2010-12-02, 18:32
Medlem
kanulas avatar
Efter en hel del strul med PayPal, har jag nu fått iväg en beställning hos PG. Jag hoppas att prylarna anländer innan nyår, vore lite trist annars. Men isf får jag väl gå loss några dar efter nyår... Jag kommer hur som helst att köpa en del från Sverige också, så det skulle inte bli katastrof om paketet uteblev.
2010-12-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanula
Jag kommer hur som helst att köpa en del från Sverige också, så det skulle inte bli katastrof om paketet uteblev.

Men det skulle bli bra mycket roligare OM det anlände, håller tummarna för dig!
2010-12-02, 20:57
Medlem
j41Lbr3ak3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j41Lbr3ak3r
Ni som bestält från sklep:

Hur lång tid tog det innan eran order skickades?

Jag la ordern och betalde i måndags, pengarna drogs från kontot i tisdags - står fortfarande bara order recived på sklep.

Fick mejlsvar:

The Information for customers who are waiting for delivery of goods.
In connection with bad weather conditions,we would like to apologize for delay time on behalf of firm GLS Poland.
We will send all the parcel from 6.12.2010.
2010-12-02, 21:37
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Rätt säker på att han lägger undan sakerna, hade tänkt att beställa två pack med Kina Skott därifrån, dock så ändrade jag mig och då lades kina skotten upp igen. Så länge du inte beställt det efter att produkten tagit slut, borde det inte vara något problem.

Okej, allt fanns när jag skickade det
2010-12-02, 22:50
Medlem
The foxs avatar
Någon som beställt ifrån EP idag eller för några dagar sen, och har fått paketet skickat än? Pawel sade att de skulle skicka det idag, men jag har inte fått något tracking nummer och det står fortfarande "Parcel packing" på deras hemsida.
2010-12-02, 23:00
Medlem
Jag beställde från EP den 29 och fick idag "Parcel Shipped" och paketet är just nu i Tyskland
2010-12-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j41Lbr3ak3r
Fick mejlsvar:

The Information for customers who are waiting for delivery of goods.
In connection with bad weather conditions,we would like to apologize for delay time on behalf of firm GLS Poland.
We will send all the parcel from 6.12.2010.

stämmer det och det är riktigt snökaos i polen för tillfället så tror transporterna ligger stilla helt förnärvarande. tror ett paket väntar på transport inom polen fortfarande men inte helt säker dock, så kanske tar några dagar innan det kommer igång och kommer iväg med ordrar
2010-12-03, 00:37
Medlem
Killerolavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
stämmer det och det är riktigt snökaos i polen för tillfället så tror transporterna ligger stilla helt förnärvarande. tror ett paket väntar på transport inom polen fortfarande men inte helt säker dock, så kanske tar några dagar innan det kommer igång och kommer iväg med ordrar

Fan vilken tur att man fick hem grejerna innan snökaoset drog igång, får hoppas ni andra som väntar på paket får det innan nyår.
2010-12-03, 11:44
Medlem
GhosteNs avatar
Fick svar av pawel angående leveranser. Citerar "not this yeahr any more ...sorry

greets"
2010-12-03, 12:27
Medlem
Burkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhosteN
Fick svar av pawel angående leveranser. Citerar "not this yeahr any more ...sorry

greets"

Menar du att EP inte kommer skicka fler paket det här året(2010), eller gällde det något annat?
Jag har inte läst något om orderstopp på EP:s sida - har jag missat något?
2010-12-03, 12:28
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhosteN

greets"

Och Pawel svarar inte heller på mina mail verkar det som, fast jag skickade ett igår omkring 8 och ett idag, vad trevligt. Jag antar att ingen annan har fått något svar angående detta? Skulle vara jävligt surt om det inte blir några fler utskick i år.
2010-12-03, 13:16
Medlem
pyro860s avatar
Står det forfarande packar på ditt paket fox?

Vore fett surt att inte få detta detta år...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in