Fick svaret nu. Riktigt snabbt faktiskt men en stro besvikelse
Citerat ur svaret
"We cannot Fedex of DHL fireworks because they are a hazardous material. You would have to purchase several hundred cases to make it cost effective for you to purchase this item."
Ajdå Mycket synd. Så frakten kostar alltså multum?
Ja, men om du går in och kollar på sidan så finns det massa kategorier. Och dom i den klassen är de starkaste och klass 2. Men eftersom de är de starkaste så levererar dom endast till nyår
Suck.
Du blandar ihop vem som får köpa i Tyskland och att importera till Sverige. Det är helt olika saker det, min vän.
Men gör som du skrivit tidigare - beställ den 29 så ser du!
Och du min lille vän har inte varit inne på deras sida än verkar det som. Denna runta kom upp NÄR jag kickade i SVERIGE som leveransdestination. När tyskland va vald först så gick det att köpa inom landet. Men när sverige blandades in så vart det andra lagar och då måste man vänta. Så om jag bodde i tyskland nu hade jag fått köpa. Men eftersom det gäller andra lagar i sverige så får du inte köpa fyrverkerier året runt. Hoppas du lärde dig något. Och ja. jag ska köpa den 29. Ville bara tippsa alla andra på detta forum som kanske faktiskt går in på sidan och hittar något vettigt