2009-04-06, 18:11
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Bestämde mig för att åka till sjukhuset då det skulle bli svårare att få tag i utländska smällare
Jaha? Vad menar du egentligen?
2009-04-07, 09:02
Medlem
svenne1990s avatar
Oj menar tvärtom, att jag INTE åkte till sjukan

Så fel det kan bli
2009-04-07, 11:04
Medlem
zoccers avatar
Nehe. Och då blev det genast svårare att få tag på smuggelsmällare?
2009-04-07, 11:45
Medlem
svenne1990s avatar
Inte blir det lättare i alla fall
2009-04-08, 00:12
Medlem
zoccers avatar
Okej, jag förstår. Så om du åkt till sjukan så skulle dom genast ha skickat en utförlig rapport till dom som säljer Cracklingballs i Tyskland om att en grabb i Sverige klantat till det och fått en brännblåsa på tummen. I Tyskland tänker dom genast "Scheisse, det här går ju inte! Så här kan vi inte ha det. Vi måste genast sluta sälja de här grejerna, de är ju livsfarliga. Ach die dummen Schweden!".
Eller nåt sånt..
2009-04-12, 11:22
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Okej, jag förstår. Så om du åkt till sjukan så skulle dom genast ha skickat en utförlig rapport till dom som säljer Cracklingballs i Tyskland om att en grabb i Sverige klantat till det och fått en brännblåsa på tummen. I Tyskland tänker dom genast "Scheisse, det här går ju inte! Så här kan vi inte ha det. Vi måste genast sluta sälja de här grejerna, de är ju livsfarliga. Ach die dummen Schweden!".
Eller nåt sånt..
visste du inte att tyskarna övervakar svenska sjukhus (paranoid )
2009-06-07, 16:51
Medlem
downloaders avatar
Cobra 6 på g igen.

Nån snubbe som påstår att han haft sånna förut och nu har hans kompis smäller på g igen och cobra 6 kan ingå i det utbudet av vad han tar med sig från utlandet.
2009-06-07, 18:15
Medlem
Kass0ns avatar
Kan man åka dit på att köpa smuggelsmällare? Eller är det bara säljaren som åker dit?

Och är det någon som vet någon hemsida man kan köpa bangers/smällare? (förutom sweultra/ultraskanalen) vill ha tag i en hemsida som man kan köpa direkt av.
2009-06-07, 20:03
Medlem
downloaders avatar
vad jag har hört är det bara smugglingen som är olaglig, inte innehavet av smällare.
2009-06-07, 23:30
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
vad jag har hört är det bara smugglingen som är olaglig, inte innehavet av smällare.

Smällare som är införskaffade efter att lagen mot smällare trädde i kraft är olagliga. Att bevisa att dom är nya är däremot svårt om man inte hittar tillverkningsdatum på de eller tar de just när de skickas.
2009-06-08, 08:53
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kass0n
Kan man åka dit på att köpa smuggelsmällare? Eller är det bara säljaren som åker dit?

Och är det någon som vet någon hemsida man kan köpa bangers/smällare? (förutom sweultra/ultraskanalen) vill ha tag i en hemsida som man kan köpa direkt av.
www.tifo.it
www.jgs.pl
men kolla på grönade säljare på sweultra funkar fint
n0xn är att rekomendera
2009-06-08, 16:16
Medlem
downloaders avatar
shhhhhhhhhhhhhhhh

Förövrig har N0xen lagt ner, tror han har lite kvar men han har slutat köpa in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in