[PHP]Med risk för att låta som en moraltant... Ansiktssprut tillämpas av den porrskadade generationen!
[/PHP]
Porrskadad är ett riktigt dumt uttryck. Bara för att man tänder på en speciell sak innebär ju inte det att man är "skadad", lika lite som det att man saknar sexuella fantasier, skulle innebära att man inte är "skadad". Min tjej tänder på att vara undergiven, att bli bunden, smiskad, etc och hon avskyr porr, har knappt sett porr. Så där faller ju det resonemanget.
Om jag skulle sitta och tvinga mig själv att titta på avförings-sex i tolv timmar, skulle jag knappast bli "skadad" och börja gilla den formen av sex. Mer troligt är väl att jag skulle tappa lusten för sex helt och hållet.

Tänder man på en speciell sak vet man det, mina böjelser, har varit mina böjelser sen jag blev könsmogen. Knappast något jag behövt skola mig till genom att titta på porr.
Kort sagt, killar som vågar stå för att de tänder på att spruta ner en tjej, utan att bli förvirrade av att mamma lärt dom att tjejer "har lika värde", är coola killar. Jag vet att min tjej är värd lika mycket som jag, ja mer i mina ögon, ändå.