2007-12-07, 20:36
Medlem
Jag underar vilka EU länder som har minst koll på meds och som helst tillåter benzo fritt över disk?
Citera
2007-12-08, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Jag underar vilka EU länder som har minst koll på meds och som helst tillåter benzo fritt över disk?

i italien och rumänien kan det gå om man snackar lite, men finns nog inget EU land som det är lagligt utan recept
Citera
2007-12-08, 05:29
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
i italien och rumänien kan det gå om man snackar lite, men finns nog inget EU land som det är lagligt utan recept

Jag har ingen aning om hur det är i Rumänien men det är nog rätt så omöjligt att få benso utan recept i Italia. Jag är inte helt hundra men jag tror att det är en EU regel som säger att man inte får lämna ut vilka mediciner som helst utan recept. Valium kunde man ju köpa i Spanien för ett antal år sedan dock inte längre. Zopiklon och tramadol har väl också blivit svårare i Spanien. Och i Portugal där allt personligt bruk och innehav är avkriminaliserat får du inte ut något starkare än valeriana gällande sömn och lugnande.
Citera
2007-12-08, 05:37
Medlem
nej, jag bara har känslan att det skulle kunna gå där.
Citera
2007-12-08, 06:05
Medlem
Jag behöver ett land där det inte är så noga, där de knullar västborgare, där skatterna är låga och byråkratin låg samt att det råder frihendel.

Tänk öppna "medical herbs online" typ.-
Citera
2007-12-08, 06:37
Medlem
Himmler!s avatar
EU länderna första Januari 2007.

Belgien
Bulgarien
Cypern (grekcypriotiska delen)
Danmark
Estland
Finland
Frankrike
Grekland
Irland
Italien
Lettland
Litauen
Luxemburg
Malta
Nederländerna
Polen
Portugal
Rumänien
Slovakien
Slovenien
Spanien
Storbritannien
Sverige
Tjeckien
Tyskland
Ungern
Österrike

Och lagarna i Slovakien är inte i som i hostel så räkna inte med ett laglöst samhälle där heller.
Citera
2007-12-08, 10:09
Medlem
Men vissa av dem, tror rumäringen bulgariien, ja, alla icke-shenegn-lnder har väl aldra villkor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in