• 1
  • 2
2007-12-08, 21:29
Bannlyst
tycker ni borde göra innan ni arkiverar trådarna, skriva en viss sammanfattning(om någon nu orkar med detta arbete) innan ni stänger av dem så folk kan lätt se vad dem disskuterar om. blir jobbigt att läsa upp till flera 10 sidor för att få ett vettigt svar. moderatornerna kan ta på sig uppdraget om det inte blir för mycket(kan ju ta in fler moderatorer9
Citera
2007-12-08, 22:31
Medlem
ChristianXs avatar
Jättebra ide. Istället för att du anstränger dig och läser igenom en tråd du är intresserad av skall vi som är moderatorer istället läsa alla trådar och sammanfatta dem åt dig?

Om du PM:ar din adress så kan jag ta med mig en amatörteatergrupp och dessutom spela upp alla summeringar för dig varje lördagskväll. Glöm inte öl och popcorn. Vi ses i ett vardagsrum nära dig!
Citera
2007-12-08, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Jättebra ide. Istället för att du anstränger dig och läser igenom en tråd du är intresserad av skall vi som är moderatorer istället läsa alla trådar och sammanfatta dem åt dig?

Om du PM:ar din adress så kan jag ta med mig en amatörteatergrupp och dessutom spela upp alla summeringar för dig varje lördagskväll. Glöm inte öl och popcorn. Vi ses i ett vardagsrum nära dig!
Jag vill också följa med, det finns några trådar jag skulle vilja se live.. J
Citera
2007-12-08, 22:37
Medlem
Emp-snubbes avatar
Flytta tråden till humor kanske?
Citera
2007-12-08, 23:16
Medlem
jingizus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX

Jag är helt inne på din linje! Fan va soft det vore, ta bort allt det krångliga och jobbiga med flashback, gör det mainstream!

@trådskaparen :
För övrigt, vore det inte intressant med detta i I&I, där t.ex Ruskigbuss får chansen att sammanfatta en het diskussion om hedersmord med ordet : smörja!

Du tänkte inte igenom det här va? moderatorerna är också människor, det fria ordet kan ju inte sammanfattas!

(ursäkta ruskigbuss att jag tog dig som ett exempel, jag påstår inte att du har så dålig karaktär att du skulle göra något dylikt, jag kom bara inte på något bättre exempel, Ruskigbuss är faktiskt en av bättre moderatorerna på FB, som verkligen visar att han är människa bakom moderatortiteln! :roevslickeri: )
Citera
2007-12-08, 23:29
Medlem
Flashback Live, det är en show jag verkligen hade betalat stora pengar för att få se
Citera
2007-12-08, 23:38
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vesis88
tycker ni borde göra innan ni arkiverar trådarna, skriva en viss sammanfattning(om någon nu orkar med detta arbete) innan ni stänger av dem så folk kan lätt se vad dem disskuterar om. blir jobbigt att läsa upp till flera 10 sidor för att få ett vettigt svar. moderatornerna kan ta på sig uppdraget om det inte blir för mycket(kan ju ta in fler moderatorer9

Detta, mina damer och herrar, är något av det mest idiotiska man har beskådat på forumet! Misstänker även att meddelandet är skrivit på cellväggen i bajs sedan några dagar tillbaka.
Citera
2007-12-09, 00:17
Medlem
xxxxUxxxxs avatar
Jag tycker mig alltid läst varför en tråd blivit låst. Du som är blind eller jag som läser i fel forumsdelar?
Citera
2007-12-09, 00:22
Bannlyst
hahah roligaste någonsin. Har ts ej hört talas om subjektiva åsikter?
Citera
2007-12-09, 00:23
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxxUxxxx
Jag tycker mig alltid läst varför en tråd blivit låst. Du som är blind eller jag som läser i fel forumsdelar?

Men det är väl inte det som tråden handlar om. TS vill att moderatorn gör en sammanfattning av hela tråden och vad man diskuterat. Inte bara berättar varför tråden låsts.

Jag vill också kolla in dramatiseringen. Skulle även tänka mig att spela en av huvudrollerna från någon tråd
Citera
2007-12-09, 00:34
Moderator
impieteers avatar
Jag skulle vilja se Ika i rutan pantomima Stora avrättningstråden i MG&B.
Citera
2007-12-09, 01:17
Medlem
ugge_das_boots avatar
Ha Ha herren ämnar skämta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto