Ja, ändras det inte nästa vecka eller så får man väl försöka få tillbaka pengarna :/
Hoppas dock att han har skickat det och bara glömt att uppdatera sidan, är väl inte helt omöjligt med tanke på att dom tydligen hade så mycket att skicka ut.
Senast redigerad av The fox 2010-12-03 kl. 14:03.
Sorry för double posten, dock så fick jag äntligen svar på ett av mina mail, och paketen går ut fram tills den 20 December. Samt så skulle tydligen Pawel kontakta mig ikväll, så förhoppningsvis kommer detta att lösa sig snart.
Så där, nu skickade Pawel ett meddelande. Tydligen så har dom så mycket som behöver skickas ut, att det nuvarande tar någon dag extra för att skicka mitt paket. Ifall någon annan beställt och detta inte heller gått ifrån "Parcel Packing"
Senast redigerad av The fox 2010-12-03 kl. 16:22.
Sorry för double posten, dock så fick jag äntligen svar på ett av mina mail, och paketen går ut fram tills den 20 December. Samt så skulle tydligen Pawel kontakta mig ikväll, så förhoppningsvis kommer detta att lösa sig snart.
yes indeed. we have alot orders at the moment Delivery time is 2-3 days more now. but you can still order till 19.12 and you will get the stuff this year for sure.
Well, you can only order till then, if we still have items on stock. at the moment it's look like we are completly sold out in 1 week.
yes indeed. we have alot orders at the moment Delivery time is 2-3 days more now. but you can still order till 19.12 and you will get the stuff this year for sure.
Well, you can only order till then, if we still have items on stock. at the moment it's look like we are completly sold out in 1 week.
Regards
EP
Som han skriver från EP-så verkar allt bli totalt utsålt inom en vecka-så ni som tänkt beställa mera-gör det nu innan det är försent
Tur att man fick "paid" idag och grejerna är på g, får dom väl i mitten eller slutet av nästa vecka förhoppningsvis, men fan vad snabbt dom får sluta på saker då. dom verkar ha många kunder alla fall.
Helt otroligt.
Idag beställde jag lite gotta från EP - 40 min efter beställning fick jag "betal mailet", betalade inom 10min och kollade nån timme senare på EP och et voilá - paid and processed - I like!
Fan va paypal är nice - enkelt, snabbt och säkert.
Helt otroligt.
Idag beställde jag lite gotta från EP - 40 min efter beställning fick jag "betal mailet", betalade inom 10min och kollade nån timme senare på EP och et voilá - paid and processed - I like!
Fördelen med paypal. Jag la in min beställning i Tisdags eller onsdags kväll och fick paid idag(betalde via bank) :P
Helt otroligt.
Just därför ska jag oxå betala med Paypal nästa gång..
Betalade med bank i Torsdagskväll förra veckan, fick Paid under onsdagen och nu ligger grejerna i Malmö.. Bara att hoppas det är att hämta ut det på Måndag då
Just därför ska jag oxå betala med Paypal nästa gång..
Betalade med bank i Torsdagskväll förra veckan, fick Paid under onsdagen och nu ligger grejerna i Malmö.. Bara att hoppas det är att hämta ut det på Måndag då
Huvudsaken är att man får grejerna men vill man ha dom snabbare så väljer man så klart dom snabbare alternativen.
Är det någon som beställt från PG den senaste tiden? Funderar om något har hänt... I morse fick jag mejl där det stod att min order blivit makulerad. WTF?! Likt förbaskat är mina pengar dragna från PayPal. Förhoppningsvis kan jag ju få tillbaka stålarna på något sätt, men det här känns inte bra...