2007-12-11, 12:59
Medlem
Jag spar lite i aktier och tycker det är riktigt intressant.

Är det någon som är med i http://www.aktiespararna.se/start ?

Är det värt pengarna?

Är tidningen bra?

Har de intressanta föreläsningar? -kostar dessa arrangemang extra?

Tacksam för tips!
Citera
2007-12-11, 13:05
Medlem
Deannas avatar
Helt klart värt pengarna. Tycker att bara tidningen är värd de ca 360 kr det kostar att vara med. Sen kan jag tyvärr inte säga så mycket om arrangemangen, de är nästan obefintliga på den plats jag bor..
Citera
2007-12-11, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Helt klart värt pengarna. Tycker att bara tidningen är värd de ca 360 kr det kostar att vara med. Sen kan jag tyvärr inte säga så mycket om arrangemangen, de är nästan obefintliga på den plats jag bor..

Tack för svar. Det är ju inte mycket pengar, så man kan ju testa. Då de ofta verkar utala sig hit och dit blir jag lite oroad för är att Aktiespararna "står" för något jag inte gör. Tex könskvotering i styrelser etc. Men allt jag kan minnas mig hört i media är saker jag håller med om iofs...

Får försöka surfa upp deras åsikter på hemsidan.
Citera
2007-12-11, 20:48
Medlem
Tjenare! Är medelm i aktiespararna... Om man är under typ 27 år tror jag det är får man 2 prenumationer... Huvudtidningen aktiespararen är verkligen värd perngarna. Men får även sköna rabatter på sveriges största finanstidningar nästan 50% rabatt. Även courtage fri handel via deras egna depå.

Jag är medlem i Göteborg och där är aktiespararna aktiva, hyfsat bra aktiviteter, åtminstånde de informativa tex TA-skola osv...
Citera
2007-12-12, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoolick
Tjenare! Är medelm i aktiespararna... Om man är under typ 27 år tror jag det är får man 2 prenumationer... Huvudtidningen aktiespararen är verkligen värd perngarna. Men får även sköna rabatter på sveriges största finanstidningar nästan 50% rabatt. Även courtage fri handel via deras egna depå.

Jag är medlem i Göteborg och där är aktiespararna aktiva, hyfsat bra aktiviteter, åtminstånde de informativa tex TA-skola osv...

Tack för ditt svar! Det blir till att bli medlem!

Återkommer om ett år med en utvärdering.
Citera
2007-12-12, 09:56
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoolick

Är man under 29 får man vara med i unga aktiesparare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in