2010-08-30, 20:40
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Ja, se på fan. Då har dom fått in dom nyligen. Men får man ett packet med 3st eller menar dom att man får 1st Cobra 6 bomb för 60kr?

En styck tror jag.

Citat:
Jag förstår inte varför dom kan tillåta PayPal? Det är ju ett vedertaget betalsätt i hela världen.

Mjo, kommer kanske. Dom paysafecards kan du köpa på pressbyrån/7eleven tydligen. Kolla deras hemsida, står på svenska med

Citat:
Cipolla verkar vara något i hästväg. Vad jag förstått finns dessa illegala rackare nere i Italien. Dom varierar i grovhet men denna är nog bland dom värre.

http://www.youtube.com/watch?v=7f29sLJr-qc&feature=related

Tack, den där letade jag faktiskt efter (videon alltså).

Ska man göra sånna feta saker kan man nästan tillverka dom själv
2010-08-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
En styck tror jag.

Mjo, kommer kanske. Dom paysafecards kan du köpa på pressbyrån/7eleven tydligen. Kolla deras hemsida, står på svenska med

Tack, den där letade jag faktiskt efter (videon alltså).

Ska man göra sånna feta saker kan man nästan tillverka dom själv

PaySafeCard har jag använt förr. Det funkar bra, men det är så att jag har lite pengar på mitt PayPal konto som skulle komma väl till pass nu.

Har faktiskt varit nere på Pressbyrån nu och inhandlat ett Paysafecard. Vill verkligen få tag i några Cobra 6, men jag vete fan om dom går att döna av här inne i Malmö. Efter alla sprängningar i denna stad lär 10 stycken polispatruller komma farandes.
2010-08-30, 22:05
Medlem
petardylovers avatar
Om man ska lita på Euro-pyro så är deras Thunder king samma som dom som var tillåtna i sverige förut.

"Hello XXXX
Yes - THe Thunderkings are the same like I know... At the moment I don't have any movie clip. I get 100 Cartons - thats why I can make a better price. Best wishes PawelEuroPyro.net Suppport"

Så någon som har beställt och fått dom som kan ge lite info om dom?
Känns ändå lite så där, då utseendet på sveas TK som var tillåtna i sverige är inte samma som Sveas TK som Euro-pyro säljer.
2010-08-30, 22:14
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Om man ska lita på Euro-pyro så är deras Thunder king samma som dom som var tillåtna i sverige förut.

"Hello XXXX
Yes - THe Thunderkings are the same like I know... At the moment I don't have any movie clip. I get 100 Cartons - thats why I can make a better price. Best wishes PawelEuroPyro.net Suppport"

Så någon som har beställt och fått dom som kan ge lite info om dom?
Känns ändå lite så där, då utseendet på sveas TK som var tillåtna i sverige är inte samma som Sveas TK som Euro-pyro säljer.

Vill passa på att säga att en i tråden beställde från bigbang (föregångaren till EP) och han klaga inte på dom iallafall
2010-08-30, 22:18
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Vill passa på att säga att en i tråden beställde från bigbang (föregångaren till EP) och han klaga inte på dom iallafall

Ok låter ju toppen. "Han klaga inte på dom" då lär dom vara bättre än alla airbombs och vad dom kallas nu för tiden?
2010-08-30, 22:24
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ok låter ju toppen. "Han klaga inte på dom" då lär dom vara bättre än alla airbombs och vad dom kallas nu för tiden?

Han sa iofs inte att dom var bra heller
Men jag hade nog chansat, under 500 spänn, är det dom ÄR det värt det.

Vågar inte lämmna ut ID med kortnummer dock
Senast redigerad av pyro860 2010-08-30 kl. 22:26.
2010-08-30, 22:26
Medlem
petardylovers avatar
Vet ej om denna sida har varit uppe förut, men den ser grön ut och dom sänder till sverige.
Mycket rökbomber och annat skoj har dom.

http://www.pyrogate.eu
2010-08-30, 22:28
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Vet ej om denna sida har varit uppe förut, men den ser grön ut och dom sänder till sverige.
Mycket rökbomber och annat skoj har dom.

http://www.pyrogate.eu

Det har den, två har grönat den.

Här är dom som är gul/röda på förpackningen iallafall (TK:s):
http://www.youtube.com/watch?v=Hs9M1_hDptI
2010-08-30, 22:35
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Det har den, två har grönat den.

Här är dom som är gul/röda på förpackningen iallafall (TK:s):
http://www.youtube.com/watch?v=Hs9M1_hDptI

Okey.

Tack, verkade helt Ok på film. Men är den som dom gamla? Minns knappt hur dom hördes.

Någon som vill mejla euro-pyro och fråga om deras TK är Made un guangxi, china? Isf är det dom äkta. På dom TK som var lagliga i sverige var tillverkade just där.
Senast redigerad av petardylover 2010-08-30 kl. 22:54.
2010-08-30, 23:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tack, verkade helt Ok på film. Men är den som dom gamla? Minns knappt hur dom hördes.

Denna på film är dom som låg i gul/röd ask (ser man på hans andra videos).
Aldrig haft dom så jag vet inte, med tanke på hans reaktion i videon så borde det vara dom

Citat:
Någon som vill mejla euro-pyro och fråga om deras TK är Made un guangxi, china? Isf är det dom äkta. På dom TK som var lagliga i sverige var tillverkade just där.

Tyvärr ser jag inte var dom är producerade på bilderna innan i tråden, för kass upplösning. Men tror nog det är dom riktiga, det borde vara det.

EDIT:
Ha! Missade några bilder.

Art No 500 står det på dom och på baksidan av thunderkingsen (thunderkinsen, inte asken) står det på engelska och polska
Ser dock inte vart dom är producerade fortfarande..
Senast redigerad av pyro860 2010-08-30 kl. 23:34.
2010-08-30, 23:42
Medlem
Harrybs avatar
Antagligen är det Thunder Kingsen som inte blev sålda i Sverige innan dom förbjöds. Och det är ju även så att Sveafireworks säljer även i utlandet där TK är lagliga. Vit eller gulochröd förpackning det är skit samma. Det är dom riktiga helt klart.
2010-08-30, 23:48
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Antagligen är det Thunder Kingsen som inte blev sålda i Sverige innan dom förbjöds. Och det är ju även så att Sveafireworks säljer även i utlandet där TK är lagliga. Vit eller gulochröd förpackning det är skit samma. Det är dom riktiga helt klart.

enligt sveas hemsida så finns där inga andra länder som säljer TK.
Men jag vet att polen sålde både TK och kinaskott för ca 2 år sedan, enligt sveas polska hemsida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in