2010-10-17, 22:28
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Ja men jag vågade Haha.
Snart en best till.

När han får in mer saker, eller om man hittar någon annan sida med roligare saker ^^

Haha, är inte cobra roliga nog?
2010-10-17, 22:29
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ja men jag vågade Haha.
Snart en best till.

När han får in mer saker, eller om man hittar någon annan sida med roligare saker ^^

Glöm inte bort

jgs.pl

Dom säljer faktis en mängd roliga saker Dom har 4 olika Cicoblitz till bra priser. Jag köpte även stora fluggor där som hete UFO som åker upp i luften med ett grönt skenn sen så börja dom vissla sen smäller dom som bara den :P Kolla in sidan vet jag dom har faktis bra saker där.
2010-10-17, 23:38
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Glöm inte bort

jgs.pl

Dom säljer faktis en mängd roliga saker Dom har 4 olika Cicoblitz till bra priser. Jag köpte även stora fluggor där som hete UFO som åker upp i luften med ett grönt skenn sen så börja dom vissla sen smäller dom som bara den :P Kolla in sidan vet jag dom har faktis bra saker där.

Men jag kan inte ha paypal eller liknande, har bara maestro. Kunde inte få Visa kort, då jag hade en liten skuld. Trist.

Så det får väl bli euro, då man kan betala med paysafe och det gick väldigt bra, enkelt system.
2010-10-17, 23:52
Medlem
legopelles avatar
En video. Äntligen!

Innan ni får upp hoppet: det är bara en video som visar hur jag gjorde en undervattenssmällare. Videor på de olika produkterna kommer i sinom tid.

http://www.youtube.com/watch?v=-BdxXkdpOkw

Jag gjorde faktiskt ännu än, men den fastnade inte på film. Den sjönk helt och man såg fontänen under vattnet! Mycket bättre smäll. Nåja, det här duger tills vidare.

P.S. Lite creepy att youtube listade ut namnet på låten utan att jag angav den. Namnet kunde väl aldrig ha funnits i filen?
2010-10-18, 00:45
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legopelle
En video. Äntligen!

Innan ni får upp hoppet: det är bara en video som visar hur jag gjorde en undervattenssmällare. Videor på de olika produkterna kommer i sinom tid.

Jag gjorde faktiskt ännu än, men den fastnade inte på film. Den sjönk helt och man såg fontänen under vattnet! Mycket bättre smäll. Nåja, det här duger tills vidare.

P.S. Lite creepy att youtube listade ut namnet på låten utan att jag angav den. Namnet kunde väl aldrig ha funnits i filen?

Haha, nice i enkelheten

Youtube har sånt "filter" som känner igen vissa slingor och vet vilken låt det är.

Trevligt med film

EDIT:
Verkar som det är color salute:s som finns på ultrasshop nu.
Under 40 spänn för 20, billigt
2010-10-18, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legopelle
En video. Äntligen!

Den videon var lite fail, men ladda gärna upp mer vill se
2010-10-18, 16:19
Medlem
legopelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxxarN
Den videon var lite fail, men ladda gärna upp mer vill se

Sitter på bussen hem nu. Skall få ihop de klipp jag har.
2010-10-18, 17:44
Medlem
Citat:
Men jag kan inte ha paypal eller liknande, har bara maestro. Kunde inte få Visa kort, då jag hade en liten skuld. Trist.

Så det får väl bli euro, då man kan betala med paysafe och det gick väldigt bra, enkelt system.

För över pengar från ditt bankkonto till PayPal kontot. Då spelar det inge roll vilket kort du har.
2010-10-18, 19:57
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
För över pengar från ditt bankkonto till PayPal kontot. Då spelar det inge roll vilket kort du har.

Jo, kan bara överföra om man har visa eller american express.
Maestro går inte.
2010-10-18, 20:02
Medlem
Citat:
Maestro går inte.

Du kan gå till din lokala bank och överföra pengar via bankgirot. Det är inget svårt.
Du får pengarna på ditt PayPal konto efter några dagar.
2010-10-18, 20:44
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Maestro går inte.

Det ska väll gå via internetbank? Om du nu har det dvs..
2010-10-18, 20:59
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det ska väll gå via internetbank? Om du nu har det dvs..

Ja jag har en sån dosa, som man kan logga in på nätet med. Ska det gå att göra det via den vägen?
För på paypal, så går det icke med maestro, men jag kan ju göra som herrn ovanför dig skrev, att banken kan göra det via postgiro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in