2007-12-09, 15:12
Medlem
speedfreeks avatar
För mig handlar inte sprutet om att dominera. Nån enstaka gång har vi gjort det på det viset och det var väldigt upphetsande men jag ser helst att hon tycker det är lika erotiskt som mig. Jag fantiserar till exempel om att ta emot en fontänorgasm då jag tycker att orgasmer är sexiga i ansiktet.
För mig blir hon otroligt vacker med sperma i ansiktet, det är erotisk och eggar mig nåt fantastiskt. Tyvärr delar hon inte min entusiasm eftersom hon tycker det är kladdigt att och hon tror att jag vill göra det för förnedringen. Lite besviken där.
Att vi sen kollar igenom japansk rape-porr fast det inte ger mig nånting är kanske då det omvända förhållandet.
Citera
2007-12-09, 15:19
Bannlyst
Citat:
Så brukar jag göra. Knullar och berättar att jag snart tänker dra ut och att hon då ska ställa sig på knä så jag kan spruta ner henne, eller dem om det är fler än en. Brukar vara bäst att säga till vad man ska göra så de inte ligger kvar där och ser dumma ut medan man själv är på väg att spruta. En bra tjej är kvickt nere på knä och tar glatt emot satsen i fejset.

De är just sån sex jag tycker är så infantil. Sex måste vara någonting som utvecklas spontant.

Sen tycker jag om att tillexempel hålla fast min flickvän, när båda två blir riktigt upphetsad så faller sej de naturligt, men de är ju inte alls förnedrigs eller pennalist grejen jag tänder på. Jag skulle aldrig kalla henne någonting, eller trycka ner kuken i halsen på henne etc. Hon är min älskling och jag tycker verkligen inte att de är oförenligt med hård sex. Ibland är min flickvän väldigt känsligt och vill nästan bara ligga och kela, och de är kan var fint också om man verkligen tycker om tjejen.
Citera
2007-12-09, 17:59
Bannlyst
Jag vi är inte 30 med ett otal trasiga sambo förhållande bakom oss; och ett slentrianmässigt oengagerat sex, om de är de du menar?

Om jag ser en riktigt snygg tjej på stan som går förbi och ger mej med en snabba blick så känner jag alltid att den tjejen vill jag ha nu. De är ungefär samma känsla som när ens flickvän står på alla fyra, svankar med ryggen och liksom skjuter sitt kön. Eller när hon står på knä framför en och ser upp på en med sug eller blyghet (båda delarna funkar lika bra) i blicken. Jag älskar också när man får tjejen att nästan se skrämd ut. De vore konstigt om de fanns någon slags respons för detta hos tjejer; kanske en vilja att bli våldsamt, kompromisslöst åtrådd av sin älskare?

Alla tjejer jag har haft några längre för hålland med har i alla fall gillat de en del vill ha de varje gång, en del bara ibland (andra säker inte alls). De knappast ovanligt att par har sex på sättet, även om man dominerar henne så betyder de ju inte att man behöver vara klumpig eller okänslig. Dock har jag väldigt lite förståelse för att man vill spotta på en tjej, slå henne eller kalla henne hora. De är något helt annat.
Citera
2007-12-10, 11:13
Medlem
Hmmm...

Det var inte alltför ovanligt att jag och mitt ex hade sådana här aktiviteter för oss.
Hon kunde gå igång skitmycket på det...hon kunde skicka sms om hur hon i små trånga string ville ställa sig på knä framför min kuk och suga mig till jag "sprutade ner hennes lilla ansikte".

Grejjen är ju den att vi båda blev så jävla kåta av det. att få känna oss riktigt snuskiga, hon gillade för det mesta att bli dominerad, inte alltid, men gennerellt så var det så.
Men hon skulle ju aldrig göra samma sak och vara lika frisläppt med någon som hon inte älskade eller som inte älskade henne.
vi visste vad vi sysslade med liksom, det kändes lite förbjudet och fult, men det var spännande och vi gillade det.

DOCK, så hände det faktiskt att efter att jag lagt av satsen i ansiktet på henne och hon satt kvar där med allting rinnandes nerför ansiktet så kunde jga ibland drabbas av väldigt dåligt samvete direkt efteråt, hela den där kåtheten man nyss hade haft blev då utbytt med skam och skuldkänlsor från min sida. typ "Hur kunde jag förnedra henne så? Låta den jag älskar så mycket stå på knä framför mig och spruta ner hennes ansikte som att hon vore vilken hora som helst. detta beror nog bara på att när man är kåt för stunden så är dessa tankar som eggar en, en slags tankefantasi liksom, som vilket rollspel eller sexlek som helst. men när man längre inte är kåt så blir detta mest bara avtändande och obehagligt. jaja, nu vart det rörigt här.

summan av kardemumman är at tjga gillar det men ibland får jag dåligt samvete, för jag tycker ju inte om det för att jag tycker om att förnedra nån på riktigt, det är ju en lek liksom. så var det med det.

jag tror även att hon inte skulle tyckt det var så kul om inte jag hade behandlat henne med ömhet och respekt efteråt. vilket jag självklart gör. ofta är det då man är extra ömsint med varrandra efteråt, för att verkligen befästa att detta är en lek och att när det kommer till den känslomässiga relationen så älskar vi varrandra.
Citera
2007-12-10, 11:26
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi

Därför vill jag verkligen veta hur ni tänker och reflekterar i ert nuvarande eller tidigare förhållande där ni gjort just detta, inte bara hur killarna känner inför sin tjej utan också vad ni tjejer känner, jag kanske bara har ett eget sätt att tolka vilka känslor och vart upphetsningen ligger. Kanske bara jag som ser det som billigt,undergivet och förnedrande med mannens roll som väldigt överlägsen

MVH Bjidi
Nu verkar det som du tror att "vi män" har en genomtänkt och utstuderad plan för att bukkaka sönder all kvinnor vi ser.. (hmm, lät inte så tokigt..!)

En tjej ser ser helt enkelt bra ut med en rejäl sats i ansiktet och halvöppen mun!

Det tyder också på en viss undergivenhet - trots att jag själv aldrig har funderat speciellt över "dominans"-grejen och undrar varför vissa lägger så otroligt stor vikt på att det handlar om kvinnlig underkastelse.

Hon vill det själv. Bägge tycker det är sexigt utan att ha sönderanalyserat eventuella psykologiska orsaker.

Hon får dessutom bra hy - bättre ansiktskräm får man nog leta efter!

Jag själv föredrar faktiskt att spritza henne i munnen eller annan kroppskavitet, det är skönare än att själv stå där och dra..
Citera
2007-12-10, 11:48
Medlem
Carl Serungs avatar
sprut i fejset är ett måste. Avslutas gärna med lite asslicking!
Citera
2007-12-10, 15:00
Medlem
Göbbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Detta verkar vara något som väldigt många killar gillar och vill göra, det verkar också vara något som rätt många killar får göra med sina flickvänner. Jag är Väldigt intresserad hur ni som gör detta tänker kring handlingen som sådan och situationen till din partner.

Vad är det som är upphetsande med att se flickvännen stå på knä med din
sperma i ansikte och hår? Vilka tankar flyger i huvudet. Ska hon vara din porrstjärna, ska se billig/slampig ut? Ska hon sända ut några andra signaler eller tänder du på känslan av övertag och typ "besudlande"

Pratade med tjejen om det, hon hade ett ex som verkligen ville spruta henne i
ansiktet och fortsatte tjata om detta för det var något han verkligen ville göra, ofta. Men tjejen vägrade för att det skulle vara förnedrande.

Jag har också verkligen problem med tanken på detta, för mig är det verkligen ormiligt att ha min tjej stående på knä med ansiktet redo att bli nedsprutat med sperma. Även om det var något hon skulle tända på och ville att jag skulle göra så skulle det känns väldigt kontigt och obehagligt att utföra handlingen. Ligger i närheten av hur svårt det skulle vara att stå och pissa henne i ansiktet även om hon ville det.

Jag har inget emot att se min tjej om hon skulle råka få sperma i ansiktet via en avsugning t.ex eller om hon sög mig i ett läge där jag inte ser hennes ansikte och sen på hennes initiativ tar hon sprutet i ansiktet istället för i munnen, för att hon går igång på det. Utan det är just det där att hon ska ligga eller stå på knäna och vänta villigt och undergivet på att man ska spruta och kladda ner hennes ansikte, det är att det ska vara ansiktet och just hennes undergivna position som ger en avsmak inför hela saken.

Den jag älskar och är tillsammans med är min gemlike, en medmänniska som vars tankar,känslor och välbefinnande är oerhört viktigt för mig. En människa jag känner respekt för. Faller inte ihop med att jag ska se henne som ett objekt, undergiven, billig, och tittar med sina ögon på mig och väntar på
att jag ska smutsa ner hennes ansikte. Jag skulle må dåligt och ha ångest om jag i min tysthet eller öppenhet skulle ne ner på min tjej som billig eller tända på hennes förnedring, ett känslomässigt övergrepp på henne när jag säger att jag älskar henne.

Därför vill jag verkligen veta hur ni tänker och reflekterar i ert nuvarande eller tidigare förhållande där ni gjort just detta, inte bara hur killarna känner inför sin tjej utan också vad ni tjejer känner, jag kanske bara har ett eget sätt att tolka vilka känslor och vart upphetsningen ligger. Kanske bara jag som ser det som billigt,undergivet och förnedrande med mannens roll som väldigt överlägsen

MVH Bjidi

Tja, jag ser inget fel i det. Min tjej älskar när jag både sprutar och pissar henne i ansikte o mun. Visst hön är mycket undergiven samt vill vara det.
En grej som jag brukar köra med är en radiostyrd Butterfly som jag sätter fast på muttan innanför hennes trosor sedan bakbinder jag hennes händer o sätter oss på en opera eller dylikt. Då jag via fjärrkontroll kan reglera hennes orgasm så står det inte långt på förrän hon tigger o ber om att få en.
För att jag skall tillåta detta måste hon böja sig ner och ta kuken i munnen samt svälja eller ta i ansiktet vad jag nu behagar ge henne Förbaskat spännande då ju våra stolsgrannar inte får veta vad vi gör. Om någon frågar vad vi håller på med säger jag bara att hon mår lite illa och behöver vila sig Precis när det skall gå för mig sätter jag på Clitoris stimulatorn på högsta läge, jävvvvlar säger jag bara vad hon frustar när det går för henne samtidigt som jag kör in kuken till roten i hennes hals Brukar förklara för stolsgrannen att hon måste ätit nåt olämpligt Testa själva, skitkul
Citera
2007-12-10, 20:16
Medlem
Joe Blows avatar
Jag vill bara säga att den ursprungliga frågeställningen är ganska underlig. Det kan knappast vara så att en kille plötsligt får för sig att vilja förnedra sin flickvän under akten och vill manifestera detta genom att lägga satsen i henne ansikte. En sådan attityd och sådana tendenser har sannolikt visat sig åtskilliga gånger innan de tu kröp till kojs. Man bör inte gå till sängs med någon som man tror vill förnedra en såvida man inte vill bli just detta. Väl där får man väl ge och ta av vad den andre önskar och så hemskt är det väl inte med att ta ett stänk i ansiktet. Särskilt inte om grabben t.ex. har spenderat av kvinnan önskad tid med att lapa mus någon kort centimeter från rövhålet på sin densamma. Jag menar, om vi nu skall tala klarspråk och symboliska handlingar alltså, är inte det minst i samma division som ett ansiktssprut?

För övrigt tror jag inte viljan att spruta någon i ansiktet har så överdrivet mycket med att faktiskt göra det utan mer känslan att få göra det om man så vill.
Citera
2007-12-10, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Göbbels
Tja, jag ser inget fel i det. Min tjej älskar när jag både sprutar och pissar henne i ansikte o mun. Visst hön är mycket undergiven samt vill vara det.
En grej som jag brukar köra med är en radiostyrd Butterfly som jag sätter fast på muttan innanför hennes trosor sedan bakbinder jag hennes händer o sätter oss på en opera eller dylikt. Då jag via fjärrkontroll kan reglera hennes orgasm så står det inte långt på förrän hon tigger o ber om att få en.
För att jag skall tillåta detta måste hon böja sig ner och ta kuken i munnen samt svälja eller ta i ansiktet vad jag nu behagar ge henne Förbaskat spännande då ju våra stolsgrannar inte får veta vad vi gör. Om någon frågar vad vi håller på med säger jag bara att hon mår lite illa och behöver vila sig Precis när det skall gå för mig sätter jag på Clitoris stimulatorn på högsta läge, jävvvvlar säger jag bara vad hon frustar när det går för henne samtidigt som jag kör in kuken till roten i hennes hals Brukar förklara för stolsgrannen att hon måste ätit nåt olämpligt Testa själva, skitkul

Fixa en brud som går med på det där åt mig så ska jag testa.
Citera
2007-12-10, 23:37
Medlem
kineticss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Man bör inte gå till sängs med någon som man tror vill förnedra en såvida man inte vill bli just detta.

Vilken jävla konstig inställning. Två människor gillar alltid att göra olika saker i sängen, det betyder väl inte automatiskt att man ska göra som den andre vill? Jag gillar både dominant och vaniljsex och det gör min tjej också. Ibland gillar jag att ta henne hårt och ibland inte. Och om hon protesterar när jag gör något hon inte känner för har hon självklart rätt att göra det.
Citera
2007-12-10, 23:41
Medlem
kineticss avatar
För övrigt är ansiktssprut för mig en dominansakt men det känns ännu snuskigare och mer förnedrande att spruta henne i munnen. Dessutom är det skönare. Fast variation kan vara sjysst.
Citera
2007-12-11, 00:04
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinetics
Vilken jävla konstig inställning. Två människor gillar alltid att göra olika saker i sängen, det betyder väl inte automatiskt att man ska göra som den andre vill? Jag gillar både dominant och vaniljsex och det gör min tjej också. Ibland gillar jag att ta henne hårt och ibland inte. Och om hon protesterar när jag gör något hon inte känner för har hon självklart rätt att göra det.
Vad menar du är konstigt i det jag skrev? Det du beskriver att du har är ju bra precis vad jag menade. Ni har tydligen respekt för och litar på varandra och leker bäst ni vill och önskar. Självklart skall hon säga nej om hon inte vill och det får du respektera. Men om du verkligen vill och visar det, av vilken anledning som helst (utom alltså att vilja förnedra henne), så tycker jag det är konstigt om hon inte vill ge dig den njutningen du därmed skulle få uppleva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in