Ja, jag har sett henne i närheten av Gullmarsplan ett par gånger. Trodde hon bodde i Västmanland. Fast hon kanske bara ha lagt på sig en dialekt för att verka cool
Ja, jag har sett henne i närheten av Gullmarsplan ett par gånger. Trodde hon bodde i Västmanland. Fast hon kanske bara ha lagt på sig en dialekt för att verka cool
Minns henne från Big Brother där hon fick hoppa in som ersättare.
Hon berättade då att hon kallade sig Picasso föratt hon är så snygg !
Sen så blev hon full och knullade i tv med en liten turk som kallade sig Foffo.
Benji hette han väl. Hon ger mig fortfarande taskiga vibbar när jag tänker på hur hon var i BB. Enda säsongen jag tittade någon gång var den, ville inte se mer sen. Slampigt är nog rätt ord.
Det enda jag tycker är märkligt är att hon grät ju ut i Kvällstidningarna och
sa att hon var utsatt av lögner och trakaserier på internet. Om att hon hade gjort en massa plastikoperationer. Men hon menade själv på att hon ALDRIG gjort någon skönhetsoperation.
Alltså allvarligt!
Jag fick se ett gammalt kort ifrån när hön var runt 14. Då var hon rena plankan, och nu har hon en hyfsad byst. Har hon käkat hormoner eller var hon bara sent utvecklad?
Det enda jag tycker är märkligt är att hon grät ju ut i Kvällstidningarna och
sa att hon var utsatt av lögner och trakaserier på internet. Om att hon hade gjort en massa plastikoperationer. Men hon menade själv på att hon ALDRIG gjort någon skönhetsoperation.
Alltså allvarligt!
Jag fick se ett gammalt kort ifrån när hön var runt 14. Då var hon rena plankan, och nu har hon en hyfsad byst. Har hon käkat hormoner eller var hon bara sent utvecklad?
Men herregud, hon har ju ökat hela hon och det finns väl ingen vars bröst är färdigutvecklade vid 14 års ålder.
Hon har fel på sköldskörteln,vilket gör att hon numer ser ut som en strandad val.
Dessutom är hon barndomskompis med en annan BigBrother-pippande 2-barnsmor,modell,politiker,skribent,sångerska,förfa ttare,silikon-och-botoxfanatiker,för stunden fästmö till skattefifflaren Fadde,tamtamtam......Linda Rooooosing!
Men Marie är bra mycket bättre än Linda,och dessutom kan hon BÅDE sjunga och röra sig samtidigt på scen,och DET är inget man kan anklaga Rosing för!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!