2007-12-09, 00:19
Medlem
BigMoneys avatar
har börjat göra samma sak, första steget för mig var att sluta röka IGEN, tredje elelr fjärde gå¨ngen nu, konstigt att man bara klarar sig tre månader utan och så är man du m ihuvudet och tänder en cigg :S

men iaf har varit nikotin fri i 5 och ett halv dygn känns bra, framförallt efter träningarna.

nästa steg blir att skaffa ett deltids jobb så att man får lite extra inkomster utöver det vanliga studiemedlet.

sen får man väl se om man lyckas träffa en härlig tjej att ta det lungt och seriöst med istället för mitt vanliga äventyrande.
Citera
2007-12-09, 00:43
Medlem
Spinnacers avatar
För 98 av 100 är det där bara snack, men du kanske är en av de 2 andra. Lycka till, krävs ordentligt med självdisciplin och energi för att göra sådana radikala förändringar, tyngst är det i början. Du kanske måste använda ephedra då och då i början för att orka, men sen vänjer man sig.

Lycka till.
Citera
2007-12-09, 02:14
Medlem
Vamoss avatar
Har gjort precis samma sak, la ner mitt CSS-Spelande, de va för 5 dar sen nu. Ska se till att plugga ordentligt innan julproven nu.
Men visst fan vill man bara installera Steam o dra igång CS på direkten ibland,.....
Citera
2007-12-09, 02:15
Medlem
Hushers avatar
Ha kul med ditt nya liv bögjävel.
Citera
2007-12-09, 02:23
Medlem
lordos avatar
Det här påminner mig om vad jag bestämde mig för i skolan när jag var yngre:

Dag 1: Imorrn ska jag bli mer pratglad och försöka bli riktigt bra "kompis" med den där riktigt söta tjejen i klassen.

6 månader senare: Imorrn ska jag bli mer pratglad och försöka bli riktigt bra "kompis" med den där riktigt söta tjejen i klassen.

Och på den sjätte månaden blev jag det
Citera
2007-12-09, 02:28
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vamos
Har gjort precis samma sak, la ner mitt CSS-Spelande, de va för 5 dar sen nu. Ska se till att plugga ordentligt innan julproven nu.
Men visst fan vill man bara installera Steam o dra igång CS på direkten ibland,.....

Nejnej, det är en annan process du genomgår.
Det du genomgår kallas "att bli vuxen".
Citera
2007-12-09, 02:28
Medlem
Hushers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
Det här påminner mig om vad jag bestämde mig för i skolan när jag var yngre:

Dag 1: Imorrn ska jag bli mer pratglad och försöka bli riktigt bra "kompis" med den där riktigt söta tjejen i klassen.

6 månader senare: Imorrn ska jag bli mer pratglad och försöka bli riktigt bra "kompis" med den där riktigt söta tjejen i klassen.

Och på den sjätte månaden blev jag det

Tog du hon i 2an efter sju månader?
Citera
2007-12-09, 02:31
Medlem
Vamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Nejnej, det är en annan process du genomgår.
Det du genomgår kallas "att bli vuxen".

tack tack, jag känner mej genast som en riktig man

Citera
2007-12-09, 04:40
Medlem
RubixKubs avatar
Fan alltså, det här är sånt man tänker hela tiden, det går nog inte enda vecka utan att jag tänker på att jag för en gångs skull ska ändra mig och ta tag i mitt liv, men gör man det? Nej, man kanske börjar lite smått men man faller allt tillbaka rätt så lätt... Ingen idé att börja snacka om det förrän man verkligen har ändrat sitt liv...Det närmsta jag kommit var för sex månader sen, då skrev jag listor med mål som jag var tvungen att avklara vissa dagar, för att tvinga mig att ändra mig, men efter två veckor slarvade jag och gick tillbaka till det gamla "dåliga" livet.. Nu har jag dessutom sjunkit ännu lägre, fan vad jag suger... 2008, då ska jag fan ändra på mig på riktigt... Ska vi slå vad, någon?
Citera
2007-12-09, 06:28
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Du kanske borde lära dig svenska istället för att sitta här och skriva meningslösa kommentarer?

Citat:
Ursprungligen postat av Husher
Tog du hon i 2an efter sju månader?
Citera
2007-12-09, 08:29
Medlem
asdfasdfs avatar
Ta kontakt med skolpsykologen eller psykiatrin!

Om man har så pass lite självkontroll att man tar strypgrepp på en tjej (som man inte ens är tillsammans med och därför borde skita i vem hon intresserar sig för) för att hon vägrar sluta ägna en kille uppmärksamhet, efter att man slagit till henne några gånger så är det mer än träning och pluggande som behövs!
Citera
2007-12-09, 09:18
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Imorgon kommer mitt nya liv att börja. Jag kommer att ändra mig som person, se på saker ur ett annat perspektiv. Eller jag ska iallafall försöka med det.
Men nu blir det mer träning och läxor, mindre dator och care-saker. Jag ska inte bry mig om bagateller utan bara fortsätta kämpa.

Jag vet inte varför jag skriver den här tråden, jag vill väl bara skriva av mig. Sen kan det vara kul att titta tillbaka och se hur allting gick. Nu ska det bli hårt pluggande och tränande!

Gör det ni också, det är aldrig försent att börja om.

Du kan försöka och jag önskar dig lycka till. Men är det så att du är på vä åt helt fel håll kommer det att bita dig i arslet ändå, och tvinga dig att revolutionera dig själv. Men testa gärna en reform först, det kan nog funka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in