2007-12-10, 13:21
Medlem
alprazolam_s avatar
Ska snart vända upp & ned på en flaska, blir väl en snål liten kvarting, men men. Det lär funka. Frågan: Funkar det bättre när man blandar med xanor och sveper 3,5or, röker lite holk. Svar ja. Finns det bättre sätt att inta detta?
Tänkte först rektalt, utblandat med lite vatten (eftersom det innehåller alkohol) tänkte jag att det skulle kunna funka på. Men det är ju 25cl

Vet någon nåt bra?
Citera
2007-12-10, 13:26
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ska snart vända upp & ned på en flaska, blir väl en snål liten kvarting, men men. Det lär funka. Frågan: Funkar det bättre när man blandar med xanor och sveper 3,5or, röker lite holk. Svar ja. Finns det bättre sätt att inta detta?
Tänkte först rektalt, utblandat med lite vatten (eftersom det innehåller alkohol) tänkte jag att det skulle kunna funka på. Men det är ju 25cl

Vet någon nåt bra?

Jag tror knappast alkohol är bra för ändtarmen med tanke på att det är ett frätande lösningsmedel ändock milt men fortfarande ett lösningsmedel.
Citera
2007-12-10, 13:55
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Jag tror knappast alkohol är bra för ändtarmen med tanke på att det är ett frätande lösningsmedel ändock milt men fortfarande ett lösningsmedel.
Tänkte på snabbt påslag mest. Det är ju inte särskilt mycket sprit i hostmedicin, men alko går ju ut i blodet fort. Typ så jag tänkte....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in