försvann liksom tankarna om huruvida man dög eller ej.
Det roliga i sammhanget är att jag hade större än vad jag faktiskt trodde själv med mitt ögonmått. Så ögonmåttet är inte att lita på!
Och va inte dum nu och kalla den ostkrok då det inte är det. Välkommen att provsitta. Puss.
Citera
2007-12-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Mina kära FB-herrar, vet att jag inte kan få bättre svar på denna fråga än här. Om man nu är nyfiken på att mäta sin kuklängd, men den är lite krökt uppåt så att säga och det står att man skall mäta sin kuk med hård linjal då förlorar jag 1-2cm. Är detta rättvist, för den är ju ändå längre om ni förstår? Eller gäller andra regler som måttband med krökt penis?
Annars kommer jag aldrig begripa hur lång den är.

Vad gäller omkretsen sedan som skall mätas vid penisroten. Om min cp-kuk är som smalast mer eller mindre vid penisrot och som tjockast nästan mitt på strax under ollonet, mäter man inte där då på tjockaste stället??

Du ska inte mäta när du har stånd!
Citera
2007-12-12, 16:34
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yum
Klipp dig inte i kuken bara!

Vad snälla alla ni killar är som tipsar om att jag inte skall skada kuken, är det månne så att ni vill att jag skall ha den intakt? Månne lite sugna? Och varje kuk som skadas är en för mycket och en mindre för er?
Citera
2007-12-12, 16:35
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Du ska inte mäta när du har stånd!

Haha, nej självfallet inte, vad dum jag är
Citera
2007-12-12, 16:47
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Tack, hemskt snäll husmor. Du aspirerar på en fb-herre status. Men jag väljer trots det måttbandet då. Om du säger att det är ok.

Klart att det är okey..

Det är ju längden man vill ha på organet som herre om man tycker det är av vikt..

Sedan kan ju du och några andra herrar inte hjälpa att naturen har utrustat er med en liten böjning på vägen, eller hur?

Så mät du med gott samvete med måttband eller snöre.. Betänk bara att när du mäter med måtband/snöre att lägga på en extra cm för det är ungäfär den "tjockleken" (på normalviktiga killar, mer om man är överviktig) det är på hud/muskler/fett som sitter ovanpå benet som finns precis "på" penisroten.. Kallas för "venusberget" på tjejer.. Då detta hud/muskle/fettlager pressas till när man har sex och skall räknas in i kukens egentliga arbetslängd.. Det är därför de rekomenderar en hård linjal att mäta med.

P.S

Att ha en svag uppböjd penis topp underlättar för dig som kille att komma åt g-punkten i slidan.
Citera
2007-12-12, 19:03
Medlem
Citat:
Haha, nej självfallet inte, vad dum jag är
Det är sant, dra ut den i slakt tillstånd
Citera
2007-12-12, 19:53
Medlem
CashBlows avatar
Man kan mäta och räta ut den på samma gång genom att mäta med en tumstock som man trycker in i urinröret så långt det är möjligt.

För en mer allomfattande upplevelse kan man passa på att ta tempen med en ugnstermometer, där solen aldrig skiner, samtidigt.
Citera
2007-12-12, 20:40
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Det är sant, dra ut den i slakt tillstånd

Det är inte så lätt kan jag säga för det gör jävla ont å klämma åt så runt den å dra allt man pallar! Blir den längre eller kortare om man tar den i slakt tillstånd när man drar i den?

Tack, Empress, jag lägger till en cm till på den då
Citera
2007-12-12, 21:02
Medlem
Legols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Du ska vara glad att du har den uppåtböjd!! Killar med uppåtböj har mycket lättare att komma åt g-punkten och det tycker vi tjejer är myyycket trevligt!!
Kör du bara en ställning eller? För om du vänder på dig är det nedåtböjda som stöter om järnet på g-punkten.
Citera
2007-12-12, 23:10
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legol
Kör du bara en ställning eller? För om du vänder på dig är det nedåtböjda som stöter om järnet på g-punkten.
Hepp hepp, allt annat än missionären vore otänkbart för en riktig fb-tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in