2007-12-11, 23:02
Medlem
Tjenare!

Jag undrar ifall det går att flumma sig på diklofenak? Läste att det inte gick med voltaren, men att just diklofenak kanske funkar?

de jag syftar på är diklofenak nm, diklofenak merck och diclofenac t ratiopharm. Jag är verkligen inte haj' på sådant här så ha lite förståelse hehe
Citera
2007-12-11, 23:04
Medlem
Pirats avatar
Enligt mej helt värdelöst.
Citera
2007-12-12, 00:11
Bannlyst
Enligt mig med. Fick bara grymma magsmärtor av dom när jag hade gjort kejsarsnitt.. Dom är alltså såpass "svaga" så man får amma när man använder dom.
Citera
2007-12-12, 00:15
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
Enligt mig med. Fick bara grymma magsmärtor av dom när jag hade gjort kejsarsnitt.. Dom är alltså såpass "svaga" så man får amma när man använder dom.

Fan va skönt att höra, ja inte att du fick magsmärtor, men att det inte bara var jag som åkte på rejält jävla magknip av dom pillren, var inte säker då på att det hade med dom att göra men nu e ja ganska säker att det var pga dom jag fick rejält ont i magen.
Citera
2007-12-12, 01:11
Medlem
sofungs avatar
Men hörrni, diklofenak och voltaren har ju samma generiska substans (=diklofenak). Att man ska kunna flumma på diklofenak men inte voltaren har jag svårt att tro då det ju är samma "skrot och korn"?
Citera
2007-12-12, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Datadamen
Tjenare!

Jag undrar ifall det går att flumma sig på diklofenak? Läste att det inte gick med voltaren, men att just diklofenak kanske funkar?

de jag syftar på är diklofenak nm, diklofenak merck och diclofenac t ratiopharm. Jag är verkligen inte haj' på sådant här så ha lite förståelse hehe
NEJ. Sök också. en miljon personer har frågat samma sak.

Tycker inte den är bra för värk heller, men däimot som inflammationsdämpande..
Citera
2007-12-12, 01:25
Medlem
mattkants avatar
dynga. du blir mysigare av en fin liten snus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in