2010-10-10, 21:25
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Butik.

Fast dom tar en extra avgift på 5 spänn om du betalar med kort

Så, vad planerar du att köpa petardy?

Ok köper det i morgon.

Big Bang (SP)
Explosive (Svea)
Visco green - 5m
Fenix FP3 Small
Kina Skott (Svea)
Football Bang (SP)

En av varje.

46,00 EUR säljs för 446,91 SEK

Så det blir 447 kr Får sätta in lite på kortet i morgon så man kan köpa 1X250 samt 2X 100
Hur lång tid tar det att få det?

Sen ska det smällas on gothenburg^^
Senast redigerad av petardylover 2010-10-10 kl. 21:54.
2010-10-11, 12:24
Medlem
Du måste komma ihåg att det finns två olika tillverkare i italien, riktigt företag som gör cobra och sen har ni maffian.
Maffians är så sjukt mycket kraftigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Så du menar man skulle fått 10 st Delova Rana för runt 50 svenska kronor?
Det skulle förmodligen vara för bra för att vara sant.

Jag prata med en kompis som var i Neapel förra året. Han sa att styckepriset på Explod och Cobra 6 låg på runt 6 Euro i Italien. Då ska man komma ihåg att Explod och Cobra 6 kommer från Italien. Därför är priserna på Europyro och övriga sidor normala.

Explod och Cobra 6 säljs enligt honom helt öppet i butiker. Verkade vara lagliga där nere.

EDIT: Vad är skillnaden på Cobra 6 Classic och Cobra 6 2G, förutom att 2G inte har någon fontän?
2010-10-11, 16:23
Medlem
petardylovers avatar
Klart. Hoppas jag.
Senast redigerad av petardylover 2010-10-11 kl. 16:54.
2010-10-11, 21:57
Medlem
Tänkte köpa det från Sklep, lite billigare än Europyro.

FENIX FP3 firecracker Noisy-20 pcs 3 14.94 Euro.Det är väl dom mest prisvärda som man kan beställa ? halva priset mot Europryo.

Noisy firecracker PROFI (Delova morning) with a wick prochowym 6 34.36 Euro. Mer boom för pengarna än cobra

Noisy firecracker Zeng SP1003 - 20 pcs 3 7.47 Euro. verkar okej.

Noisy firecracker MAGNUM 2 FD 004 - 50 pcs 3 8.22 Euro.billigt, samma som bangers från tifo tror jag.

Noisy firecracker SP1009-6 pcs 1 2.99 Euro.verkar okej.
2010-10-12, 17:30
Medlem
legopelles avatar
Nu ligger mitt paket från Pyrogate på posten! Fick AVI:n idag.
Om den skickades den 4:e tog det som max 7 dagar. Jag har väntat längre på inhemska leveranser. Enligt Pyrogates hemsida är genomsnittstiden för Sverige 15 arbetsdagar och i e-mailet stod 10-15 dagar. I båda fallen måste jag ha haft tur.
Riktigt bra gjort.

Bilder, och senare filmer, lovas hjärtligt imorgon kväll!
2010-10-12, 17:31
Medlem
karlsson911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legopelle
Om den skickades den 4:e tog det som max 7 dagar. Jag har väntat längre på inhemska leveranser. Enligt Pyrogates hemsida är genomsnittstiden för Sverige 15 arbetsdagar och i e-mailet stod 10-15 dagar. I båda fallen måste jag ha haft tur.
Riktigt bra gjort.

Låter underbart

Ska dra en beställning från sklep så fort man får pengar så då blir det lite smällare ca 1 tusen kr :P
Bilder kommer att komma då, det lovas
Senast redigerad av karlsson911 2010-10-12 kl. 17:42.
2010-10-12, 17:43
Medlem
Dakniels avatar
Citat:
Riktigt bra gjort.

Roligt!
Hur lång tid tog det TOTALT (från att du betalade din order till idag när du fick paketet)?
Filmer och bilder vore riktigt uppskattat!
2010-10-12, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filipolos
Du måste komma ihåg att det finns två olika tillverkare i italien, riktigt företag som gör cobra och sen har ni maffian.
Maffians är så sjukt mycket kraftigare.

Jaha, och varför tillverkar dom smällare när dom lika bra kan deala droger och vapen.
2010-10-12, 18:54
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Riktigt bra gjort.

Snabbt.. Tog en månad för mig typ..

Bilder?
2010-10-12, 19:35
Medlem
FlightNAEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jaha, och varför tillverkar dom smällare när dom lika bra kan deala droger och vapen.

Varför styr den Italienska maffian och äger stora delar av färjetrafiken mellan fastland och Sicilien? Jo, för tjäna extra slantar.
2010-10-12, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlightNAE
Varför styr den Italienska maffian och äger stora delar av färjetrafiken mellan fastland och Sicilien? Jo, för tjäna extra slantar.

Det är väl ändå en jävla skillnad, eller hur?

Dessutom finns det tre olika aktörer som bilar den s.k. italienska maffian, Cosa nostra, Camorra och Ndrangheta.
Varför göra sig mödan att tillverka smällare när droger, vapen, utpressningen och skumma kontrakt ger betydligt mer i kassan.

Jag är väldigt nyfiken på källor. Om man väljer att låta några kids proppa tuber med krut istället för att låta dom proppa kokain måste man vara dum i huvudet.
2010-10-12, 19:52
Medlem
petardylovers avatar
Gjorde min beställning igår, men jag är lite nojjig.
Ska jag formatera datorn eller vara radera historiker så att alla internet adresser till olika fyrverkeriföretag försvinner?

Euro skulle skicka det idag, å han sa att tar 2-3 arbetsdagar tills jag får det.
Stämmer det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in