2007-12-08, 22:12
Bannlyst
Imorgon kommer mitt nya liv att börja. Jag kommer att ändra mig som person, se på saker ur ett annat perspektiv. Eller jag ska iallafall försöka med det.
Men nu blir det mer träning och läxor, mindre dator och care-saker. Jag ska inte bry mig om bagateller utan bara fortsätta kämpa.

Jag vet inte varför jag skriver den här tråden, jag vill väl bara skriva av mig. Sen kan det vara kul att titta tillbaka och se hur allting gick. Nu ska det bli hårt pluggande och tränande!

Gör det ni också, det är aldrig försent att börja om.
Citera
2007-12-08, 22:13
Medlem
Whattabas avatar
Hur många gånger har man inte sagt det där till sig själv?
Citera
2007-12-08, 22:13
Medlem
Schwenkes avatar
Är precis påväg in i en liknande fas så jag förstår vad du menar.
Lycka till!
Citera
2007-12-08, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Hur många gånger har man inte sagt det där till sig själv?

Haha, sant. Men nu menar jag det verkligen.
Citera
2007-12-08, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Haha, sant. Men nu menar jag det verkligen.
Haha, hur många gånger har man inte verkligen menat saker..

Lycka till iaf.. en vacker dag kommer du på hur det känns att verkligen göra verklighet av såna planer..
Citera
2007-12-08, 22:38
Medlem
Apspektakels avatar
"I morgon ska jag gå upp jättetidigt så att jag kan äta frukost och grejja så att jag är på g som fan när jag kommer till jobb!"

*följande morgon*

"fan tåget går om 20 minuter och jag måste duscha!!!"

Ojojoj vad man lovat sig att man ska ändra på sig många gånger.
Blir dock inte mycket av det oftast.
Citera
2007-12-08, 22:38
Medlem
Satsar en hundring på att det håller i högst 1 vecka!
Citera
2007-12-08, 22:53
Medlem
No_Remorses avatar
Ja va ska man säga!!
Har väl sagt det samma till mig själv så många gånger. Nu ska jag börja leva lite sundare, stiga up tidigare osv.
T.ex. Förra vecka skulle jag sluta snusa höll ca 5 dagar sen var det dax att köpa en dosa å börja igen.
Citera
2007-12-08, 23:08
Medlem
jingizus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Imorgon kommer mitt nya liv att börja. Jag kommer att ändra mig som person, se på saker ur ett annat perspektiv. Eller jag ska iallafall försöka med det.
Men nu blir det mer träning och läxor, mindre dator och care-saker. Jag ska inte bry mig om bagateller utan bara fortsätta kämpa.

Jag vet inte varför jag skriver den här tråden, jag vill väl bara skriva av mig. Sen kan det vara kul att titta tillbaka och se hur allting gick. Nu ska det bli hårt pluggande och tränande!

Gör det ni också, det är aldrig försent att börja om.

Jag tar av mig hatten och önskar dig lycka till!

Jag lovar mig själv samma sak varje söndag
Citera
2007-12-08, 23:59
Medlem
hehe. Vilken cynisk stämning det råder här. Jag är väl oxå en av dom som intalar mig detta då och då. Är väl själv inne i en sån period just nu (kan det vara någon sorts kollektiv vinterdepression?)

Hur som helst, även fast man är en svag människa som troligen faller tillbaka i gamla mönster, vill jag någonstans tro att jag förbättrar mig varje gång jag intalar mig, att imorgon börjar mitt nya liv. Om än bara 0,01% bättre så blir jag i allafall bättre...

Nåja. Försöka duger som man säger. Lycka till TS, mitt nya liv börjar imorgon med, jag ska bli som teflon, allt ska rinna av mig...
Citera
2007-12-09, 00:11
Medlem
nejmenkanskes avatar
Ett tips är väl att inte göra för stora ändringar på direkten. Då är det lättare att gå tillbaka till det som var förr. Börja lite smått och ändra på småsaker, typ som att sätta sig en halvtimma extra per dag för plugget.
Citera
2007-12-09, 00:16
Medlem
Emp-snubbes avatar
Jag hade den där fasen förra helgen och still going strong kan jag säga. Allting har blivit bättre och gått som på rälls hela veckan. I princip allt har bara löst sig till det bättre och livet är underbart just nu. Så why not, prova ni med och se att saker och ting kan bli bättre bara man vågar bestämma sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in