2010-11-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majken_60
Sitter å funderar lite här...

Om detta stämmer (vilket det borde)

http://www.swedbank.se/privat/kort-och-betalningar/betalningar/betalningar-till-utlandet/betalningstyper-till-utlandet/index.htm#Europabetalning

Får jag tillbaka pengarna från banken efter dag 4-5??

För mig så gjorde Länsförsäkringar följande:

Drog först enligt preliminär valuta kurs, drog sedan en gång till = ungefär lika mycket, alltså det dubbla, var så 1 dag tills dom drog den riktiga kursen som fastställs på morgonen dag 2 av betalningen, sen för dom tillbaka pengarna som inte ska dras. Jag blev fan vett skrämd först, men kontaktade sedan min bank och dick detta som bra svar, sen så fixade allt sig Hoppas du fattar, annars pm:a.

btw, mitt 1:a paket har nu anlänt till Malmö.
2010-12-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Pst.. Sista bilden är två gånger

Du ska inte testa för nära bebyggelse bara..
Vad gick kalaset på?

1500kr ink frakt

Rättelse:
Ordande i hur högt de small, vet att jag glömde big bang, men den hamnar mellan BSC och triangeln
http://i56.tinypic.com/29y1e9s.jpg
2010-12-01, 20:43
Medlem
RutherFordiums avatar
Citat:
Äntligen nån som visste, tack

Kan du inte posta i tråden? Skall nämligen göra precis samma sak.
2010-12-01, 20:43
Medlem
så fp3 låg i ungefär samma som CS? trodde BSC skulle ligga högre ändå då de ser kraftigare ut samt de kostar mer än CS på ep bla
2010-12-01, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
så fp3 låg i ungefär samma som CS? trodde BSC skulle ligga högre ändå då de ser kraftigare ut samt de kostar mer än CS på ep bla

Jag köpte inte de största bsc, jag köpte de som låg ut reade för 8€ men de var ganska veka jämfört med CS och FP3
2010-12-01, 22:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutherFordium
Kan du inte posta i tråden? Skall nämligen göra precis samma sak.

Du får prata med honom, men det är tydligen ingen avgift. Trotts detta verkade det vara 10 svenska eller nått. Får se om han klagar, det löser sig.

Är det normalt att ordern inte poppar upp under överföringar än eller?
2010-12-02, 00:34
Medlem
RutherFordiums avatar
Citat:
Du får prata med honom, men det är tydligen ingen avgift. Trotts detta verkade det vara 10 svenska eller nått. Får se om han klagar, det löser sig.

Är det normalt att ordern inte poppar upp under överföringar än eller?

Tack för svaret.

Kan verkligen ge tummen upp för EP, blev verifierad inom en timma när jag skickade in kort på körkortet vid 21 tiden.
2010-12-02, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roopes
Jag köpte inte de största bsc, jag köpte de som låg ut reade för 8€ men de var ganska veka jämfört med CS och FP3

ok men fp3 är de dom som bara heter fp3 eller dom fp3small?
2010-12-02, 12:38
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
ok men fp3 är de dom som bara heter fp3 eller dom fp3small?
fp3
2010-12-02, 12:49
Medlem
pyro860s avatar
Vissa saker är slut nu som fanns när jag beställde. Har han "lagt undan" dom till mig då eftersom jag beställde dom sakerna först även om jag inte betalat förrens rätt sent?

Vill jättegärna ha en pjäs till nyår
2010-12-02, 15:06
Medlem
j41Lbr3ak3rs avatar
Ni som bestält från sklep:

Hur lång tid tog det innan eran order skickades?

Jag la ordern och betalde i måndags, pengarna drogs från kontot i tisdags - står fortfarande bara order recived på sklep.
2010-12-02, 16:21
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Vissa saker är slut nu som fanns när jag beställde. Har han "lagt undan" dom till mig då eftersom jag beställde dom sakerna först även om jag inte betalat förrens rätt sent?

Vill jättegärna ha en pjäs till nyår

Rätt säker på att han lägger undan sakerna, hade tänkt att beställa två pack med Kina Skott därifrån, dock så ändrade jag mig och då lades kina skotten upp igen. Så länge du inte beställt det efter att produkten tagit slut, borde det inte vara något problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in