2007-12-11, 00:34
Medlem
volvo 240s avatar
Det är väl trevligt så länge tjejen tycker om det. Precis som att pissa henne i ansiktet/munnen hehe.
Citera
2007-12-11, 21:13
Medlem
padrons avatar
Med risk för att låta som en moraltant... Ansiktssprut tillämpas av den porrskadade generationen!

I porrfilmer är det en rätt upphetsande grand final men de fåtal gånger jag sprutat i ansiktet på en tjej har jag blivit fruktansvärt äcklad eller fått dåligt samvete efter att tittat på hennes nerkletade ansikte.

Komma i munnen är ju såklart både bäst och skönast.
Citera
2007-12-11, 21:39
Medlem
kineticss avatar
Ja det kan vara rätt upphetsande att fantisera om ansiktssprut tycker jag men utanför fantasin har man ju ofrånkomligen redan sprutat när hon väl är nerkladdad. Därför funkar det bättre i porr.
Citera
2007-12-11, 22:28
Medlem
Sotarmurres avatar
Det kan väl vara trevligt. Om man gör det i dominanssammanhang så är det destobättre. Sexet behöver inte vara över bara för att man sprutat i ansiktet så därför kan man fortsätta att dominera henne medans hon är nergeggad.
Citera
2007-12-11, 22:28
Medlem
Legaliserings avatar
Se till att inte träffa ögonen, det kan gå illa har jag hört!
Citera
2007-12-11, 22:31
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Med risk för att låta som en moraltant... Ansiktssprut tillämpas av den porrskadade generationen!

I porrfilmer är det en rätt upphetsande grand final men de fåtal gånger jag sprutat i ansiktet på en tjej har jag blivit fruktansvärt äcklad eller fått dåligt samvete efter att tittat på hennes nerkletade ansikte.

Komma i munnen är ju såklart både bäst och skönast.

Nej nej nej. Du ska inte ha dåligt samvete. Hon gillar ju det, där är ju något som kommer från ditt heligaste inre ;D
Citera
2007-12-11, 22:32
Medlem
Sotarmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Se till att inte träffa ögonen, det kan gå illa har jag hört!

Har träffat migsjälv i ansiktet en gång. En riktig jävla bullseye, SMACK rätt i ögat. Gjorde inte ont men ögat var lite irriterat 1-2 timmar.
Citera
2007-12-11, 22:34
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmurre
Har träffat migsjälv i ansiktet en gång. En riktig jävla bullseye, SMACK rätt i ögat. Gjorde inte ont men ögat var lite irriterat 1-2 timmar.

Hur fan lyskades du med det?
Citera
2007-12-12, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Hur fan lyskades du med det?

Runka när man ligger eller sitter kanske? Har också (tyvärr) "lyckats" med detta en gång, fick det på kinden och halsen.
Citera
2007-12-12, 07:29
Medlem
jokers avatar
Varför spruta i ansiktet när man kan spruta i fitta, mun och bak. Det är lika skönt att spruta i tjejens ansikte som att spruta på tangentbordet.
Citera
2007-12-12, 20:25
Medlem
Meursaults avatar
Jag var ett tag så rädd för det "förnedrande" i att spruta en tjej i ansiktet att jag inte ville spruta så det syntes alls. Det fick mig att skämmas på något konstigt sätt. Men verken sperma eller fittsaft kan vara förnedrande om man ska ha riktigt kul i sängen. Jag har fattat att tjejer blir glada och stolta när dom kan se beviset för att dom har fått mig att komma. Numera duschar jag med glädje både mig själv och tjejen när jag kommer.
Citera
2007-12-17, 15:49
Medlem
Inte många vill

Enligt min egen pseudovetenskapliga undersökning är det ytterst ovanligt att tjejer gillar att man sprutar ned deras fejor. Baserat på ungefär 100 sexpartners kan jag dra följande slutsats:
4 procent tar kuksåsen i ansiktet, men bara 1 procent gillar det uppriktigt.
Däremot tar drygt 50 procent det i munnen, varav kanske hälften gillar det. Resten gör det mest för att de vet att vi killar går igång på det .
Jag finner denna statistik dyster. Dels för att jag anser det ytterst upphetsande med sperma i kvinnoansikten, men också för att jag njuter extremt mycket av att lapa i mig damernas sav. Tycker det vore mer rättvist om de också kunde njuta av min.
Men de flesta tjejer är tyvärr hämmade puritaner när det kommer till kroppsvätskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in