2018-11-03, 17:33
Bannlyst
Finaste o sexigare blir det inte, tjejen på knä ser lite undergiven ut ,medans hon drar fingret i mungipan och leker lite med satsen med en sexigt leende....PUNKT
Citera
2018-11-03, 22:18
Medlem
stone_sleepers avatar
TS är tråkig som fan. Varför är det förnedrande? Det kanske är du som inte klarar av att skilja sexet från vardagliga livet. I det vardagliga livet ska man respektera varandra men i sängen ska man njuta och ge njutning, och då ingår ibland vissa förnedrande saker. Spruta henne i ansiktet, knulla henne i munnen, dra henne i håret. Men även åt andra hållet: låt henne strypa dig, slicka fittan medan hon sitter på ditt ansikte... Good stuff.
Citera
2018-11-10, 14:42
Medlem
Helt sjukt att man kan se detta som ett problem. Hela grejen är att kvinnor ska vara undergivna och vi män dominanta. Det är biologiskt då vi är djur.

Men det är klart att bara PK folket skulle se detta som ett problem och man inte skulle respektera kvinnor.

Personligen har jag då aldrig gjort det eftersom jag alltid sprutar i mun då det är skönast och smidigt då man slipper en massa kladd.
Citera
2018-11-10, 14:54
Medlem
Varmt och skönt i munnen. Läppar, tunga osv som omsluter ollonet och saliv som glidmedel. Varför ens tänka tanken att ta ut den i kylan när det är som allra bäst och skönast?
Citera
2018-11-11, 12:56
Medlem
Gillar det som avslut.. Att säga till tjejen att gapa medan jag pumpar det sista i mus eller röv för att gå upp och tömma i mun och över ansikte.
Gärna efter att byggt upp en större sats efter längre aktivitet i sängen.
Citera
2018-11-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varmt och skönt i munnen. Läppar, tunga osv som omsluter ollonet och saliv som glidmedel. Varför ens tänka tanken att ta ut den i kylan när det är som allra bäst och skönast?

Håller med dig och som sagt mindre kladdigt
Citera
2018-11-11, 15:08
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin01
Håller med dig och som sagt mindre kladdigt
Förutom i den stackars tjejens mun, men det tänkte du inte på va?

Jag tömmer alltid i hennes mun, det är vårt p-medel, biverkningsfritt och hennes val. Hon som suger och runkar mig till tömning. Ibland missar hon med flit för att bli sprejad i ansiktet
Citera
2019-01-03, 22:07
Medlem
Bandoliers avatar
Så länge båda är med på det så finns det väl inget att fundera över?
Min erfarenhet är att många kvinnor tycker det är upphetsande att ta emot satsen eftersom de märker att killen uppskattar det - men de flesta vill inte ha det i ögonen och håret.
Citera
2019-01-05, 23:51
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Vadå tänker? Hur fan tänker man när man vill ta en tjej på brösten eller ta en snubbes kuk i munnen?
Förmodligen tänker man inte alls, utan man blir bara kåt. Man är väl bra mycket autist om man tror att det finns något sorts resonemang bakom olika kåtgrejer.
Citera
2019-01-06, 00:25
Medlem
Zouxs avatar
Som många andra redan sagt, det handlar om vad man tänder på och behöver inte vara förnedrande.
Citera
2019-01-06, 11:31
Medlem
Bret-Harts avatar
Jag personligen kan tycka att det är väldigt vackert och liksom jag kan uppskatta saker jag gillar så ser jag även det som konst, upphetsande visst till viss del men mest för att det ser fint ut
Citera
2019-01-09, 21:18
Medlem
chairmanmjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking

Porrskadad är ett riktigt dumt uttryck. Bara för att man tänder på en speciell sak innebär ju inte det att man är "skadad", lika lite som det att man saknar sexuella fantasier, skulle innebära att man inte är "skadad". Min tjej tänder på att vara undergiven, att bli bunden, smiskad, etc och hon avskyr porr, har knappt sett porr. Så där faller ju det resonemanget.

/.../
mina böjelser, har varit mina böjelser sen jag blev könsmogen. Knappast något jag behövt skola mig till genom att titta på porr.

Jag märker att ordet porrskadad gör folk defensiva, eftersom det implicerar att de själva är skadade. Men om vi försöker bortse från våra egna egon så tror jag att vi måste gå med på att porranvändandet påverkar sexualiteten.

Att tända på dominans är förstås inget som porren har hittat på, utan är ju en spegling egentligen av att det alltid funnits en ojämlikhet mellan män och kvinnor. Och sexualiteten är ett ställe där man kan leva ut det med mindre dåliga effekter än typ i arbetslivet (fast är lite osäker på detta, alla undersökningar säger ju att män i allmänhet får ut mycket mer av heterosex än kvinnor).

Hursomhelst - att killar tänder på det "visuella", exempelvis att komma i ansiktet har med porren att göra. Självklart har folk haft fetischer alltid, men populariseringen beror på att porren behövde visa själva orgasmen. Och sen nu när tillgången till videoporr gör det mycket lättare att göra det till en vana från ska vi säga 12 år långt upp i vuxen ålder så är det klart att det påverkar.

När pojkar och män (folk börjar ju rätt tidigt) runkar till porr så programmerar man sig själv till att koppla sexuell njutning till visuella bilder. Vi blir självklart påverkade av reklam eller vanliga romcoms också, men inte på samma intensiva sätt (om den manliga befolkningen fick orgasm till bilder på Kexchoklad innan vi ens haft sex så skulle nog det här forumet se rätt annorlunda ut).

Så jag tror att sexuella fantasier är en sak, och porrindustrin en annan. De förra är grunden för profit för den senare, men det är nog bra att fundera till vilket pris det sker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in